sonja77 Skrevet Marts 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 15, 2011 I denne tråde er der 35 sider - men jeg kan ikke få lov til at gå videre fra side 34: http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/23020-ser-jeg-ikke-skoven-bar-traeer-34.html Jeg har prøvet at oprette et nyt indlæg i tråden, da det nogle gange har afhjulpet problemet i lignende tilfælde, men det har altså ikke hjulpet denne gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Det kan jeg heller ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 tror det er fordi der er slette/skjult nogle indlæg. men træls er det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 For mig siger den kun der er 34 sider? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Håber det bare er tekniske problemer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 I denne tråde er der 35 sider - men jeg kan ikke få lov til at gå videre fra side 34: http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/23020-ser-jeg-ikke-skoven-bar-traeer-34.html Jeg har prøvet at oprette et nyt indlæg i tråden, da det nogle gange har afhjulpet problemet i lignende tilfælde, men det har altså ikke hjulpet denne gang. For mig er der også 35 sider, men jeg kan heller ikke komme ind på side 35. Men hvad er problemet....kan man ikke få lov til at skrive flere indlæg eller hvad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Viser den stadig 35 sider hos dig Sonja? Her er det stadig kun 34.. meget underligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Viser den stadig 35 sider hos dig Sonja? Her er det stadig kun 34.. meget underligt Ja, den viser stadig 35 sider, og jeg kan stadig ikke få lov til at komme videre end til side 34. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Jeg ser 34 sider, og sidste indlæg af sonja som siger "..." Mystisk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Jeg ser 34 sider, og sidste indlæg af sonja som siger "..." Mystisk. Nu håber jeg så, at du ser en side 35 også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Lokker :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Nu håber jeg så, at du ser en side 35 også. Yes, det kan jeg :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 det der har jeg oplevet en del gange i de sidste par dage, men det ser ud til at være ovre nu... har ihvertfald ikke oplevet problematikken igår eller idag tænker det bare var teknikken der drillede lidt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts