Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo ikke sikkert de tillader størrelsen 1280x.. :-D

Vi hævede jo grænsen på et tidspunkt, netop fordi i ville have større billeder, og nu anvender alle åbenbart mobilen :hmm:

 

Umiddelbart ikke, for der bliver lagt nogen ret store fotos op som fylder fuldt ud på min pc, men scalere ned på mobilen :)

hvordan? Det ved jeg for lidt om :)

Link til indlæg
Del på andre sites

gå ind under indstillinger, og ude til venstre, helt nederst, er der mulighed for at til/fravælge emails og alt der hører med til de ny features. Altså, når du klikker på den knap der hedder "bruger tags indstillinger"

 

er lidt træt af at jeg får en email hver gang jeg bliver citeret... det er sket efter ændrignerne.... men jeg kan ikke se hvordan jeg kan gøre så jeg ikke får dem

 

se citatet herover :)

Link til indlæg
Del på andre sites

tak er prøvet... syntes jeg havde været hele vejen rundt i indstillinger... men ikke der... åbenbart :oops:

 

Klik på instillinger i toppen af sitet - ude i venstre side er der et punkt der hedder "bruger taggning" under den en der hedder indstillinger.

der er et stykke nede på den side tre punkter med mail, dem søger du for er vinget af ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...