Doberfan Skrevet Marts 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 28, 2011 Var til kæmpe træf i dag - et velgørenheds-arrangement til fordel for det lokale SPCA internat med hundredevis af hunde tilstede, masser og masser af pit bulls og amstaffs, og helt og aldeles uden hundeskænderier. Ja, det går mig på at nogle stadig synes et pighalsbånd er vejen frem, men hold op, hvor var der bare mange super dejlige hunde og ejere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Åh totalt skønt udtryk den med den brune plet for øjet har! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Dejlige billeder Jeg har såmænd også været til en del hundetræf med de nu forbudte racer, og jeg oplevede heller ingen skænderier eller lignende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg er ligeglad - jeg elsker Pibbles Der er bare ingen anden race, der kan se så lykkelig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Ejjj, man kan jo ikke stå for det fjæs på hunden på det næstsidste billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 MMM....rednose-lækkerhed, blå vuffer und alles...USA here I come...:hjerte::hjerte::hjerte: Den på billede 5 er det en bully, eller er den bare gravid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Wawoo, hvor det bare dejligt at se alle disse skønne hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 MMM....rednose-lækkerhed, blå vuffer und alles...USA here I come...:hjerte::hjerte::hjerte: Den på billede 5 er det en bully, eller er den bare gravid? Ved det faktisk ikke. :hmm: Den kan i hvert fald godt se ud til at have haft hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 lækre vovser jeg så hele 3 amstaffs (og blanding) i Ålborg i dag, nårh! der var en rigtig Luna-basse :lun: mundkurv snakker vi ikke om :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 :lun:... Og næsten allesammen har fjottede ubeskårede ører... :klap: Det er så træls at se den slags hunde med massekrerede ører...... Dem har jeg set nok af.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Ved det faktisk ikke. :hmm: Den kan i hvert fald godt se ud til at have haft hvalpe. Ja den er sådan lidt bully-agtig...men kunne nemt bare være lidt gravid-fed...hehe Den anden på billede 5 ligner lidt en CC...men det er måske bare mig...hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Den anden på billede 5 ligner lidt en CC...men det er måske bare mig...hehe En Chinese Crested? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Smukke hunde! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 En Chinese Crested? Nej da...en cavalier king charles... Cane corso... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts