CrazyDogLady Skrevet Marts 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2011 Har lige prøvet denne test iHimlen.dk - Hvor Klog Er Din Hund? og Nala er åbenbart brilliant Hvordan klarede din hund det?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 HA... Min hund er også brilliant... Hvilket er... Overraskende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Må jeg lige prøve senere.. Gider ikke rykke rundt på møbler lige nu:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Okaaayyy......min hund er intelligent over gennemsnittet..:hmm: Dét har hun eddermame forstået at skjule godt de sidste 3 år.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Marts 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 HA... Min hund er også brilliant... Hvilket er... Overraskende Ja det tænkte jeg også om Nala Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Ej den må jeg prøve når jeg får Obelix hjem igen . Meen tvivler nu på han klare den med et super resultat . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 min hund er også brilliant men eftersom testen påstår at under 5% af alle hunde er så intelligente, så er de enten alle samlet her (statistisk set efter folks svar) eller også tror testen at hunde er dummere end de egentlig er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts