Hop til indhold

Hundeinstruktør-uddannelse YAY!


Gæst michelle150
 Share

Recommended Posts

Gæst michelle150

Jeg har tilmeldt mig hundeinstruktør-uddannelsen 2011/2012 hos Hund&Træning, iiiihhh, hvor er det spændende! :-D

Det varer halvandet år! :-)

 

Er andre herinde uddannet derinde fra, eller har taget kurser?

Jeg er vildt spændt og min søde hønsepige skal selvfølgelig med hver gang!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Spændende... hvor er det henne? Jeg har tænkt på længe at tage noget instruktøruddannelse, men overskudet og helbredet har ikke været til det. Og skal i givet fald være på Fyn.

Det er i Gørlev. Tror det er nede af ved sydsjælland. Bor selv helt oppe i nordsjælland. :-) Men det er ved slagelse og der..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tilmeldt mig hundeinstruktør-uddannelsen 2011/2012 hos Hund&Træning, iiiihhh, hvor er det spændende! :-D

Det varer halvandet år! :-)

 

Er andre herinde uddannet derinde fra, eller har taget kurser?

Jeg er vildt spændt og min søde hønsepige skal selvfølgelig med hver gang!

Det er jeg. Det er noget af det bedste jeg har gjort i mit hundeliv:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Det er jeg. Det er noget af det bedste jeg har gjort i mit hundeliv:-D

 

Er det rigtig?? Ej, hvor godt!

 

Bruger du den til noget nu så, eller?

Og var det spændende hele vejen igennem, uddannelsen? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke! Det er der jeg går, og du kan tro, at det kommer du ikke til at fortryde.

 

Karen Ulrich har snart undervist mig i 4 år nu - hun er SÅ dygtig. Karen Frost er et leksikon af viden i stress og hjerne ved hunde - det er Så givende at have adgang til sådan en lærer - og Ingerslev er skidedygtig for at sige det rent ud.

 

Det skal du nok blive rigtig glad for!

 

Der er iøvrigt en rigtig god stemning i vores klasse, og et super sammenhold. Det skyldes især, at vores lærere er så lige til og i godt humør og gode til at formidle selv svært stof.

 

Det er uden sammenligning også det bedste, der er sket for mig at jeg startede der - og jeg rejser endda fra Jylland! Men det gør jeg gerne:-)

 

Og da jeg er ret doven, så siger det en hel del om, hvor fed en skole det er!

 

Kender du deres blad? Ellers så køb dig adgang til det via nettet. Det er så godt

 

KH

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja: Har tænkt det hele dagen, og nu må det bare ud: HVOR ER DE SØDE DE TO HUNDE I DIN SIGNATUR; DER SPRINGER SAMMEN:-) Smadder søde foto

 

Undskyld spam, men det måtte ud:-) De ser så glade ud:-)

 

He he, tak. De er skam også søde. :hjerte: Det er min Tyson og hans bedste hundeven, Lumi (hendes ejer, Aina, er også bruger herinde). De elsker hinanden over alt op jorden og vil gerne lave alting sammen. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det rigtig?? Ej, hvor godt!

 

Bruger du den til noget nu så, eller?

Og var det spændende hele vejen igennem, uddannelsen? :-)

Ja det kan du tro, jeg har glæde af uddannelsen både til mine egne hunde og til mine kursister og ja, der var aldrig et kedeligt øjeblik. 3 meget dygtige kvinder, med hver deres spidskompetencer. Rigtig meget at læse, skal du forberede dig på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt, tillykke. :5up: Jeg kender en, der er i gang med deres klikkerinstruktøruddannelse, og hun er meget begejstret. :-D Lykkeliv er da for øvrigt også uddannet klikkerinstruktør derfra.

 

Så har du forhåbentlig lidt penge sparet sammen, for uddannelsen er jo ikke helt billig. :blink:

I forhold til andre kvalitetsuddannelser synes jeg de er meget rimelige:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft fornøjelsen af at møde alle 3 damer, Ingerslev på et træner træf hvor jeg blev undervist i lp og karen frost til et foredrag om "lederskab" kg karen Ulrich som har været min lærer i klikker instruktør udannelse igennem dkk....

 

De er super dygtige og jeg ville rigtig gerne tage alle deres udannelser hvis jeg bare havde pengene og tiden....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Ja, det mener jeg da bestemt også. Jeg synes ikke, at prisen er urimelig. :-) Men derfor er det jo stadig mange penge at skulle have op af lommen - ikke mindst for en ung pige som Michelle. :blink:

 

Jeg har givet 5000kr i depositum og så 2000kr om mdr gennem de næste 13 mdr.:-)

 

Men ja, den ér dyr! Men jeg troede man skulle betale alt på én gang, det er lidt derfor jeg ikke er begyndt før.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft fornøjelsen af at møde alle 3 damer, Ingerslev på et træner træf hvor jeg blev undervist i lp og karen frost til et foredrag om "lederskab" kg karen Ulrich som har været min lærer i klikker instruktør udannelse igennem dkk....

 

De er super dygtige og jeg ville rigtig gerne tage alle deres udannelser hvis jeg bare havde pengene og tiden....

 

Jeg er også uddannet klikkerinstruktør sammen med Lina og det var fantastisk at have Karen Ulrich. Det løftede godt nok undervisningen op til et helt nyt niveau!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har givet 5000kr i depositum og så 2000kr om mdr gennem de næste 13 mdr.:-)

 

Men ja, den ér dyr! Men jeg troede man skulle betale alt på én gang, det er lidt derfor jeg ikke er begyndt før.:-)

 

Arh ok, smart at man kan betale i rater. For ellers er det jo en del penge at skulle lægge på bordet på én gang. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Hold op hvor er det bare lækkert :-)

 

1000 gange tillykke med det siger jeg bare.

 

glæder mig til at høre hvordan det hele kommer til at gå.

 

Jeg har lovet mig selv at jeg også skal tage uddannelsen. Gerne til næste år hvis jeg kan få det hele til at passe sammen .-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...