Gæst michelle150 Skrevet Marts 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2011 Jeg har tilmeldt mig hundeinstruktør-uddannelsen 2011/2012 hos Hund&Træning, iiiihhh, hvor er det spændende! Det varer halvandet år! Er andre herinde uddannet derinde fra, eller har taget kurser? Jeg er vildt spændt og min søde hønsepige skal selvfølgelig med hver gang! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Tillykke- er da lidt misundelig. Har ikke tid og råd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Spændende... hvor er det henne? Jeg har tænkt på længe at tage noget instruktøruddannelse, men overskudet og helbredet har ikke været til det. Og skal i givet fald være på Fyn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Spændende... hvor er det henne? Jeg har tænkt på længe at tage noget instruktøruddannelse, men overskudet og helbredet har ikke været til det. Og skal i givet fald være på Fyn. Det er i Gørlev. Tror det er nede af ved sydsjælland. Bor selv helt oppe i nordsjælland. Men det er ved slagelse og der.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Jeg har tilmeldt mig hundeinstruktør-uddannelsen 2011/2012 hos Hund&Træning, iiiihhh, hvor er det spændende! Det varer halvandet år! Er andre herinde uddannet derinde fra, eller har taget kurser? Jeg er vildt spændt og min søde hønsepige skal selvfølgelig med hver gang! Det er jeg. Det er noget af det bedste jeg har gjort i mit hundeliv:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Ej hvor spændende, det lyder da rigtig fedt :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Det er jeg. Det er noget af det bedste jeg har gjort i mit hundeliv:-D Er det rigtig?? Ej, hvor godt! Bruger du den til noget nu så, eller? Og var det spændende hele vejen igennem, uddannelsen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Tillykke! Det er der jeg går, og du kan tro, at det kommer du ikke til at fortryde. Karen Ulrich har snart undervist mig i 4 år nu - hun er SÅ dygtig. Karen Frost er et leksikon af viden i stress og hjerne ved hunde - det er Så givende at have adgang til sådan en lærer - og Ingerslev er skidedygtig for at sige det rent ud. Det skal du nok blive rigtig glad for! Der er iøvrigt en rigtig god stemning i vores klasse, og et super sammenhold. Det skyldes især, at vores lærere er så lige til og i godt humør og gode til at formidle selv svært stof. Det er uden sammenligning også det bedste, der er sket for mig at jeg startede der - og jeg rejser endda fra Jylland! Men det gør jeg gerne:-) Og da jeg er ret doven, så siger det en hel del om, hvor fed en skole det er! Kender du deres blad? Ellers så køb dig adgang til det via nettet. Det er så godt KH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 PS det er rådgiverdelen jeg er på nu - og ja jeg bruger den - der er stor respekt om den faglighed, som du også vil få med i bagagen fra den skole. Ih jeg vil ikke være færdig i december! Tror du jeg må liste med i din skoletaske? Jeg er helt musestille..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Fedt, tillykke. :5up: Jeg kender en, der er i gang med deres klikkerinstruktøruddannelse, og hun er meget begejstret. Lykkeliv er da for øvrigt også uddannet klikkerinstruktør derfra. Så har du forhåbentlig lidt penge sparet sammen, for uddannelsen er jo ikke helt billig. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Sonja: Har tænkt det hele dagen, og nu må det bare ud: HVOR ER DE SØDE DE TO HUNDE I DIN SIGNATUR; DER SPRINGER SAMMEN:-) Smadder søde foto Undskyld spam, men det måtte ud:-) De ser så glade ud:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Sonja: Har tænkt det hele dagen, og nu må det bare ud: HVOR ER DE SØDE DE TO HUNDE I DIN SIGNATUR; DER SPRINGER SAMMEN:-) Smadder søde foto Undskyld spam, men det måtte ud:-) De ser så glade ud:-) He he, tak. De er skam også søde. :hjerte: Det er min Tyson og hans bedste hundeven, Lumi (hendes ejer, Aina, er også bruger herinde). De elsker hinanden over alt op jorden og vil gerne lave alting sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Er det rigtig?? Ej, hvor godt! Bruger du den til noget nu så, eller? Og var det spændende hele vejen igennem, uddannelsen? Ja det kan du tro, jeg har glæde af uddannelsen både til mine egne hunde og til mine kursister og ja, der var aldrig et kedeligt øjeblik. 3 meget dygtige kvinder, med hver deres spidskompetencer. Rigtig meget at læse, skal du forberede dig på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Fedt, tillykke. :5up: Jeg kender en, der er i gang med deres klikkerinstruktøruddannelse, og hun er meget begejstret. Lykkeliv er da for øvrigt også uddannet klikkerinstruktør derfra. Så har du forhåbentlig lidt penge sparet sammen, for uddannelsen er jo ikke helt billig. :blink: I forhold til andre kvalitetsuddannelser synes jeg de er meget rimelige:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 I forhold til andre kvalitetsuddannelser synes jeg de er meget rimelige:klap: Ja, det mener jeg da bestemt også. Jeg synes ikke, at prisen er urimelig. Men derfor er det jo stadig mange penge at skulle have op af lommen - ikke mindst for en ung pige som Michelle. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Jeg har haft fornøjelsen af at møde alle 3 damer, Ingerslev på et træner træf hvor jeg blev undervist i lp og karen frost til et foredrag om "lederskab" kg karen Ulrich som har været min lærer i klikker instruktør udannelse igennem dkk.... De er super dygtige og jeg ville rigtig gerne tage alle deres udannelser hvis jeg bare havde pengene og tiden.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Ja, det mener jeg da bestemt også. Jeg synes ikke, at prisen er urimelig. Men derfor er det jo stadig mange penge at skulle have op af lommen - ikke mindst for en ung pige som Michelle. :blink: Jeg har givet 5000kr i depositum og så 2000kr om mdr gennem de næste 13 mdr. Men ja, den ér dyr! Men jeg troede man skulle betale alt på én gang, det er lidt derfor jeg ikke er begyndt før. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Jeg har haft fornøjelsen af at møde alle 3 damer, Ingerslev på et træner træf hvor jeg blev undervist i lp og karen frost til et foredrag om "lederskab" kg karen Ulrich som har været min lærer i klikker instruktør udannelse igennem dkk.... De er super dygtige og jeg ville rigtig gerne tage alle deres udannelser hvis jeg bare havde pengene og tiden.... Jeg er også uddannet klikkerinstruktør sammen med Lina og det var fantastisk at have Karen Ulrich. Det løftede godt nok undervisningen op til et helt nyt niveau! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Jeg har givet 5000kr i depositum og så 2000kr om mdr gennem de næste 13 mdr. Men ja, den ér dyr! Men jeg troede man skulle betale alt på én gang, det er lidt derfor jeg ikke er begyndt før. Arh ok, smart at man kan betale i rater. For ellers er det jo en del penge at skulle lægge på bordet på én gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Ja man betaler i rater - vi giver 5000 per semester på rådgiverdelen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Hold op hvor er det bare lækkert 1000 gange tillykke med det siger jeg bare. glæder mig til at høre hvordan det hele kommer til at gå. Jeg har lovet mig selv at jeg også skal tage uddannelsen. Gerne til næste år hvis jeg kan få det hele til at passe sammen .-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Det lyder meget spændende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts