Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

Det gør man da. I kontrolpanelet under "Nye abonnerede tråde" ligger der både de tråde, jeg har skrevet indlæg i, og de tråde, hvor jeg ikke har skrevet indlæg, men selv har tilføjet abonnement. Og hvis jeg har skrevet et indlæg i en tråd, og ikke længere gider at følge med i den, skal jeg fjerne abonnementet fra den, hvis den ikke længere skal dukke på i kontrolpanelet, når der er nye indlæg i tråden.

 

nix:genert: der ligger KUN de abbonnerede tråde, som man selv har tilføjet:mrgreen:

Når jeg trykker kontrolpanel og kigger under "nye abb. tråde" står der nu fx 0. Der er ingen abbonerede tråde at vise i denne mappe for denne periode. Trykker jeg vis alle abb. tråde, så kommer den ene frem, som jeg selv har trykket abb. på:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

nix:genert: der ligger KUN de abbonnerede tråde, som man selv har tilføjet:mrgreen:

Når jeg trykker kontrolpanel og kigger under "nye abb. tråde" står der nu fx 0. Der er ingen abbonerede tråde at vise i denne mappe for denne periode. Trykker jeg vis alle abb. tråde, så kommer den ene frem, som jeg selv har trykket abb. på:drille:

 

Så har du nogle andre indstillinger end mig, for jeg abonnerer altså på alle tråde, jeg skriver indlæg i, med mindre jeg afmelder abonnementet. :blink: Denne tråd har jeg f.eks. ikke selv valgt at abonnere på, men den dukker op under nye abonnerede tråde i kontrolpanelet, hver gang der bliver skrevet i den - og lige sådan med en masse andre tråde, som jeg abonnerer på i kraft af, at jeg har deltaget i dem. Jeg er ret sikker på, at dette er standardindstillingen - det var det i hvert fald, da jeg i sin tid oprettede mig som bruger, men skal da ikke kunne sige, om det har ændret sig. Det lyder dog til, at Audrey oplever præcis det samme som mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har du nogle andre indstillinger end mig, for jeg abonnerer altså på alle tråde, jeg skriver indlæg i, med mindre jeg afmelder abonnementet. :blink: Denne tråd har jeg f.eks. ikke selv valgt at abonnere på, men den dukker op under nye abonnerede tråde i kontrolpanelet, hver gang der bliver skrevet i den - og lige sådan med en masse andre tråde, som jeg abonnerer på i kraft af, at jeg har deltaget i dem. Jeg er ret sikker på, at dette er standardindstillingen - det var det i hvert fald, da jeg i sin tid oprettede mig som bruger, men skal da ikke kunne sige, om det har ændret sig. Det lyder dog til, at Audrey oplever præcis det samme som mig.

 

nej det tror, jeg ikke hun har, for hun får mail ved alle tråde og ikke kun de abb. og det kan jeg se, at hun har indstillet sig til.:hmm:

 

tror altså det er dit, der er forkert ellers er der jo ingen idé i abb. tråde:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej det tror, jeg ikke hun har, for hun får mail ved alle tråde og ikke kun de abb. og det kan jeg se, at hun har indstillet sig til.:hmm:

 

tror altså det er dit, der er forkert ellers er der jo ingen idé i abb. tråde:slem:

 

Jo, det er der da en idé i, jeg vil jo netop gerne følge med (= abonnere) i de tråde, jeg skriver i.

 

Og Audrey skriver, at hun indtil nu har modtaget mail for alle de tråde, hun har deltaget i - ikke alle tråde på hele HF.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det er der da en idé i, jeg vil jo netop gerne følge med (= abonnere) i de tråde, jeg skriver i.

 

Og Audrey skriver, at hun indtil nu har modtaget mail for alle de tråde, hun har deltaget i - ikke alle tråde på hele HF.

 

hun har deltaget i= alle tråde hun har skrevet i og ikke kun de abb.:mrgreen: Hun har ikke selv abb. på nogen tråde :blink: jeg siger ikke at hun får mails på tråde, hun ikke har deltaget i ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, fedt I gider bruge så meget tid på min gåde...

 

Prøver lige at se om jeg kan afmelde mig nogle af de gamle tråde jeg har skrevet i og se om det hjælper. Skal nok skrive hvem af jer, som har ret :slem:

 

i dit kontrolpanel under abb. tråde, hvad står der der? kommer alle tråde som du har skrevet i dér:confused: (som med sonja)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit er ligesom Sonjas - og hvis jeg vil følge med i en tråd jeg ikke har svaret i, skal jeg tilføje tråden ved at klikke på et eller andet med "tilføj abonnement-agtigt".

 

så du har også alle tråde, som du har skrevet i, under abb. tråde i kontrolpanelet?

 

Hos mig skal jeg trykke abb. på denne tråd, før den kommer derud, hvilket gir mere mening.

Jeg gider da ikke altid følge en tråd, hvor jeg lige har lavet en smiley mm. Dem der er vigtige at følge skal jeg abb. på.

Link til indlæg
Del på andre sites

så du har også alle tråde, som du har skrevet i, under abb. tråde i kontrolpanelet?

 

Hos mig skal jeg trykke abb. på denne tråd, før den kommer derud, hvilket gir mere mening.

Jeg gider da ikke altid følge en tråd, hvor jeg lige har lavet en smiley mm. Dem der er vigtige at følge skal jeg abb. på.

 

Jep!. Alle de tråde jeg har lavet en smiley i er jeg automatisk tilmeldt abonnement på - der er en oversigt i mit kontrolpanel - og jeg får rettig mange mails :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg har abb. på alene-hjemme-tråden og det er den eneste der ligger der. Dvs, Sonja, at hos dig kan den godt ligge 40 tråde nede i rækken, hvis du har skrevet i 39 andre tråde efter den. Så er den jo ikke nem at finde frem:genert:

Jeg har fysisk trykket abb på den, så det er den eneste, der ligger i "vis abb. tråde" eller hvis der er skrevet i tråden ligger den på kontrolpanelts forside.

Så er den tråd jo nemmere at finde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg går ind i mit kontrolpanel og vælger "rediger muligheder"

 

Er der vist denne tekst:

 

 

Default Tråd Abonnement Mode
Når du skriver et nyt indlæg, eller svarer et emne, kan du vælge at tilmelde den tråd til dine abonnerende tråde, så vil du modtage email ved nye svar på dette indlæg.
Default Tråd Abonnement Mode:

 

 

Måske man kunne vælge noget om....

 

Men basisindstillingen er "straks-email" - og abonner på tråde som teksten ovenover også siger.

 

 

EDIT: kan faktisk vælge "abonner ikke" og nogle andre muligeder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg går ind i mit kontrolpanel og vælger "rediger muligheder"

 

Er der vist denne tekst:

 

 

Default Tråd Abonnement Mode
Når du skriver et nyt indlæg, eller svarer et emne, kan du vælge at tilmelde den tråd til dine abonnerende tråde, så vil du modtage email ved nye svar på dette indlæg.
Default Tråd Abonnement Mode:

 

 

Måske man kunne vælge noget om....

 

Men basisindstillingen er "straks-email" - og abonner på tråde som teksten ovenover også siger.

 

 

EDIT: kan faktisk vælge "abonner ikke" og nogle andre muligeder...

 

 

jeg har der sat den til: abb. ikke - måske gir det forskellen:blink:

Default Tråd Abonnement Mode: Når du skriver et nyt indlæg, eller svarer et emne, kan du vælge at tilmelde den tråd til dine abonnerende tråde, så vil du modtage email ved nye svar på dette indlæg. Abonner ikke, Ingen email besked, Straks email besked, Daglig email besked, Ugentlig email besked, Default Tråd Abonnement Mode:

Link til indlæg
Del på andre sites

Se, Dinah, jeg havde ret, mine indstillinger er default-indstillingerne. :drille:

 

Altså jeg har abb. på alene-hjemme-tråden og det er den eneste der ligger der. Dvs, Sonja, at hos dig kan den godt ligge 40 tråde nede i rækken, hvis du har skrevet i 39 andre tråde efter den. Så er den jo ikke nem at finde frem:genert:

Jeg har fysisk trykket abb på den, så det er den eneste, der ligger i "vis abb. tråde" eller hvis der er skrevet i tråden ligger den på kontrolpanelts forside.

Så er den tråd jo nemmere at finde.

 

Normalt vises jo kun de tråde, hvor der er nye indlæg. Hvis der ikke er nogle nye indlæg i nogle af de tråde, jeg abonnerer på (dvs. inkl. alle tråde, jeg har deltaget i), kommer der ikke umiddelbart noget frem i kontrolpanelet. Jeg kan så vælge vis alle abonnerede tråde, og så får jeg alle de tråde frem, jeg abonnerer på. Det er ganske rigtigt super mange tråde, da det inkluderer alle tråde, jeg har deltaget i, så den funktion bruger jeg aldrig til at finde bestemte tråde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Se, Dinah, jeg havde ret, mine indstillinger er default-indstillingerne. :drille:

 

 

 

Normalt vises jo kun de tråde, hvor der er nye indlæg. Hvis der ikke er nogle nye indlæg i nogle af de tråde, jeg abonnerer på (dvs. inkl. alle tråde, jeg har deltaget i), kommer der ikke umiddelbart noget frem i kontrolpanelet. Jeg kan så vælge vis alle abonnerede tråde, og så får jeg alle de tråde frem, jeg abonnerer på. Det er ganske rigtigt super mange tråde, da det inkluderer alle tråde, jeg har deltaget i, så den funktion bruger jeg aldrig til at finde bestemte tråde.

 

jamen så kan du jo så finde dine tråde meget nemmere, hvis du vælger "abb. ikke" og så manuelt abb. på de vigtigste tråde:blink:

 

Jeg synes da, det er tosset at abb på ALLE tråde og især for dem, der så vælger email hver gang:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Er helt sikker, i det her indlæg havde jeg lagt 5 billeder, nu er der kun 3

 

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/27714-sjove-skilte-3.html#post785186

 

Korvis citerede alle 5, hun har også kun 3

 

Har forsøgt at lægge flere billeder op, som opload, men forum har hikke, når jeg prøver at finde dem på min putter, er det som om, jeg ikke får lov at vælge dem :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Marie Svane

Jeg kan ikke få lov til at lave min e-mail om inde i mine indstillinger.. Da det er en gammel mail der er tilknyttet til min HF-konto og derfor kan jeg ikke få lov til at aktivere min profil? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Jeg kan ikke få lov til at lave min e-mail om inde i mine indstillinger.. Da det er en gammel mail der er tilknyttet til min HF-konto og derfor kan jeg ikke få lov til at aktivere min profil? :hmm:

 

Har fundet ud af det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...