Hop til indhold

Hvad er den sidste film i har købt?


Maria84
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige fået en "stor" kasse med film hjem fra Amazon.co.uk. Den indeholdte "Music and lyrics", "Moulin Rouge", "Imagine you and me", "Narnia 1+2", "Finding Neverland", "Enchanted", "Bedtime stories", "Stardust", "The time travlers wife", "Becoming Jane" og "Holiday" :genert::mrgreen:

 

Det var mange :shock: Der er vist andre end mig der er glad for at købe film :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået en "stor" kasse med film hjem fra Amazon.co.uk. Den indeholdte "Music and lyrics", "Moulin Rouge", "Imagine you and me", "Narnia 1+2", "Finding Neverland", "Enchanted", "Bedtime stories", "Stardust", "The time travlers wife", "Becoming Jane" og "Holiday" :genert::mrgreen:

 

:5up: de er nemlig bare gode! Dem har jeg selv :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har besluttet mig for at købe et tv + film abonnement hos viaplay.dk :slem: så kan jeg se alle de film jeg vil hele måneden :klap: glæder mig allerede til at se Inception, Salt og en masse andre spritnye film :mrsgreen:

Tonki for helvede hvis du vil se film så bed om et link og en brugsanvisning via PB...:slem::slem::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg eeelsker også at købe film... :genert: Og kan rigtig godt lide, når der er sådanne tilbud såsom: 50 kr. stk, 3 for 200 kr. osv. Så MÅ jeg bare have nogle flere film til samlingen :genert:

 

Så de seneste jeg købte var: National Treasure 1+2 og Mary Poppins :hjerte: Did you hear about the Morgans?, Find Nemo :lun:

 

National Treasure er rigtig gode. Den første så mig og min kæreste på vores første date (mange år siden efterhånden) :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem kender jeg ikke. Hvad handler de om?

 

Det er en BBC science fiction parodi fra 90'erne. Horribelt dårlige special effects, men fantastisk humor. Sådan lidt á la Blackadder, bare i rummet.

 

Red Dwarf er også voldsomt morsom :5up:

Kender du League of Gentlemen? Ellers kan jeg stærkt anbefale den....

 

Nej, den kender jeg ikke. Vil tjekke - tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Jeg køber film som andre køber tøj :oops:

 

Har lige fået "Night at the Roxbury" og "Zoolander" hjem fra Amazon, men min dumme dvdafspiller kan ikke læse dem :evil:

 

Nogen har "lånt" min Zoolander-dvd for en del år siden og jeg kunne ikke undvære den længere.

 

... Det kommer jeg så til, indtil jeg har fået en kompetent afspiller :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber film som andre køber tøj :oops:

 

Har lige fået "Night at the Roxbury" og "Zoolander" hjem fra Amazon, men min dumme dvdafspiller kan ikke læse dem :evil:

 

Nogen har "lånt" min Zoolander-dvd for en del år siden og jeg kunne ikke undvære den længere.

 

... Det kommer jeg så til, indtil jeg har fået en kompetent afspiller :stupid:

 

Hansel. He's so hot right now. Hansel. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Jeg har lige bestilt Turner and Hooch og de 3 K-9 film. Jeg har ledt efter dem i rigtig lang tid, så jeg er vildt glad nu hvor jeg endelig har fundet dem :banan:

 

Hvilke film har i sidst købt?

 

Turner and Hooch, er en rigtig fed film, ville gerne selv have den på dvd ;-)

 

Hmm, kan så ikke lige huske, hvad den sidste film jeg købte hed.... :hmm:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...