Besvaret Marts 20, 201115 år comment_597933 Her er også lige en video fra vores tur, hvor Duffy leger "find pinden" -dog glemmer hun at aflevere den igen [media] [/media] Godt næsearbejde. Hvor er han sød og vims. :hjerte: Rapporter
Besvaret Marts 20, 201115 år comment_597954 Her er også lige en video fra vores tur, hvor Duffy leger "find pinden" -dog glemmer hun at aflevere den igen [media] [/media] hun er helt klart kvikkere end sin storebror, den der leg er det aldrig lykkedes ham at lære, selv om jeg jævnligt forsøger (og hvor er hun i øvrigt fin!) Rapporter
Besvaret Marts 20, 201115 år comment_597974 Godt næsearbejde. Hvor er hun sød og vims. :hjerte: hun er helt klart kvikkere end sin storebror, den der leg er det aldrig lykkedes ham at lære, selv om jeg jævnligt forsøger (og hvor er hun i øvrigt fin!) Tak skal I have.. Er også selv lidt stolt af hende, for det var sådan lidt tilfældigt, at jeg fandt ud af, at hun godt kunne snuse sig frem til den rigtige pind Hun elsker at lege kasteleg med pinde når vi går tur, og indimellem er hun også sød at aflevere den igen Rapporter
Besvaret Marts 20, 201115 år comment_598038 Mors syge hund putter op teressen. :sove:Smilla er indimellem en gø-pestilens i haven af folk, der går forbi. Så nogle forbipasserende fristes nok til at tænke at, ''der ligger den irriterende møg-forkældede tæppetisser pakket ind i vat...'' Ellers bare hyggebilleder. Nårhhh, søde pus. Men hvorfor kan jeg ikke se det billede af dig, der bliver nævnt? :hmm: Rapporter
Besvaret Marts 20, 201115 år comment_598109 Nårhhh, søde pus. Men hvorfor kan jeg ikke se det billede af dig, der bliver nævnt? :hmm: Tak. :kys: Det er fordi der er problemer med serveren og jeg kan ikke ''kontrollere'' mine billeder. Derfor har jeg bedt admin slette det.. Fremover vil jeg uploade og linke the photobucket som jeg kan se, der er mange der også gør. Rapporter
Besvaret Marts 21, 201115 år comment_598588 Nu håber jeg, at jeg har fundet ud af, hvordan skidtet virker Jeg vil nemlig gerne have lov at præsentere Buddy Rapporter
Besvaret Marts 21, 201115 år comment_598934 Så er det vist tid til lidt Bamse-spam igen Vi har været ude og nyde aften solen i dag - Hold da op hvor han bare synes det var skønt ikke at have den lille fredsforstyrrer med på slæb. Er lidt ærgerlig over, at han lige har fået stillet sig, så han ser tyk ud på det billede hvor han står op - For han har lige ramt sin idealvægt og er i super duper, tip top form.... Men han er lidt lækker alligevel Rapporter
Besvaret Marts 21, 201115 år comment_598948 Så er det vist tid til lidt Bamse-spam igen Vi har været ude og nyde aften solen i dag - Hold da op hvor han bare synes det var skønt ikke at have den lille fredsforstyrrer med på slæb. Er lidt ærgerlig over, at han lige har fået stillet sig, så han ser tyk ud på det billede hvor han står op - For han har lige ramt sin idealvægt og er i super duper, tip top form.... Men han er lidt lækker alligevel Ej, han ser da ikke tyk ud, bare lidt pelset. Og de øjne altså. :hjerte: Rapporter
Besvaret Marts 22, 201115 år comment_599056 Ej, han ser da ikke tyk ud, bare lidt pelset. Og de øjne altså. :hjerte: Helt enig! Han kan jo ikke hedde andet, vel Rapporter
Besvaret Marts 22, 201115 år comment_599249 Så er det vist tid til lidt Bamse-spam igen Vi har været ude og nyde aften solen i dag - Hold da op hvor han bare synes det var skønt ikke at have den lille fredsforstyrrer med på slæb. Er lidt ærgerlig over, at han lige har fået stillet sig, så han ser tyk ud på det billede hvor han står op - For han har lige ramt sin idealvægt og er i super duper, tip top form.... Men han er lidt lækker alligevel Han ser ikke tyk ud, bare smuk. :hjerte: Rapporter
Besvaret Marts 22, 201115 år comment_599257 Frk Fluff forsøger at fortælle mig, at hun ikke gider gå den vej, jeg havde tænkt mig: Lidt tænksom:lun: Rapporter
Besvaret Marts 22, 201115 år comment_599410 Havde lovet Tonks nogle billeder af Novas nye halsbånd. Nu var lyset endelig til det, bare ærgerligt kameraet er elendigt, men her er lidt: [ATTACH]40626[/ATTACH] [ATTACH]40627[/ATTACH] [ATTACH]40628[/ATTACH] Nova med pivdyr: [ATTACH]40629[/ATTACH] [ATTACH]40630[/ATTACH] Dumle hygger med rotten og nyder forårssolen: [ATTACH]40631[/ATTACH] [ATTACH]40632[/ATTACH] [ATTACH]40633[/ATTACH] Rapporter
Besvaret Marts 22, 201115 år comment_599500 Så, nu er det ENDELIG min tur til at lægge nogen billeder ind :blink: Jeg kunne virkelig ikke finde ud af at overføre dem, før nu. Men her er så lidt blandede billeder fra igår og idag :blink: Rapporter
Besvaret Marts 22, 201115 år comment_599586 Havde lovet Tonks nogle billeder af Novas nye halsbånd. Nu var lyset endelig til det, bare ærgerligt kameraet er elendigt, men her er lidt:[ATTACH]40626[/ATTACH] [ATTACH]40627[/ATTACH] Hvor er det fint er det lyseblåt? eller er det lyset? Eeelsker lyseblå :hjerte: Og sikke en fin rotte Izzie har også sådan en! Den er guld værd :klap: Så, nu er det ENDELIG min tur til at lægge nogen billeder ind :blink:Jeg kunne virkelig ikke finde ud af at overføre dem, før nu. Men her er så lidt blandede billeder fra igår og idag :blink: Smukheds uldtot altså :hjerte: Og kan vi SÅ lige få nogen flere tak! Rapporter
Besvaret Marts 22, 201115 år comment_599602 Hvor er det fint er det lyseblåt? eller er det lyset? Eeelsker lyseblå :hjerte: Og sikke en fin rotte Izzie har også sådan en! Den er guld værd :klap: Smukheds uldtot altså :hjerte: Og kan vi SÅ lige få nogen flere tak! Nej sådan ser det ud, det er lyseblåt og fint Den er nemlig bare guld værd. Begge hunde er vilde med den. Den har dog mistet en lille smule værdi ved Nova efter hun punkterede den så den ikke længere piver Rapporter
Besvaret Marts 22, 201115 år comment_599614 Nej sådan ser det ud, det er lyseblåt og fint Den er nemlig bare guld værd. Begge hunde er vilde med den. Den har dog mistet en lille smule værdi ved Nova efter hun punkterede den så den ikke længere piver Smukt! :hjerte: Izzie har også et lyseblåt et, med et smukt lyserødt tegn Haha stakkels Nova :ae: Pivet KAN erstattes Rapporter
Besvaret Marts 23, 201115 år comment_600337 I skal da ikke snydes for smukke Ronja, bare fordi I ikke kan se mine face billeder Her er hun, smuuuuuuk En dejlig forårsdag :hjerte: Rapporter
Besvaret Marts 24, 201115 år comment_600706 Fik lige lyst til at lege lidt med billeder, vil lige dele dem med Jer. At savne sine hunde... Rapporter
Besvaret Marts 25, 201115 år comment_601217 hihi Thayson :klap: Elsker når de stikker hele fjæset ned i et hul :hjerte: Rapporter