Hop til indhold

Louie fik hverken kartoffel eller sprut i fødselsdagsgave..


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha
Kan afsløre at hunden ikke siger en lyd.. (modsat nogle andres :mrgreen:). Til gengæld rabler jeg en hel del.

 

Jeg troede det var sådan en ligesom den der lyserøde plastik gris som øffer helt vildt - og sørme, sikke stille din hund er, måske han har noget galt i halsen??? Haha ja du taler meget, men god snak! Ninjamor kaldte mig for en radiokanal da vi gik til hvalpetræning, siden har jeg forsøgt (ikke formået) at skrue lidt ned :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troede det var sådan en ligesom den der lyserøde plastik gris som øffer helt vildt - og sørme, sikke stille din hund er, måske han har noget galt i halsen??? Haha ja du taler meget, men god snak! Ninjamor kaldte mig for en radiokanal da vi gik til hvalpetræning, siden har jeg forsøgt (ikke formået) at skrue lidt ned :mrgreen:

 

Næh, han har ikke noget galt i halsen :lol: Han kan åbenbart bare kun finde ud af at gø, når han er alene hjemme eller når jeg binder ham af og går fra ham til agility.. Ville egentlig foretrække lidt legegøen.

 

Men omvendt ville naboerne nok blive liiiidt trætte af ham, hvis han nåede Motors niveau :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, han har ikke noget galt i halsen :lol: Han kan åbenbart bare kun finde ud af at gø, når han er alene hjemme eller når jeg binder ham af og går fra ham til agility.. Ville egentlig foretrække lidt legegøen.

 

Men omvendt ville naboerne nok blive liiiidt trætte af ham, hvis han nåede Motors niveau :lun:

 

Hehe nu mener vores naboer jo, at vi har en ualmindelig stille hund så så meget larmer han åbenbart heller ikke herhjemme (jeg er nok døv, har i hvert fald hverken bidt mærke i det ene eller det andet :mrgreen:)

 

Men jo, når man leger, så kan man godt lige råbe lidt :genert:

 

Det tog også mig et stykke tid at kunne gå uden Motor gøede, herhjemme altså, når han var ude og kunne se mig gå væk. Men hvis vi er et sted hvor der sker meget, så helt sikkert han vil stille sig og galpe indtil jeg kom og hentede ham igen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...