Hop til indhold

Navn ???


Dorte
 Share

Recommended Posts

Opdrætter har spurgt om jeg selv vil bestemme min kommende hvalps stamtavlenavn.

 

Kuldet er et indianerkuld, d.v.s. at alle hvalpe skal have indianer-inspirerede navne.

 

Da jeg er en klovn til at finde på navne - og ikke er så meget inde i indianere - har jeg brug for nogle gode forslag.

 

Jeg kunne godt tænke mig et navn, som enten selv kan bruges som kaldenavn eller som nemt kan forkortes til et kaldenavn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh Pawnee kan jeg godt li:lun: Oss Kiowa, men så er vi ovre i samme endelse som Liva..

 

Ja, Pawnee er et godt navn :5up: og så behøver du ikke et kaldenavn - det har to stavelser og dermed let at kalde på hunden :-D

Alternativt kan h*n (hvilket køn skal du egentlig have?) kaldes Paw = pote :klap:

 

Det var i øvrigt dem med hanekam :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Pawnee er et godt navn :5up: og så behøver du ikke et kaldenavn - det har to stavelser og dermed let at kalde på hunden :-D

Alternativt kan h*n (hvilket køn skal du egentlig have?) kaldes Paw = pote :klap:

 

Det var i øvrigt dem med hanekam :mrgreen:

 

Det er en lille tæve.

 

Ja, Pawnee synes jeg også bedre og bedre om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...