Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles tråd - forår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
Nej, det har hun nemlig ikke, og hun var blevet virkelig ked af det og havde som sagt været nervøs for at komme i dag. :evil:

Det er virkelig ikke fair! Hvor er det synd for hende. De er altså dygtige sammen, og de kan virkelig løbe godt.. Håber ikke hun er blevet skræmt helt væk pga det den dame sagde til hende:-(

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 999
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og Lumi gjorde det også bare helt vildt flot, jeg har aldrig set hende så fint fokuseret, hun løb virkelig godt, og Aina fangede hende helt perfekt flere gange, hvor hun var på vej i forkert retning (bl.a. ud til Tyson, der sad alt for tæt på banen :oops:). Og et gennemført løb uden disk! :klap: (For vi tæller ikke den der dumme snyde-disk for overskridelse af max-tid. :fornaermet:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er virkelig ikke fair! Hvor er det synd for hende. De er altså dygtige sammen, og de kan virkelig løbe godt.. Håber ikke hun er blevet skræmt helt væk pga det den dame sagde til hende:-(

 

Heldigvis var folk rigtigt søde og støttende i dag og hun hyggede sig godt, så nu har hun fået mere mod på det. Og hun skal også med i morgen. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Heldigvis var folk rigtigt søde og støttende i dag og hun hyggede sig godt, så nu har hun fået mere mod på det. Og hun skal også med i morgen. :-D

 

Hvor er det bare godt! Super at hun har haft en god dag med jer idag:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og endnu en gang passede video-teorien. Spot on, faktisk.

 

Jeg løb 5 løb. Fire af dem blev filmet. Gæt hvilket der ikke blev? Yes, det fejlfrie løb, der resulterede i en pind. Mystisk :hmm:

 

Og vi var endda flere fra klubben med i dag (så vi løb i forskellige klasser). Så der var altid nogle, der kunne filme (tror faktisk alles løb blev filmet - undtagen mit det ene selvfølgelig). De opdagede ikke at jeg var gået i gang med løbet, og gik så rimelig meget i kamera-panik.

Redigeret af Lille Louie
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes uden tvivl, at det sejeste par i dag har været Aina & Lumi :banan:

 

(og jeg kom måske også til at tude lidt, fordi det gik så godt, og jeg var så glad på deres vegne... :oops:)

 

jamen...tak da :oops:

Synes måske egentlig os' vi var lidt seje - Lumi var ihvertfald!! :-D Fatter stadig ikke hvor god hun var :banan:

 

det var så sødt at du fik tårer i øjnene efter vores ene løb :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og endnu en gang passede video-teorien. Spot on, faktisk.

 

Jeg løb 5 løb. Fire af dem blev filmet. Gæt hvilket der ikke blev? Yes, det fejlfrie løb, der resulterede i en pind. Mystisk :hmm:

 

Og vi var endda flere fra klubben med i dag (så vi løb i forskellige klasser). Så der var altid nogle, der kunne filme (tror faktisk alles løb blev filmet - undtagen mit det ene selvfølgelig). De opdagede ikke at jeg var gået i gang med løbet, og gik så rimelig meget i kamera-panik.

 

Jamen er det ikke underligt??!! Ved ikke hvor mange gange jeg har været ude for det, både med egne og andres løb...! :shock: Og også uden at nogen har vidst at det blev/ikke blev filmet, så tror ikke engang det er noget underbevidst noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen er det ikke underligt??!! Ved ikke hvor mange gange jeg har været ude for det, både med egne og andres løb...! :shock: Og også uden at nogen har vidst at det blev/ikke blev filmet, så tror ikke engang det er noget underbevidst noget.

 

Så skal vi næsten aftale, at mine løb ikke bliver optaget i morgen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen er det ikke underligt??!! Ved ikke hvor mange gange jeg har været ude for det, både med egne og andres løb...! :shock: Og også uden at nogen har vidst at det blev/ikke blev filmet, så tror ikke engang det er noget underbevidst noget.

 

Ja, det er vildt underligt. For jeg tænkte også, at det var noget underbevidst, der gjorde, at man blev lidt nervøs når der blev filmet. Men i det fejlfrie løb regnede jeg jo med, at der blev filmet, så den holder ikke...

 

Ja jeg har ingen med der kan filme mig imorgen, så jeg regner da med 4 fejlfrie løb!!! :5up: ;-):lol:

 

:hmm: Jeg ved ikke om det fungerer sådan. For der skal vel være mulighed for at det kunne være blevet filmet, men ikke blev det.

 

Men håber da på 4 fejlfrie løb fra både din og Sonjas side i morgen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen er det ikke underligt??!! Ved ikke hvor mange gange jeg har været ude for det, både med egne og andres løb...! :shock: Og også uden at nogen har vidst at det blev/ikke blev filmet, så tror ikke engang det er noget underbevidst noget.

 

Jeg er helt med på denne vogn... Det der bare er superærgerligt ved torien er, at man jo så fandens gerne ville se et par løb på video af sig selv, hvor man rent faktisk gjorde det godt :mrgreen: men ak, no such luck :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: Jeg ved ikke om det fungerer sådan. For der skal vel være mulighed for at det kunne være blevet filmet, men ikke blev det.

Nej..?? Øv... Men hva' så hvis jeg ta'r kameraet med, så er der jo i teorien muligt at nogen tog det og filmede..? :mrgreen:

 

Jeg er helt med på denne vogn... Det der bare er superærgerligt ved torien er, at man jo så fandens gerne ville se et par løb på video af sig selv, hvor man rent faktisk gjorde det godt :mrgreen: men ak, no such luck :stupid:

Ja, det er bare surt...Som når man f.eks. løber skoddårligt med Frostie i 5 år, og så pludselig kører det og man bli'r rykket op i klasse 2 og alt muligt - tror sq samtlige skodløb er forevigede, men har fannerme ikke ret mange af de fejlfrie på video!!! :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bryder med teorien... Jeg har fået filmet mine løb fire gange, og de 2 af gangene har været 0 runder(og en af de øvrige var rigtig tæt på, men også kun ved vores anden konkurrence). Men måske min hund skal filmes før den tager sig sammen? *gg*

 

Heldigvis har den da lavet gode ting uden den blev filmet, så tror den er ligeglad...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bryder med teorien... Jeg har fået filmet mine løb fire gange, og de 2 af gangene har været 0 runder(og en af de øvrige var rigtig tæt på, men også kun ved vores anden konkurrence). Men måske min hund skal filmes før den tager sig sammen? *gg*

 

Heldigvis har den da lavet gode ting uden den blev filmet, så tror den er ligeglad...

 

Det er jo føreren der ikke er ligeglad, herude på farmen er det således at hvis man laver noget MEGET dumt, så er det på tuben bagefter.

 

 

Det er nemlig totalt bittert, mine bedste løb er heller ikke på video. :rolleyes:

 

Min gemal har det ligedan, han er begyndt at tror på videokameraret magt. Ingen af hans fejlfrie løb med Sådan er optaget, tilgengæld har vi mange skod løb, jeg ville gerne sende en video til opdrætteren, det er endnu ikke lykkes, Thomas synes bare vi skal lade være at optage, for det går kun godt når vi ikke gør

Link til indlæg
Del på andre sites

Well, videokameraets magt hjælper ikke helt her... Vi blev ikke filmede i vores første løb, og det gik alligevel helt ad H til...

 

Rigtig god AG1-bane, som vi sagtens kunne ha' løbet pænt - og så vil dåmme, dåmme Iso bare ikke gøre sin slalom færdig!!! :evil: SÅ irriterende! Jeg gik tilbage for at rette flere gange, men så tog jeg hende bare ud. Hun har så pissetravlt med at komme fremad videre, så hun har faktisk ikke TID til at ta' alle pindene! Møgkøter... ;-)

 

Nå, nu prøver jeg det i dag - hvis ikke hun kan koncentrere sig nok til at ta' alle pinde, ikke nødvendigvis i første forsøg, så er det slut, prut, finale og vi går ud. Det kan være den synker ind til sidst...

Link til indlæg
Del på andre sites

Og den direkte udsendelse fra agilitystævne i Føns fortsætter! ;-)

 

Vi har nu løbet to løb mere - AGÅ og SPÅ. Begge gik egentlig godt, for at være Iso og mig! I AGÅ rev hun et par pinde, ellers gik alt fint indtil 3.-4. sidste forhindring, som var en vippe. Den skulle flyves over... Jeg gik jo tilbage og rettede den, og så var vi diskede. SPÅ var en bane med et par udfordringer. Igen rev Iso nogle pinde, ellers gik det faktisk fint. Jeg er lidt langsom nogle steder, og det er garanteret min skyld at hun river, min timing er ikke ret god.

 

Så venter vi bare på SP1, som jeg håber vi løber så godt vi kan.

 

Vejret er lidt sjovt, i morges regnede det, men ret snart holdt det tørt igen. Så kom solen, og blæsten. Så lige nu har vi virkelig varmt og sol, men det blæser også rigtig meget, teltet står og flapper helt vildt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min musling kom til skade med ryggen i går. :cry: :ae:

 

I sidste løb i går undrede jeg mig jo godt nok over, at han tog slalommen i slowmotion og stoppede i den ca. 2/3 igennem, hvor jeg virkelig måtte heppe på ham for at få ham til at lave den færdig. Men jeg tænkte, at han nok bare var træt, og i resten af løbet havde han ok fart.

 

Jeg prøvede at trykke ham på lænden her til morgen for at sikre mig, at han ikke var øm, men der var ikke noget.

 

I dag startede vi med at løbe AG Åben. Tyson løb ret langsomt, men jeg tænkte, at han nok var træt efter i går. Nr. 7 forhindring var vippen, og der gik han helt i stå midt på og så utilpas ud og sprang derefter af, lige før nedslaget kom. Det gør han ALDRIG. Derefter skulle han tage et spring og så A'et, og han gik bare helt i stå før A'et, hvilket han heller aldrig gør. Han ELSKER A'et, og normalt skal jeg virkelig arbejde for at trække ham væk fra det. Det var så atypisk for ham, så lod ham bare tage et par spring, en tunnel og balancen ud.

 

Jeg tænkte, at han måske var øm, men igen reagerede han ikke, når jeg trykkede ham på lænden. Så jeg ville prøve at se, hvordan det gik i spring-løbet, hvor der jo ikke er feltforhindringer.

 

I SP1 var nr. 2 forhindring slalom. Tyson tog de første to pinde meget langsomt og stoppede derefter op. Jeg prøvede at opmuntre ham til at gå videre, men han stod bare stille og kiggede bedende på mig. Jeg var klar over, at noget måtte være helt galt, for selv når han er meget træt, vil han altid arbejde videre for mig på banen, selvom det går lidt langsommere. Så jeg gik ud af banen med ham.

 

En af de andre, der var med, er dyrlægestuderende (næsten færdig med studiet). Hun følte ham godt igennem, og det var helt tydeligt, at han havde ondt øverst i ryggen, han reagerede kraftigt. Mit pus, det må jo være sket i går. :ae: Så han skal til Lone fra The Touch, så snart jeg kan få en tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...