Gæst Jeanet Skrevet Marts 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 10, 2011 Så er Betti begyndt at fælde :hmm: og der er hår overalt, så jeg har købt en børste som hun nu får en tur med hver dag, men jeg syntes ikke rigtig det hjælper. Nogle siger det bare gør det værre at børste hende?? Hvad siger I vh Jeanet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Jeg er MEGET glad for min furminator. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Er også meget glad for furminator, vores gummi-børste og den dyrebørste jeg har købt til støvsugeren. Jeg ved ikke, om det kunne hjælpe med foderskift eller at give hende noget olie i maden. Jeg har lige købt viacutan. Men labbere fælder jo en del. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Også :5up: til furminatoren. Har også en gummibørste og en karte med små dutter, så den ikke kradser. De er også gode. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kisbye Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Vi har flere forskellige typer børster, men nu har vi lige købt en Furminator og den er absolut alle pengene værd...;O) Meget bedre end nogen af de andre vi har. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Vi har også en furminator. Jeg synes dog vores labrador fælder så sindssygt meget at det ikke gør den store forskel eller jo jeg ville nok nødig se vores gulve hvis ikke vi furminatede jævnligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Er rigtig glad for at de racer jeg har ikke faelder (i hvertfald er det minimalt da de har haar og ikke pels) for har ellers rigeligt i deres pelspleje (cocker og afghansk mynde). Har ingen problemer med pels i mobler eller huset. Men hvis man borster ofte, burde det kunne holde bedres nede, saa mener ikke det goer det vaerre.:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 FURminator :5up: Og pjat at det gør det værre.. Hårene løsner sig jo ligemeget om hun blir børstet eller ej. Det drysser bare længere tid, så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cerus Besvaret November 25, 2011 Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Hvor tit bruger I furminatoren? Jeg har en, men er meget i tvivl om, hvor ofte den må bruges. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret November 25, 2011 Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Hvor tit bruger I furminatoren? Jeg har en, men er meget i tvivl om, hvor ofte den må bruges. Jeg plejer at bruge den lidt hver dag i fældetiden.. Man kan tydelig se, når der ikke er flere løse hår. Så er det tid at stoppe indtil næste dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 25, 2011 Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Nogle steder har jeg læst, at man max må bruge den hver 14. dag, men jeg har slet ikke armkræfter til at børste Luna helt igennem på en gang, så det bliver lidt her og der, når jeg synes hun fælder abnormt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cerus Besvaret November 25, 2011 Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Tak for Jeres svar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Michelle w Besvaret November 25, 2011 Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Nu er det godt nok ikke labber mine forældre har, men noget DSG-agtigt blandingsnoget, men de er da korthårede og fælder osse en del. Hos dem er sådan en gummistrigle til heste et hit. Kan fåes for omkring 20-30kr og virker upåklageligt. Furminatoren er jeg jo så ikke fan af, men mine hunde har jo osse en helt anden pels end labberne:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret November 25, 2011 Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Jeg skamferede også Gracie med furminatoren sidste år. Den duer bare ikke til langhårede hunde, da den skærer de lange dækhår over. Nu bruger jeg den kun på kattene, som er korthårede, og der er den genial. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret November 26, 2011 Rapporter Share Besvaret November 26, 2011 Jeg bruger en gummistrigle den er nem at have i lommen på tur i skoven ,hvor jeg så finder et godt sted ved evt træ hvor vi har ''børstetid' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Hmm sådan en børste må jeg da købe, jeg har 3 hunde om et par dage 4 hunde, men det er kun lab hår jeg kan se....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts