Gæst maria&kenni Skrevet Marts 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 27, 2011 Selvom det er lidt lang tid siden, vil jeg da alligevel lige fortælle, hvordan det gik da vi var til vores aller første skue i Stestrup d. 13.03.2011 Her er dommerens udtalelse: 23 mdr gammel smuk tæve, velpropotionered må dog ikke blive længere i kroppen. Rigtig godt hoved. Kraftfuldt veludviklet mælkeparti. Korrekt ovale øjne, som giver tiltalende udtryk. Prima ansatte ører. God hals. Overlinje står i flot pels, sunde fine bevægelser og fint driv og skridtlængde. Så fik hun Excellent og BIS:klap: Så en meget stolt mor, skulle pludselig i store ringen for første gang(Hvilket jo selvfølgelig gjorde hendes mor lidt nervøs:stupid:) Det gik også rigtig fint der fik vi en 3 plads... Så det må man sige var en flot debut.. OG hun elskede det.. Vigtigst af alt! Også selvfølgelig lige et par billeder, det ved jeg jo at i elsker:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Hvor flot, tillykke! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Tillykke, og billederne taler for sig selv, smukt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Tillykke! :klap: Super flot debut, må man sige! Og hun ser da også fine ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 SUPER FLOT!! Stort tillykke til jer, hvor er hun dog SMUK!! :lun: Håber jeg kan fortælle en succes historie når vi har væreet på vores første udstilling også.. Sommerfuglene bliver større og større... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Kraftfuldt veludviklet mælkeparti...???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Kraftfuldt veludviklet mælkeparti...???? Og så lige midt i hovedet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Kraftfuldt veludviklet mælkeparti...???? hahahahaha, og så siger man ringsekretærens job er utaknemmeligt... jeg vil da gerne rose vedkommende for et billigt grin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Tillykke med det flotte resultat :klap: Så kan man vel knap få armene ned som ejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Har noget et bud på hvad der skulle stå??? kraftig udviklet ??? 1)Lændeparti, 2)nakkeparti- har ikke fantisi til mere??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Har noget et bud på hvad der skulle stå??? kraftig udviklet ???1)Lændeparti, 2)nakkeparti- har ikke fantisi til mere??? Næseparti. (kan også afsløres af, at det står midt i beskrivelsen af hovedet. Dommeren starter som regel med det overordnede i forhold til konstruktion og går så til hovede, ører, hals, krop, lemmer, pels, bevægelser og temperament). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maria&kenni Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Kraftfuldt veludviklet mælkeparti...???? Ja jeg må indrømme jeg tænkte det samme.. Syntes også det lyder lidt mærkeligt. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts