Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles tråd - forår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 999
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Yay, min ag.bog kom i dag :banan: Det var da lige på et hængende hår, kan man sige. Nu skal jeg bare lige huske at fortælle i morgen, at det ag.nr. som jeg oplyste ved tilmelding er forkert.

 

Alle jer rutinerede stævnegængere må gerne lige hjælpe mig med en huskeliste til i morgen.

 

Jeg ved følgende:

 

- Vaccinationspapirer + katalognr. + holder (har Sonja skrevet til mig :-D)

- Ag.bog, selvfølgelig

- Hvad med forsikringspapirer?

- Bur til Louie

- Tæppe til at sidde på

- Vand til mig og Louie

- Guffer til Louie

 

(Petrine, synes ikke jeg så manden din i dag?).

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Yay, min ag.bog kom i dag :banan: Det var da lige på et hængende hår, kan man sige. Nu skal jeg bare lige huske at fortælle i morgen, at det ag.nr. som jeg oplyste ved tilmelding er forkert.

 

Alle jer rutinerede stævnegængere må gerne lige hjælpe mig med en huskeliste til i morgen.

 

Jeg ved følgende:

 

- Vaccinationspapirer + katalognr. + holder (har Sonja skrevet til mig :-D)

- Ag.bog, selvfølgelig

- Hvad med forsikringspapirer?

- Bur til Louie

- Tæppe til at sidde på

- Vand til mig og Louie

- Guffer til Louie

 

(Petrine, synes ikke jeg så manden din i dag?).

 

 

Uuuuhaaa, jeg har en laaang huskeliste når jeg skal til stævne! Jeg er nemlig noget af det mest glemsomme... :oops: Nu har du garanteret ikke brug for alle de ting der står på min liste, jeg har da heller ikke altid alt med - men bruger den mere som "inspiration"! :-D

 

 

- telt

- stol

- resultatbog

- hundemappe (med alle hundens papirer)

- nummerholder

- evt. katalog

- video/kamera/stativ

- agilitysko

- regntøj

- ekstra strømper

- tæppe/plaid

- solbriller

- kasket

- solcreme

- treo

- plaster

- bur + betræk

- hundetæppe

- vand + skål

- guffer

- ag-line

- ruskeklud

- høm-høm-poser

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da Korvis :mrgreen:

 

Altså...ved ikke om man kan købe mad, så du skal huske mad til dig selv. Jeg har købt 5 ½l. sodavand fra fakta (det billige sprøjt...håber Sonja kan "drikkes" af med det), så der er også til dig hvis du lyster.

Og så har jeg lånt en køletaske fra min far, så din mad kan komme deri. Den er ikke sååå stor, men mon ik det går.

Vi har 2 stole med fra klubben - hvis der er nakkestøtte på dem, så vil jeg gerne sidde i en af dem noget af tiden, men så er der også crosseren at sidde på :slem:

 

Ellers hedder min huskeliste:

Mad

sodavand

vaccinationspapirer (Tak, Sonja) :klap:

startbog (tak, sonja):klap:

katalognr. og noget at sætte det fast med (tak sonja):klap:

kyllingetern

vand+skål

paraplyer

frysetaske

stole

bur

solbriller

tæppe til hvis det blir køligt

tror ik jeg har solcreme :vedikke: Og er rød fra idag :stupid:

 

Mon ik det er det :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal der pakkes til i morgen:banan:

Nordfyn er målet, Thomas skal ikke være dommer og det er ikke vores tidstagningsanlæg der skal i brug, så det bliver nok en helt fredelig dag.

 

Så er det altid spændende at se om Boss er af samme mening. Vi har altid kun 2 valgmuligheder.

  1. Vi følges af i harmoni, vi tænker begge på det samme, samarbejdet er i top,der ryger en enkelt eller 2 pind og vi vinder et par løb
  2. Vi køre ud af 2 spor, ingen af os har ret med hensyn til rum eller retning, for uvedkommende ser det mest ud som om vi aldrig har løbet sammen før, jeg kan ikke finde rundt og Boss kan sagtens finde en tunnel uden min hjælp

Altid spændende at se hvad morgen dagen byder, men heldigvis har jeg de samme køtere med hjem, som dem jeg tog afsted med

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal der pakkes til i morgen:banan:

Nordfyn er målet, Thomas skal ikke være dommer og det er ikke vores tidstagningsanlæg der skal i brug, så det bliver nok en helt fredelig dag.

 

Så er det altid spændende at se om Boss er af samme mening. Vi har altid kun 2 valgmuligheder.

  1. Vi følges af i harmoni, vi tænker begge på det samme, samarbejdet er i top,der ryger en enkelt eller 2 pind og vi vinder et par løb
  2. Vi køre ud af 2 spor, ingen af os har ret med hensyn til rum eller retning, for uvedkommende ser det mest ud som om vi aldrig har løbet sammen før, jeg kan ikke finde rundt og Boss kan sagtens finde en tunnel uden min hjælp

Altid spændende at se hvad morgen dagen byder, men heldigvis har jeg de samme køtere med hjem, som dem jeg tog afsted med

 

Jeg kommer og kigger og hepper - det er nærmest i min baghave, jo! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

I forgårs sagde en af mine kursister til mig, at hun havde bestilt en startbog fra DKK, men ham, hun havde været i kontakt med, havde sagt, at hun kun skulle have et agilitynummer, men ingen startbog, fordi hendes hund er uden tavle. Han sagde, at det er nye regler, men at hun kan få lov til at beholde sin LP startbog, som hun allerede har.

 

Jeg har intet hørt om det før og synes, at det lyder meget mærkeligt. :confused: Jeg sagde, at jeg syntes, at hun skulle kontakte DKK igen, fordi jeg mistænker, at han har misforstået noget. Jeg kan overhovedet ikke forstå, hvordan det skulle hænge sammen, at man ikke skal have en startbog, hvis ens hund ikke har tavle. Hvor skulle ens resultater så indføres, hvis ikke i startbogen? :confused: Lille Louie har jo også lige fået sin startbog (Louie er DRU-hund), så jeg kan absolut ikke få det til at hænge sammen. Er der nogle af jer, der har hørt om det?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

I forgårs sagde en af mine kursister til mig, at hun havde bestilt en startbog fra DKK, men ham, hun havde været i kontakt med, havde sagt, at hun kun skulle have et agilitynummer, men ingen startbog, fordi hendes hund er uden tavle. Han sagde, at det er nye regler, men at hun kan få lov til at beholde sin LP startbog, som hun allerede har.

 

Jeg har intet hørt om det før og synes, at det lyder meget mærkeligt. :confused: Jeg sagde, at jeg syntes, at hun skulle kontakte DKK igen, fordi jeg mistænker, at han har misforstået noget. Jeg kan overhovedet ikke forstå, hvordan det skulle hænge sammen, at man ikke skal have en startbog, hvis ens hund ikke har tavle. Hvor skulle ens resultater så indføres, hvis ikke i startbogen? :confused: Lille Louie har jo også lige fået sin startbog (Louie er DRU-hund), så jeg kan absolut ikke få det til at hænge sammen. Er der nogle af jer, der har hørt om det?

 

Jeg har i hvert fald modtaget sådan en lille rød bog i dag, hvor man kan skrive resultater ind i. Det er da en agilitybog, ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det kan man nok antage.

 

Jeg tager noget slik med til os, men hvis du også vil have noget mere fornuftigt at spise, må du nok tage dem med. :blink:

 

Tager nok lidt rugbrød med så, hvis jeg gider smøre det.. Kan sagtens gå længe uden mad, og der er jo tid til morgenmad og alt muligt.

 

I kom omkring kl. 11, ikke? Jeg er på stationen 10.50, kan jeg se, så jeg er også nede ved bjerget omkring kl. 11.

 

Mht. det med ag.bøgerne. Hvis det var Anne, så har hun også modtaget sin bog i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tager nok lidt rugbrød med så, hvis jeg gider smøre det.. Kan sagtens gå længe uden mad, og der er jo tid til morgenmad og alt muligt.

 

I kom omkring kl. 11, ikke? Jeg er på stationen 10.50, kan jeg se, så jeg er også nede ved bjerget omkring kl. 11.

 

Mht. det med ag.bøgerne. Hvis det var Anne, så har hun også modtaget sin bog i dag.

 

Jo, vi regner med at være der ved 11-tiden.

 

Ja, det var Anne. Super at hun har fået sin bog. :5up: Jeg tænkte nok, at ham hun havde snakket med, havde misforstået et eller andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, vi regner med at være der ved 11-tiden.

 

Ja, det var Anne. Super at hun har fået sin bog. :5up: Jeg tænkte nok, at ham hun havde snakket med, havde misforstået et eller andet.

 

Hun havde jo også bestilt en rallybog, men de er måske kommet til at sende hende endnu en LP-bog - for hun havde i hvert fald ikke fundet noget rallystempel i den.

 

(Du kan tro klubben blev flot i dag! - især trænerrummet..)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

(Du kan tro klubben blev flot i dag! - især trænerrummet..)

 

Uhhh, glæder mig til at se det! :klap: Hvor mange var I? Var ærgerlig over ikke at være med, men i det mindste er jeg frisk til i morgen! :banan: Og Tyson har syntes, at det var hyyyyggeligt bare at ligge på sofaen og tage en masse smålure i løbet af dagen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder i Odense hos mine forældre... Så dejligt tæt på Søndersø, så man ikke behøver helt så tidligt op :-D

 

Er lidt spændt på imorgen... Dagens mål er alle felter og alle slalom :x:

 

Hæ hæ, tror jeg har ca. 10 min kørsel til Søndersø - ææælsker når de holder stævne!! Men har jo desværre ingen hund lige pt... Glæder mig til at se dig i morgen!! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Liveopdatering fra Søndersø. Karla løb super i ag1. Ingen tyvstart, alle felter yay, 12 pinde i slalom efter super indgang på et bagkryds. Desværre var hendes fører ikke helt klar i sin handling, så hendes forpoter nåede at berøre balancen da de ikke skulle... Så super løb - med alle målsætninger opfyldt - men desværre disket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Liveopdatering fra Søndersø. Karla løb super i ag1. Ingen tyvstart, alle felter yay, 12 pinde i slalom efter super indgang på et bagkryds. Desværre var hendes fører ikke helt klar i sin handling, så hendes forpoter nåede at berøre balancen da de ikke skulle... Så super løb - med alle målsætninger opfyldt - men desværre disket.

 

Sikke en service, med liveopdateringer fra stævne!! Så kan man ligge i sengen og følge med på den bærbare, sådan en søndag morgen... :5up: Dukker op når jeg er lidt mere vågen... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...