Maria84 Skrevet Marts 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 28, 2011 Jeg har lige bestilt Turner and Hooch og de 3 K-9 film. Jeg har ledt efter dem i rigtig lang tid, så jeg er vildt glad nu hvor jeg endelig har fundet dem :banan: Hvilke film har i sidst købt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 hmm...de sidste jeg købte var Almost Famous Romancing the Stone, Working girl og Fingersmith :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg har lige fået en "stor" kasse med film hjem fra Amazon.co.uk. Den indeholdte "Music and lyrics", "Moulin Rouge", "Imagine you and me", "Narnia 1+2", "Finding Neverland", "Enchanted", "Bedtime stories", "Stardust", "The time travlers wife", "Becoming Jane" og "Holiday" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Marts 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg har lige fået en "stor" kasse med film hjem fra Amazon.co.uk. Den indeholdte "Music and lyrics", "Moulin Rouge", "Imagine you and me", "Narnia 1+2", "Finding Neverland", "Enchanted", "Bedtime stories", "Stardust", "The time travlers wife", "Becoming Jane" og "Holiday" Det var mange Der er vist andre end mig der er glad for at købe film :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Det var mange Der er vist andre end mig der er glad for at købe film :blink: Når jeg køber i udlandet køber jeg altid stort.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg har lige fået en "stor" kasse med film hjem fra Amazon.co.uk. Den indeholdte "Music and lyrics", "Moulin Rouge", "Imagine you and me", "Narnia 1+2", "Finding Neverland", "Enchanted", "Bedtime stories", "Stardust", "The time travlers wife", "Becoming Jane" og "Holiday" :5up: de er nemlig bare gode! Dem har jeg selv :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg har alt for mange film:mrgreen: Tror den sidste jeg købte var, hmm, Hairspray:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 "The time travlers wife" Har du set den? Er den god? Jeg eeeeelskede bogen og ville egentlig gerne se filmen (de har den i Fona til en 50'er eller noget i den retning), men er bange for at blive skuffet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg har besluttet mig for at købe et tv + film abonnement hos viaplay.dk :slem: så kan jeg se alle de film jeg vil hele måneden :klap: glæder mig allerede til at se Inception, Salt og en masse andre spritnye film Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg har besluttet mig for at købe et tv + film abonnement hos viaplay.dk :slem: så kan jeg se alle de film jeg vil hele måneden :klap: glæder mig allerede til at se Inception, Salt og en masse andre spritnye film Tonki for helvede hvis du vil se film så bed om et link og en brugsanvisning via PB...:slem::slem::slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Tonki for helvede hvis du vil se film så bed om et link og en brugsanvisning via PB...:slem::slem::slem: Fyyyyy Agnete! :slem: ...kan faktisk ik finde ud af de sider Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Jeg eeelsker også at købe film... Og kan rigtig godt lide, når der er sådanne tilbud såsom: 50 kr. stk, 3 for 200 kr. osv. Så MÅ jeg bare have nogle flere film til samlingen Så de seneste jeg købte var: National Treasure 1+2 og Mary Poppins :hjerte: Did you hear about the Morgans?, Find Nemo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 De sidste par måneder har jeg bestilt Red Dwarf DVD'er fra Amazon. Nu mangler vi kun den sidste sæson - den køber jeg nu til d. 1. Man bliver aldrig træt af at grine :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Marts 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Jeg eeelsker også at købe film... Og kan rigtig godt lide, når der er sådanne tilbud såsom: 50 kr. stk, 3 for 200 kr. osv. Så MÅ jeg bare have nogle flere film til samlingen Så de seneste jeg købte var: National Treasure 1+2 og Mary Poppins :hjerte: Did you hear about the Morgans?, Find Nemo National Treasure er rigtig gode. Den første så mig og min kæreste på vores første date (mange år siden efterhånden) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Marts 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 De sidste par måneder har jeg bestilt Red Dwarf DVD'er fra Amazon. Nu mangler vi kun den sidste sæson - den køber jeg nu til d. 1. Man bliver aldrig træt af at grine :5up: Dem kender jeg ikke. Hvad handler de om? Jeg elsker at se film/serier der kan få mig til at grine. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Har du set den? Er den god? Jeg eeeeelskede bogen og ville egentlig gerne se filmen (de har den i Fona til en 50'er eller noget i den retning), men er bange for at blive skuffet. Jeg synes den var ganske god, men har ikke læst bogen, så kan ikke rigtig sige om du vil blive skuffet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 De sidste par måneder har jeg bestilt Red Dwarf DVD'er fra Amazon. Nu mangler vi kun den sidste sæson - den køber jeg nu til d. 1. Man bliver aldrig træt af at grine :5up: Red Dwarf er også voldsomt morsom :5up: Kender du League of Gentlemen? Ellers kan jeg stærkt anbefale den.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Dem kender jeg ikke. Hvad handler de om? Det er en BBC science fiction parodi fra 90'erne. Horribelt dårlige special effects, men fantastisk humor. Sådan lidt á la Blackadder, bare i rummet. Red Dwarf er også voldsomt morsom :5up:Kender du League of Gentlemen? Ellers kan jeg stærkt anbefale den.... Nej, den kender jeg ikke. Vil tjekke - tak :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Tonki for helvede hvis du vil se film så bed om et link og en brugsanvisning via PB...:slem::slem::slem: :engel:Nu er jeg fatsvag, men nysgerrig af natur! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Jeg køber film som andre køber tøj Har lige fået "Night at the Roxbury" og "Zoolander" hjem fra Amazon, men min dumme dvdafspiller kan ikke læse dem Nogen har "lånt" min Zoolander-dvd for en del år siden og jeg kunne ikke undvære den længere. ... Det kommer jeg så til, indtil jeg har fået en kompetent afspiller :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Jeg køber film som andre køber tøj Har lige fået "Night at the Roxbury" og "Zoolander" hjem fra Amazon, men min dumme dvdafspiller kan ikke læse dem Nogen har "lånt" min Zoolander-dvd for en del år siden og jeg kunne ikke undvære den længere. ... Det kommer jeg så til, indtil jeg har fået en kompetent afspiller :stupid: Hansel. He's so hot right now. Hansel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Hansel. He's so hot right now. Hansel. :5up: I feel like I'm taking CRAZYpills right now! :klap: :klap: :klap: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 :5up: I feel like I'm taking CRAZYpills right now! :klap: :klap: :klap: :klap: What is this? A centre for ANTS?!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg så lige Peter Pan igår - den var god, men liiiiidt kedelig ind imellem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ricko2008 Besvaret September 17, 2011 Rapporter Share Besvaret September 17, 2011 Jeg har lige bestilt Turner and Hooch og de 3 K-9 film. Jeg har ledt efter dem i rigtig lang tid, så jeg er vildt glad nu hvor jeg endelig har fundet dem :banan: Hvilke film har i sidst købt? Turner and Hooch, er en rigtig fed film, ville gerne selv have den på dvd Hmm, kan så ikke lige huske, hvad den sidste film jeg købte hed.... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts