Gæst Kisbye Skrevet Marts 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 8, 2011 Vi har vores Diesel forsikret hos TRYG lige pt. : udv. ansvar + sundhed. Jeg er dog ikke helt sikker på om det er det bedste, der er i hvert fald det minus at han kun kan være forsikret til han bliver 10 år hos Tryg, og jeg regner jo med han skal blive mindst 15 år Overvejer lidt at skifte til alm. brand fordi jeg kan se de har en livslang. Hvor har i jeres forsikret ...??? Nogen gode forslag til andre end Tryg og alm. brand. Kunne godt tænke mig den var livslang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Jeg har Luna i Dyrekassen. De har også livslang dækning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Vi har vores Diesel forsikret hos TRYG lige pt. : udv. ansvar + sundhed. Jeg er dog ikke helt sikker på om det er det bedste, der er i hvert fald det minus at han kun kan være forsikret til han bliver 10 år hos Tryg, og jeg regner jo med han skal blive mindst 15 år Overvejer lidt at skifte til alm. brand fordi jeg kan se de har en livslang. Hvor har i jeres forsikret ...??? Nogen gode forslag til andre end Tryg og alm. brand. Kunne godt tænke mig den var livslang jeg har også i tryg, som vi har været glade for i år, men jeg skifter til enten dyrekassen eller alm. brand, netop fordi tryg ikke dækker livslangt. og alt andet lige er der nok en vis sandsynlighed for, at hundene får mere behov for dyrelægehjælp, når de kommer op i alderen. vær obs på, at det er nemmere at flytte en ung hund - jeg mener, at der ofte kræves dyrlægeattest el.lign. for at flytte en hund der er fyldt 4. så vi skifter her til foråret, når der skal betales igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Chili og Caia er hos dyrekassen... Er vældig glad for det. Begge med livslang osv. Førhen havde jeg Chili hos tryg, men her er selvrisioken højere, præmiesummen meget lavere og så dækker den nemlig ikke hele livet..:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 jeg har også i tryg, som vi har været glade for i år, men jeg skifter til enten dyrekassen eller alm. brand, netop fordi tryg ikke dækker livslangt. og alt andet lige er der nok en vis sandsynlighed for, at hundene får mere behov for dyrelægehjælp, når de kommer op i alderen. vær obs på, at det er nemmere at flytte en ung hund - jeg mener, at der ofte kræves dyrlægeattest el.lign. for at flytte en hund der er fyldt 4. så vi skifter her til foråret, når der skal betales igen. Det er nu ikke svært overhovedet at få flyttet ens hund selvom den er over 4 år Chili er lige blevet flyttet over til dyrekassen (6 år).. Men det er korrekt at der skal en dyrlægeattest til.. Men det kræver nu ikke det store Selvf. kan det måske være svært at få hunden flyttet, hvis den har fejlet al verdens ting og sager osv... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kisbye Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Jeg tror også vi havner med alm. brand eller Dyrekassen....;o) Har kun hørt positivt om dyrekassen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Jeg har mine i Dyrekassen og i Gartnernes forsikring - begge er livsvarige. Der er også et par andre tråde om forsikringer lige nu, og der bli'r skrevet godt om Agria, deres forsikring kunne jeg selv finde på at kigge lidt nærmere på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Labfan Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Har tre hunde forsikret hos Alm. Brand. Har brugt forsikringerne en del, og der har ikke været nogen problemer med hensyn til dækning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Her er Obelix forsikret i Top danmark. Vi har endnu (bank bank) ikke haft brug for den, så om den er "god" ved vi ikke. Jeg har tilgengæld også hørt godt om dyrekassen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kisbye Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Tror liiige jeg vil kigge lidt nærmere på Agria...Tak for tippet...;O)) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sillepigen Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Det var da en spændende tråd det her. Jeg har Sille, en dansk svensk gårdhund på 7½ forsikret hos tryg. Jeg har aldrig gjort brug at forsikringen, for det har aldrig været aktuelt. Mon det ville kunne lade sig gøre at flytte hendes forsikringer til dyrekassen? Hun er ansvarsforsikret og sygeforsikret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Det var da en spændende tråd det her. Jeg har Sille, en dansk svensk gårdhund på 7½ forsikret hos tryg. Jeg har aldrig gjort brug at forsikringen, for det har aldrig været aktuelt. Mon det ville kunne lade sig gøre at flytte hendes forsikringer til dyrekassen? Hun er ansvarsforsikret og sygeforsikret. Nej max 6 år desværre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sillepigen Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Nej max 6 år desværre. Det var en skam, men så må jeg jo håbe at hun bliver ved med at være ligeså sund og rask som nu :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Hej, jeg regner med at bruge hundetotal fra dyrekassen. Jeg fik alm. brand til at ringe mig op og fandt ud af at en til svarende forsikring ved dem, ville koste over tusind kroner om året mere. Så med mindre det er fordi man godt kan undvære nogle af de ting som hundetotal tilbyder kan det vist ikke betale sig. Agria, har jeg lidt forstået som om, at det bedst kan betale sig hvis man har en race med arvelige problemer som ad og hd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Hej, jeg regner med at bruge hundetotal fra dyrekassen. Jeg fik alm. brand til at ringe mig op og fandt ud af at en til svarende forsikring ved dem, ville koste over tusind kroner om året mere. Så med mindre det er fordi man godt kan undvære nogle af de ting som hundetotal tilbyder kan det vist ikke betale sig. Agria, har jeg lidt forstået som om, at det bedst kan betale sig hvis man har en race med arvelige problemer som ad og hd? Jeg ville nok vælge agria alligevel, selv den mest raske hund på papiret kan jo blive syg.. Altså hvis ikke prisforskellen er helt vild? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Jeg ville nok vælge agria alligevel, selv den mest raske hund på papiret kan jo blive syg.. Altså hvis ikke prisforskellen er helt vild? Ja det er rigtigt, men ved Agria er det vist ikke sådan en pakke, men nogle tilbud man selv skal vælge til, og hvis man skal have hd og den slags med, så bliver det vist meget dyrt, i forhold til at risikoen er ret lille. Desuden synes jeg at dyrekassen dækker rigtig godt på andre områder, men det er jo altid lidt et sats med forsikringer. EDIT - har lige kigget lidt på den agria, og synes den er lidt underligt skruet sammen, det er for eksempel forskelligt hvor meget selvrisikoen er på efter hvad hunde fejler og sådan noget... Med hundetotal er det 600 kr vist og så dækker de ellers 80%... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts