Hop til indhold

Mødet med Martha

Aslan
 Share

Recommended Posts

Da vi kom til Horsens, blev Martin og jeg enige om at jeg gik op først, jeg banker på, døren bliver åbnet og så kommer Martha vræltende på sin hvalpede klumpede måde, og så var jeg jo solgt :lun:

Hun er jo som de fleste hvalpe er, total tillidsfuld og trods jeg var HELT fremmed, løb hun bare lige ind i mig, og skulle snuse til mig.

Pludselig står der en kæmpe hund på den anden side af glasset og Martha? Ja hun skulle da lige ud og kigge hvem det var :mrgreen:

Desværre var Aslan liiiidt for glad for Marthas numse, hvad der lige var årsagen skal jeg ikke kunne sige, men han peb og slikkede og lavde parre bevægelser i luften :roll:

Så det var en lidt hår start for Martha, men hun tog det nu rigtig pænt :5up:

Men, Martha er så dejlig at hun lige skal have hendes HELT egen tråd :blink:

Dejlige Martha:

IMG_1638.jpg

IMG_1636.jpg

IMG_1634.jpg

IMG_1633.jpg

IMG_1621.jpg

Find holger......øh, jeg mener Martha :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

IMG_1618.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun smuk :lun: Og pænt stor --- Hestkjær, seriøst, du skulle tage at tage et billede af hende hver uge eller måned, hvor hun står samme sted, og med samme afstand, så laver vi en lille film om et års tid, med mini som gror kæmpe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun smuk :lun: Og pænt stor --- Hestkjær, seriøst, du skulle tage at tage et billede af hende hver uge eller måned, hvor hun står samme sted, og med samme afstand, så laver vi en lille film om et års tid, med mini som gror kæmpe :mrgreen:

Super god ide:5up: - må lige finde en spot, der kunne egne sig! Men hver uge bliver det nok ikke:oops: - er ikke så god til at huske kameraet:-D

Hvor er hun sød :lun: og kæmpe :shock: seriøst hvad vejer sådan en baby?

Tak - hun vejer nok 25kg nu (vejede 24,5kg i fredags, og tager ca 2 kg på om ugen pt).

Tusind tak for den flotte tråd, Aslan:kys:Og tusind tak for besøget!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Aj...det kan da UMULIGT være lille Martha som vi så billeder af i sin tid?!

Hold op hvor du vokser. Men er du gal jeg synes hun er SÅ fint i pelsen :lun: Lækker lækker brindle

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ser godt nok voksen ud allerede!! :shock:

Jeg mødte så en Bullmastiff i dag, så bliver de vist ikke meget tungere..

Hun er bestemt meget hvalpet endnu, så der er langt til voksen størrelse:lol:

Må jo så sige, at jo de findes tungere end bullmastiffen:-D - den er jo den lette og mindre udgave af den engelsk mastiff, som Martha er. De fleste hanner, jeg har mødt, vejer omkring de 100kg:shock: - det er tungt:-D Martha rammer "kun" omkring de 80kg.

Link til indlæg
Del på andre sites