Hop til indhold

Udstilling Tønder


Gæst Malinois
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg set de billeder på facebook. og tak for link :mrgreen:

Det mystiske er at på langt flest af bilderne er alle skåret fra. bare ikke et hvor man kan se 4 udstillere. 3 af de personer er fanget på det forkerte fod. Kun ts veninde ser pæn ud.

 

undskyld men... prøv lige at styr konspirations-teorierne en anelse :lol::lol::lol: hvordan folk løber kan man sgu da ikke styre som fotograf...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 446
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg tror det er et tolkningsspørgsmål... og jeg tror ikke at "den holder i retten", hvis billederne er taget på en offentlig hundeudstilling og viser ekempelvis ejer og hund i ringen... med mindre selvfølgelg at trådstarter har taget 100 billeder af Dexter og ejer og ingen andre... så kan det da godt være :vedikke:

 

Men hvorom alting er : må vi se billederne? :mrgreen:

 

Næh, det holder sikkert ikke i retten, men jeg synes det er dårlig stil, hvis man tager mange billeder og bagefter offentliggør dem - uden at spørge om lov... og da specielt, hvis man har på fornemmelsen at hensigten ikke kun er positiv. Så kan jeg godt forstå, at det føles ubehageligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Men man kan styre, hvilke af de billeder man har taget, man offentliggør?

 

jo jo... men lad os nu sige at jeg kender dig (hvilket jeg gør :mrgreen:) og jeg tager et billede af dig i ringen hvor du ligner en million, men alle andre ligner spader... så ville jeg vel stadig poste det - fordi jeg kender dig - uden at have nogle onde hensigter bag overfor de andre?

 

Men - problemet her er nok, at der åbenbart ligger en eller anden sær formummet forhistorie bag, som jeg tydeligvis ikke kender til :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

jo jo... men lad os nu sige at jeg kender dig (hvilket jeg gør :mrgreen:) og jeg tager et billede af dig i ringen hvor du ligner en million, men alle andre ligner spader... så ville jeg vel stadig poste det - fordi jeg kender dig - uden at have nogle onde hensigter bag overfor de andre?

 

Men - problemet her er nok, at der åbenbart ligger en eller anden sær formummet forhistorie bag, som jeg tydeligvis ikke kender til :vedikke:

 

 

Hvis vi nu sagde at du havde taget et billede af mig og nogle andre i ringen - hvor jeg lignede en million (as if :mrgreen:) Så ville du sandsynligvis klippe dem andre ud, hvis du postede det et eller andet sted ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Men - problemet her er nok, at der åbenbart ligger en eller anden sær formummet forhistorie bag, som jeg tydeligvis ikke kender til :vedikke:

 

Heller ikke jeg... Forsøger at følge med og venter spændt på dejlige vovse billeder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lottepigen
undskyld men... prøv lige at styr konspirations-teorierne en anelse :lol::lol::lol: hvordan folk løber kan man sgu da ikke styre som fotograf...
folk løber ikke. de står stille.

Jeg kommer fra samme by som ts, jeg kommer sammen med de samme mennesker i den by. Jeg synes det er en vigtig oplysning at sige at de er veninder. jeg brøds mig ikke om at folk sviner andre til og lader som om de ikke kender dem de skamroser. Undskyld hvis det er forkert, men sådan har jeg det.

Link til indlæg
Del på andre sites

folk løber ikke. de står stille.

Jeg kommer fra samme by som ts, jeg kommer sammen med de samme mennesker i den by. Jeg synes det er en vigtig oplysning at sige at de er veninder. jeg brøds mig ikke om at folk sviner andre til og lader som om de ikke kender dem de skamroser. Undskyld hvis det er forkert, men sådan har jeg det.

 

Jeg er sikkert pisseforudindtaget og helt og aldeles inhabil i den her sag - men jeg synes nu det er ret ok info at få frem i lyset :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Jeg kommer fra samme by som ts, jeg kommer sammen med de samme mennesker i den by. Jeg synes det er en vigtig oplysning at sige at de er veninder. jeg brøds mig ikke om at folk sviner andre til og lader som om de ikke kender dem de skamroser. Undskyld hvis det er forkert, men sådan har jeg det.

 

Jeg er sikkert pisseforudindtaget og helt og aldeles inhabil i den her sag - men jeg synes nu det er ret ok info at få frem i lyset :)

 

Men iiihhh hvor bliver man dog nysgerrig som totalt uvidende.. Det lyder som en rigtig "god" historie... hehehehe

Link til indlæg
Del på andre sites

folk løber ikke. de står stille.

Jeg kommer fra samme by som ts, jeg kommer sammen med de samme mennesker i den by. Jeg synes det er en vigtig oplysning at sige at de er veninder. jeg brøds mig ikke om at folk sviner andre til og lader som om de ikke kender dem de skamroser. Undskyld hvis det er forkert, men sådan har jeg det.

 

 

nej, men det fremgår bare overhovedet ikke af startindlægget... hvor der kun står noget i stil med: "Jeg synes alle hundene var grimme" :vedikke:

 

så det er meget svært at vide hvad søren det her egentlig handler om? for det er jo tydelivis ikke skaldede tyndbenede løver ihvertfald...

Link til indlæg
Del på andre sites

nej, men det fremgår bare overhovedet ikke af startindlægget... hvor der kun står noget i stil med: "Jeg synes alle hundene var grimme" :vedikke:

 

så det er meget svært at vide hvad søren det her egentlig handler om? for det er jo tydelivis ikke skaldede tyndbenede løver ihvertfald...

 

 

Næææhhhh ... og heller ikke billeder ... åbenbart :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat

Jeg er nød til at komme med en kommentar som stolt ejer af de omtalte Tønder billeder.

Det er sjælden at man får chancen til at få sine hunde fotografer i ringen, men nu bød den sig og jeg sprang til :banan: at nogen går ind på min Facbook side:hmm: og finder billederne og følger sig støt er jeg ked af…..

skal jeg fjerne dem så gør jeg det….?

Man skal regne med at når man udstiller bliver der tager mange billeder af en´ i ringen. Jeg ser sådan på det, at tager de billeder af min hund, må de jo syntes at den er smuk :hjerte:

lottepigen: Nu har jeg set de billeder på facebook. Så har du været ind på min profil, for de ligger kun der!:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Kan det være fordi ikke alle opdrætterne har deres hunde siddende i bure? Eller måske er det fordi ikke alle opdrætterne fjerner deres tæver fra deres unger når hvalpene er 3 uger? Eller det kunne også være at nogen af de opdrættere der findes nu, lader deres hunde komme med i skoven? Og altså ikke kun når der skal tages billeder så det SER UD som om man tager dem med... Jeg har så også set nogle skamklipper deres løwchens lange pels. Det er synd hvis det bliver standaren. Det er jo ikke puddelhunde, vel?

Det er da en lille hund. Selvfølgelig har de små ben :confused: Min mening er nu at det går mere modsat. Nogen af de hunde man ser er meget større end de 32 cm standaren siger. Er det mon fordi nogle ved at jo større hunden er, jo flere hvalpe kan den få?

Jeg har kun set nogle få hunde der ser bange ud. Men en masse der ligner maskiner inde i ringen. Helt uden glæde. De går bare og står bare som de bliver placeret. Det gør mig ked af det. Har de ikke noget liv ved siden af udstillingerne? Min opdrætter er valgt ud fra det liv hendes hunde lever.

Hos nogle er der vel.. Men de ældgamle opdrættere har ikke rykke sig en mm. De bruger stadig de samme kenler (fra tysk) og laver også stadig far(mor) og dater(søn) parringer. Som nogle af dem har gjort før - selvom de før har fået syge hvalper på de parringer.

Det må være mig du hentyder til..... jeg har lavet en far og datter parring.

Der er kommet nogle rigtig fine hvalpe, vi har valgt at lave denne parring da vi ønsker at fremhæve de gode egenskaber som ligge bag disse liner.

Du snakker om syge hvalpe...... hvad er det for hvalpe du snakker om, det gad jeg godt at vide?

Af fremmede hunde? det skal han nok passe på med.

 

Så må jeg lige sige at jeg har lidt problemer med at tage dig (eller dine indlæg) seriøst. Når jeg ved du er Tinas kender vi hinanden? siden du omtaler mig med Tina ? bedste veninde så kommer det altså hurtigt til at ligne rygklapperi. :evil:

Jeg syntes du er hård ved os andre opdrætter, du bruger nogle meget grimme ord, men du har måske besøgt os eller...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lottepigen
Jeg er nød til at komme med en kommentar som stolt ejer af de omtalte Tønder billeder.

Det er sjælden at man får chancen til at få sine hunde fotografer i ringen, men nu bød den sig og jeg sprang til :banan: at nogen går ind på min Facbook side:hmm: og finder billederne og følger sig støt er jeg ked af…..

skal jeg fjerne dem så gør jeg det….?

Man skal regne med at når man udstiller bliver der tager mange billeder af en´ i ringen. Jeg ser sådan på det, at tager de billeder af min hund, må de jo syntes at den er smuk :hjerte:

Hvis jeg var på de billder ville jeg forlange at du fjernede dem.. Desværre var jeg ikke i Tønder
lottepigen: Nu har jeg set de billeder på facebook. Så har du været ind på min profil, for de ligger kun der!:stupid:

Og så? Din profil er tilgængelig for alle. Privaiser den hvis du ikke vil have uindbudte gæster :damn:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lottepigen
Jeg syntes du er hård ved os andre opdrætter, du bruger nogle meget grimme ord, men du har måske besøgt os eller...?
Hvad mener du med os andre opdrætere? jeg er (heldigvis) ikke opdræter. Så ville jeg skamme mig over mange. Hvor er der grimme ord?
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Hvad mener du med os andre opdrætere? jeg er (heldigvis) ikke opdræter. Så ville jeg skamme mig over mange. Hvor er der grimme ord?

 

Man sidder ik og bagtaler opdrætter på den måde som du gør

ikke alle opdrætterne har deres hunde siddende i bure?

opdrætterne fjerner deres tæver fra deres unger når hvalpene er 3 uger?

opdrættere der findes nu, lader deres hunde komme med i skoven?

der skal tages billeder så det SER UD som om man tager dem med

nogle skamklipper deres løwchens lange pels.

Er det mon fordi nogle ved at jo større hunden er, jo flere hvalpe kan den få?

Men de ældgamle opdrættere har ikke rykke sig en mm.

det er ik svært at finde grimme ord i de her liner :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
nu så jeg du havde skrevet mere. Har du ikke lavet 2 far og døtre parringer og en mor og søn? Hvorfor? og den samme grund hver gang?

 

Og ja jeg kender dig

 

 

Det har jeg jo lige svaret dig på.......:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois
folk løber ikke. de står stille.

Jeg kommer fra samme by som ts, jeg kommer sammen med de samme mennesker i den by. Jeg synes det er en vigtig oplysning at sige at de er veninder. jeg brøds mig ikke om at folk sviner andre til og lader som om de ikke kender dem de skamroser. Undskyld hvis det er forkert, men sådan har jeg det.

 

 

Hvis du kommer fra samme by som mig, kan jeg da ikke forstå jeg aldrig har mødt din Løwchen på mine gå ture.

Den må jo så åbenbart være en disse "have hunde" vi andre hunde folk aldrig møder på vores gå ture. :cry:

Har aldrig set 1 Løwchen her i byen i de 6 år vi har boet her. :cry:

Men det kunne da være rart at møde 1 så jeg måske kunne vende mit billede af en lille, tynd og bange hunderace.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois

Jeg er absolut ikke til den Tyske Løwchen, eller hva i nu kalder dem.

Små, spinkel krop, næsten ingen pels.

Jeg er til de Engelske, Finske typer, som Kennel SilverCoat har kørt med i nogle år.

Jeg kan godt li hunde med kraftig lår, og lidt højdere.

 

Det er så min smag af Løwchen.

Hva i andre syntes er smuk er så jeres sag.

 

Der bliver ikke lagt billeder ud. Da fotografen ikke ønsker dette.

 

Rams: Der er taget 1 billeder med dig på, og 2 billeder af din hund. Så hvem du hentyder til der har stået og fotograferet løs på din hund, er bestemt ikke en jeg kender.

Og Tina havde spurt om vi ville tage mange billeder af hendes hunde, så det gjorde vi. Der er de jo klart bedre end resten. Hun får jo hva hun ber om.

Ja vi har taget rigtig mange billeder, men det er folk som har bedt om protræt billeder af deres hunde, som vi har sendt til dem.

Det kunne i jo også bare have bedt om, så havde manden glædeligt taget billeder af jeres hunde også. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er absolut ikke til den Tyske Løwchen, eller hva i nu kalder dem.

Små, spinkel krop, næsten ingen pels.

Jeg er til de Engelske, Finske typer, som Kennel SilverCoat har kørt med i nogle år.

Jeg kan godt li hunde med kraftig lår, og lidt højdere.

 

Det er så min smag af Løwchen.

Hva i andre syntes er smuk er så jeres sag.

 

Der bliver ikke lagt billeder ud. Da fotografen ikke ønsker dette.

 

Rams: Der er taget 1 billeder med dig på, og 2 billeder af din hund. Så hvem du hentyder til der har stået og fotograferet løs på din hund, er bestemt ikke en jeg kender.

Og Tina havde spurt om vi ville tage mange billeder af hendes hunde, så det gjorde vi. Der er de jo klart bedre end resten. Hun får jo hva hun ber om.

Ja vi har taget rigtig mange billeder, men det er folk som har bedt om protræt billeder af deres hunde, som vi har sendt til dem.

Det kunne i jo også bare have bedt om, så havde manden glædeligt taget billeder af jeres hunde også. :blink:

 

Til det markerede: Jamen, hvorfor har I da så taget billeder af Dexter og jeg?:vedikke: I har da end ikke snakket med os.. Så vi har jo ikke ligefrem bedt om det?..:rolleyes:

 

I øvrigt så må din mand da være meget langsom til at tage billeder så når der ikke blev taget flere:lol:, for jeg synes det var rettet mod Dexter og jeg en del tid, da han stod på bordet..

Men jeg siger også bare det, som jeg synes.. Jeg synes det er mærkeligt at folk tager billeder direkte af min hund, når de ikke har noget at bruge det til og ikke har snakket med en om det først..:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...