Hop til indhold

fristelser....


potil
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svar 246
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Gæst stenshoej

årh.. kom til at kigge under collie fanen på gog...

 

så kan man ikke andet end at blive skruk..

 

lort at jeg kun må have een hund.. og lort at man bliver nødt til at gå på kompromis, så jeg har lovet mads kun at få een hund.

 

tænk hvis der går 15 år før jeg kan få ny.. så får jeg dælme forberedt mig godt :mrgreen:

 

tror bare jeg bliver nødt til at eje en collie på et tidspunkt..

og en aussie..

og en storpuddel..

 

så er det også nok!

 

men mon ikke nr 2 bliver en storpuddel. madsen hader hundehår. og han kom til at udtale at hvis han måtte få klinker, måtte jeg få 2 hunde :engel: men er ligesom begyndt ikke at være så medgørlig efter jeg også begynder at snakke om hvilke klinker der skal være i huset..

for så er jeg jo enig.. og der er han ikke helt endnu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

årh.. kom til at kigge under collie fanen på gog...

 

så kan man ikke andet end at blive skruk..

 

lort at jeg kun må have een hund.. og lort at man bliver nødt til at gå på kompromis, så jeg har lovet mads kun at få een hund.

 

tænk hvis der går 15 år før jeg kan få ny.. så får jeg dælme forberedt mig godt :mrgreen:

 

tror bare jeg bliver nødt til at eje en collie på et tidspunkt..

og en aussie..

og en storpuddel..

 

så er det også nok!

 

men mon ikke nr 2 bliver en storpuddel. madsen hader hundehår. og han kom til at udtale at hvis han måtte få klinker, måtte jeg få 2 hunde :engel: men er ligesom begyndt ikke at være så medgørlig efter jeg også begynder at snakke om hvilke klinker der skal være i huset..

for så er jeg jo enig.. og der er han ikke helt endnu :mrgreen:

Jah collie :hjerte: Men hvis man ikke er til hundehår, er det måske ikke lige sagen... Hehe... Det kræver i hvert fald lidt ekstra rengøring... Synes også Bobo er et KÆMPE svin, men det hjælper lidt at han er så skøn... Hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Nogen der vil en smuk GD?

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.264095673656718&type=1#!/photo.php?fbid=432523066769972&set=oa.373155719417379&type=1&theater

 

 

og til dem der ikke er på FB:

 

"Grand danois, Efter som jeg er alene med to børn, må jeg er kende, at jeg ikke har tid til min dejlig grand danois.

Den er alt for meget opmærksomhed krævende, og den kræver at kunne komme ud og bevæge sig hver eneste dag. Hun syller meget fordi jeg ikke har tid til hende.

Det er med stor sorg at jeg skal af med hende.. da hun er jordens bedste hund.

 

Født den 21-07-2008

... Tæve (steriliseret)

Tiger stribet

Hun er glad for børn, vandt til at gå med mine på 3 og 6 år.

Velopdraget. læg , sid, dæk, kom, giv pote,

Kan med andre hunde

Hun kan desværre ikke med naboens katte i haven

Ingen stamtavle

.

 

Hun er nervøs over for høje råbende lyde, og så er det ikke alle mænd hun er trykke ved.

Har du evt lige stedet til hende, jeg ville helst gerne hun evt kom på en gård. da hun fylder meget i hverdagene.

Men skriv og hør mere...

 

prisen er sat til 1700kr"

206191_432523066769972_1597507493_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm.. Man kommer vist bare ind på forsiden, Ida og mig havde samme problem i går, da jeg skulle vise hende.. :genert: Men tryk på "til salg" ude i siden - hun er den eneste derinde, så man kan ikke tage fejl :mrgreen:

 

Nårh, hun er kær

Link til indlæg
Del på andre sites

Irsk ulvehund, 5 år, OK med andre hunde...

fergal.jpg

Ulempen er at han befinder sig i Belgien!

- men måske er det også godt nok...

 

Hmm...hvis ikke det var fordi jeg var ret sikker på at min rustne spand ikke ville overleve Belgien tur/retur, så ofrede jeg gerne et par dag af min kommende ferie på at køre ned efter ham for dig, Kim..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...