Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er jeg ved at være så træt af at tingene ikke virker, så jeg snart ikke gider skrive mere.

 

Jeg kan ikke få ikonerne over indlægget frem, så jeg kan vælge font, skriftstørrelse, kursiv og alt det der og det mest irriterende er, at jeg ikke kan quote ind i et indlæg, altså kommentere afsnit for afsnit.

Smileyes kan jeg kun bruge, hvis jeg kan huske hvordan de tastes, for de kan ikke hentes.

Likes kan jeg ikke give.

Det har været sådan fra i går, uden der er foretaget ændringer på min pc.

 

Er der foretaget ændringer i opsætningen herinde?

 

Jeg ville så gerne have en respons fra Admin..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

HF fungerer ikke hos mig, alt tager en halv krig, sider bliver indlæst og indlæst og indlæst igen, der spørges om jeg nu er sikker på jeg vil forlade denne side.

 

Nogle gange kan jeg kkke scrolle ned over indlæggene, men bliver svuppet op til første indlæg på siden ligegyldigt, hvor mange gange jeg prøver at komme nedad.

Jeg bliver smidt af midt i det hele også.

 

I det hele tager tager det længere tid at komme til at manøvrere rundt her end at besvare selv med meget lange smører

 

Jeg er frustreret over at Johnni ikke skimmer denne tråd og besvarer vores indlæg.

 

Når jeg er på andre hundefora er der slet ikke disse besværligheder og i dag var jeg lige forbi Jubii for at se, om der sker noget der og hold da op, det var en fornøjelse. Alt gik lynende stærkt og alt virkede. Det var ligesom at komme hjem :-D At der så ikke sker noget videre derinde er en anden sag :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

HF fungerer ikke hos mig, alt tager en halv krig, sider bliver indlæst og indlæst og indlæst igen, der spørges om jeg nu er sikker på jeg vil forlade denne side.

 

Nogle gange kan jeg kkke scrolle ned over indlæggene, men bliver svuppet op til første indlæg på siden ligegyldigt, hvor mange gange jeg prøver at komme nedad.

Jeg bliver smidt af midt i det hele også.

 

I det hele tager tager det længere tid at komme til at manøvrere rundt her end at besvare selv med meget lange smører

 

Jeg er frustreret over at Johnni ikke skimmer denne tråd og besvarer vores indlæg.

 

Når jeg er på andre hundefora er der slet ikke disse besværligheder og i dag var jeg lige forbi Jubii for at se, om der sker noget der og hold da op, det var en fornøjelse. Alt gik lynende stærkt og alt virkede. Det var ligesom at komme hjem :-D At der så ikke sker noget videre derinde er en anden sag :-)

 

Ja, det virker som om Admin har forladt os. Men så ville det jo klæde moderatorerne om de kom lidt på banen....

 

Enig, og ofte kan jeg ikke komme til næste side i en tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det virker som om Admin har forladt os. Men så ville det jo klæde moderatorerne om de kom lidt på banen....

 

Men er det mon deres bord?

Nå, men jeg kan spørge når jeg sikkert snart får en henvendelse ang. noget andet de skulle finde en løsning på

 

Enig, og ofte kan jeg ikke komme til næste side i en tråd.

 

Det er meget tungt og tager en stor del af min lyst til at være her, når det virker som om man spytter mod vinden hele tiden

Link til indlæg
Del på andre sites

Men er det mon deres bord?

Nå, men jeg kan spørge når jeg sikkert snart får en henvendelse ang. noget andet de skulle finde en løsning på

 

 

 

Det er meget tungt og tager en stor del af min lyst til at være her, når det virker som om man spytter mod vinden hele tiden

 

Ja det er, og undrer mig over admin er væk, der må da være en mod. som ved om han kommer tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
det er især de "tunge" tråde med lange indlæg der volder mig problemer...jeg bruger google chrome og får næsten time-out hver gang jeg skal ind i OAI...

 

Prøvede tråden *Hejsa* startet af Denice, den er da gået helt i udu, og tung kan den vel ikke betegnes som :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis forum virker hos nogle (det virker upåklageligt hos mig og der er tempo på alle tråde, også alt eller intet, så meget tempo, at jeg nogle gange får fejl, fordi jeg prøver at skrive nyt indlæg mindre end 10 sekunder efter et andet), så ligger fejlen vel ikke hos forum, men hos brugerne? Ikke at det løser jeres problem, jeg ved ikke engang, hvordan jeg sletter cookies i chrome :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Petrine> det ville jeg også være tilbøjelig til at tro, hvis det ikke var fordi det kun er H-F der har det problem hos mig....bruger flittigt bilgalleri f.eks. og har aldrig problemer...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg oplever også langsom loading af siderne og nogle gange kan jeg ikke komme væk fra en side, men må åbne forummet på ny - samt at når man har skrevet et indlæg så spørges der om man vil blive på siden

Link til indlæg
Del på andre sites

samt at når man har skrevet et indlæg så spørges der om man vil blive på siden

 

Det er, når nogen får skrevet et indlæg MENS du skriver dit, så når du trykker send, så bliver dit indlæg sat ind i en tråd, der har et indlæg mere end da du startede med at skrive (giver det mening?) - har også undret mig lidt med det spørgsmål.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis forum virker hos nogle (det virker upåklageligt hos mig og der er tempo på alle tråde, også alt eller intet, så meget tempo, at jeg nogle gange får fejl, fordi jeg prøver at skrive nyt indlæg mindre end 10 sekunder efter et andet), så ligger fejlen vel ikke hos forum, men hos brugerne? Ikke at det løser jeres problem, jeg ved ikke engang, hvordan jeg sletter cookies i chrome :oops:

 

Jeg troede først det var min pc, så jeg prøvede min søns "store" pc, som er superhurtig og kan en masse den skal kunne for at spille nogle avancerede spil. Det gik lidt hurtigere men ikke som det har været tidligere her på HF.

Hvis jeg går ind på andre debatter er der ikke disse problemer. På Jubii hundedebat skal jeg nærmest bare tænke på at klikke så sker der noget :-)

 

Uanset ville det være rart med et svar fra Admin, når man nu henvender sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Det er, når nogen får skrevet et indlæg MENS du skriver dit, så når du trykker send, så bliver dit indlæg sat ind i en tråd, der har et indlæg mere end da du startede med at skrive (giver det mening?) - har også undret mig lidt med det spørgsmål.

 

Jo det kan jeg godt forstå - men det er også sket hvor jeg har oprettet en ny tråd, der slet ikke er besvaret i - senest da jeg oprettede tråden om Darwins mave - det burde da ikke forekomme :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...