Hop til indhold

Sele til Löwchen


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

Er den nem og hurtig at tage af og på? Er blevet lidt afhængig af letheden i at hunden har halsbånd på 24/7..:genert:

 

Ja den er nem - samme princip som Hurtta pro Y.

Den har Luffe brugt i nogle måneder nu, og han har lært at stikke hovedet ind og løfte benet :klap: (og måske er han alligevel ikke helt så dumt og klumpet, som jeg har tillagt ham :mrgreen:). Men når han gør det, så bliver det næsten en bevægelse, hvor jeg bare skal lukke spændet. Jeg tænker ikke over det, og det tager ikke mere tid end et halsbånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja den er nem - samme princip som Hurtta pro Y.

Den har Luffe brugt i nogle måneder nu, og han har lært at stikke hovedet ind og løfte benet :klap: (og måske er han alligevel ikke helt så dumt og klumpet, som jeg har tillagt ham :mrgreen:). Men når han gør det, så bliver det næsten en bevægelse, hvor jeg bare skal lukke spændet. Jeg tænker ikke over det, og det tager ikke mere tid end et halsbånd.

 

Det lyder som om, at det er sådan en Otto skal have... Den ser i hvert fald fin ud..!! Og det gør Oskar altså også i helt nyklippet udgave:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er de samme problemer, som jeg har haft. halfdan vejer godt nok kun 5,5 men han er ikke så lille faktisk, bare tynd og ranglet, så jeg vil prøve med en str. XS også, tror jeg.

 

i øvrigt er han altså fin i sin sommerklip :hjerte:

 

Takker - selvom jeg godt selv kan se hakkerne :genert:

Det kan også være at Oskar er kommet under 6 kilo. Han har tabt sig, og jeg har ikke fået ham vejet længe, fordi han havde damp, sidst vi var ved dyrlægen :lol:

Men han er også lang og ranglet, så de større seler sejler rundt på ham. Men den her sidder altså godt, og den kan justeres meget

Link til indlæg
Del på andre sites

Otto vejer vist 6,5 og er ikke spor ranglet - tværtimod... nok mere lavstammet, lang og kraftig...

 

Er der plads til mere hund i str. xs.? Tror du Otto vil kunne være i den?

 

Ja, jeg har spændt den en del ind, så det tror jeg godt.

Jeg har lige prøvet den på Luffe, og han kan også lige knibe sig i den. Han er en stor krabat på mellem 8 og 9 kilo.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er de samme problemer, som jeg har haft. halfdan vejer godt nok kun 5,5 men han er ikke så lille faktisk, bare tynd og ranglet, så jeg vil prøve med en str. XS også, tror jeg.

 

i øvrigt er han altså fin i sin sommerklip :hjerte:

 

Du kan jo lige lade ham prøve Shabis sele i størrelse xxs og så vurdere ud fra, hvordan den passer ham. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Vil lige komme med en update :-D Jeg valgte at bestille hunters rundsyet sele i elglæder og har lige modtaget den med posten idag -jeg er fuld tilfreds med den :mrgreen: Den sidder rigtig godt og er dejlig blød!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Vil lige komme med en update :-D Jeg valgte at bestille hunters rundsyet sele i elglæder og har lige modtaget den med posten idag -jeg er fuld tilfreds med den :mrgreen: Den sidder rigtig godt og er dejlig blød!

 

Findus, vil lige høre om du stadig er tilfreds med selen og hvordan er den ved pelsen? Ved Duffy er lidt kortere i pelsen nu, men ellers?

 

Overvejer nemlig at Charlie skal have den når han er udvokset, men ville lige høre om du stadig er tilfreds:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Findus, vil lige høre om du stadig er tilfreds med selen og hvordan er den ved pelsen? Ved Duffy er lidt kortere i pelsen nu, men ellers?

 

Overvejer nemlig at Charlie skal have den når han er udvokset, men ville lige høre om du stadig er tilfreds:-D

 

Ja det kan du tro, jeg er rigtig glad for den! Den er klart bedre ved pelsen end Hurrtas Y sele, og pelsen filtre ikke så meget som før :-D -nu er hun jo blevet klippet kortere, men før hun blev klippet kunne jeg også se tydelig forskel på pelsen efter hun skiftede til læderselen :-D

 

Så jo, den synes jeg klart du skal købe når Charlie er udvokset :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kan du tro, jeg er rigtig glad for den! Den er klart bedre ved pelsen end Hurrtas Y sele, og pelsen filtre ikke så meget som før :-D -nu er hun jo blevet klippet kortere, men før hun blev klippet kunne jeg også se tydelig forskel på pelsen efter hun skiftede til læderselen :-D

 

Så jo, den synes jeg klart du skal købe når Charlie er udvokset :5up:

 

Super, tak skal du have:5up:Den må jeg have til ham om et par måneder:klap:

Hvorfra bestilte du den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Super, tak skal du have:5up:Den må jeg have til ham om et par måneder:klap:

Hvorfra bestilte du den?

 

Fra loppetjansen.dk og den kom allerede et par dage efter :5up:

 

Var i Maxizoo her den anden dag, og der havde de dem også, så det kan måske være en idé at tage forbi dem, så Charlie kan prøve dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nok en meget godt idé, så man ikke får den forkerte størrelse med hjem.. Men.. hmm ,må lige finde ud af om der er sådan en maxizoo i nærheden.. Har nemli aldrig set en..

 

ellers havde jeg nemlig også set den på loppetjansen:-) også rart at høre det et ordentligt sted:blink:

 

Jeg er vildt spændt på at se ham som voksen, både med farver og størrelse:mrgreen::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer nemlig at Charlie skal have den når han er udvokset, men ville lige høre om du stadig er tilfreds:-D

 

Giv dig god tid, inden du køber en til ham. For Dexter var ca. 8 mdr. da han fik sin og den er han vokset ud af for længst.. Så mit råd er, at vente med at købe selen til Charlie er omkring 1 års tid..:-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...