Hop til indhold

Katla - min stjerne!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Her er lidt billeder fra i dag... Første hele dag hjemme hos os :lun:

Er hverken fotograf eller beskærer og det er et RØVdårligt kamera, så se lige bort fra det hele :genert:

 

Nååhr..... hvor er hun dejlig :hjerte:... så absolut en lille stjerne:lun: lige til at forelske sig i :hjerte::lun::hjerte:

 

Til lykke med hende :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en lækker chokolade-gris:lun::lun::lun: Hun har bare nogle at de smukkeste øjne, jeg længe har set - smelter jo helt:hjerte:

 

JA hun er helt fantastisk!!

Og når vi så er ude for at tisse i haven, og hun kigger op på mig med øjnene HELT åbne, så smelter jeg og bliver nød til at nusse og kysse lidt :genert::lun::hjerte::lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

nøj, hvor er hun dog en "lille" smukling! :hjerte:

Det der med hvalpeskrukheden kan jeg også mærke da!

Held og lykke med hende.

Håber, hun bringer mange dejlige oplevelser til jer! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

I går var vi til træning for første gang med Katla... Det gik bare SUPER godt! Fuld fokus og vi fik meget ros for kontakt og gå fint i line :mrgreen:

At hun så kun kunne koncentrere sig i 15 min er også helt iorden, hun er jo kun 9 uger :lun:

 

Men vi har stødt på ét problem. Hun har ufatteligt svært ved at overgive sig til søvnen og hun er jo så lille at hun har brug for MANGE timers søvn... Hun stod op i går morges ved en 8 tiden (efter at have været ude og tisse 2 gange om natten) sov så kun ca 1 time indtil vi tog afsted til træning kl 17... Sov igen kl 22:30 og så vågnede hun i nat kl 02:30 og har stort set været vågen indtil kl 13.... Dét er bare ikke okay... Det er ikke fordi hun er overstimuleret, overtrænet, overleget, eller over-noget som helst.... Har heldigvis opdrætter som hotline, så ringede da jeg kom fra arbejde. Hun sagde at vi simpelthen ikke skulle røre os ud af stedet i minimum 3 timer og skulle ignorerer hende TOTAL. Selvom hun kan gø højere end godt er for vores ører... Nu har hun sovet on/off siden kl 13 :banan: DEJLIGT!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Katla var lige oppe og få noget mad og så sov hun indtil kl 19:20 :shock:

 

Nu har vi været et smut oppe i gågaden og miljøtræne :-) Hun klare bare ALT med ophøjet ro, og det er SÅ dejligt!

Vi fik hilst på og snakket med en japansk spids han ved navn Jack (som bor på vores vej) og en ældre golden tæve ved navn Gurli :mrgreen: Og så en masse mennesker....

 

Så er vi begyndt at træne "Lad-være-med-at-æde-moars-fingre-når-hun-giver-godbidder" for mine hænder er sprættet TOTAL op :megaked: Så nu får hun kun godbidder når hun tager dem stille og roligt :mrgreen:

 

Og nu sover hun igen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at det gik godt :) !!

 

Alfred lægger sig heller ikke bare selv- Han beder om at blive puttet :lol:

Men så sover han fint når han er faldet i søvn :lun:

 

 

Tror hun var blevet SÅ overtræt at hun slet ikke kunne finde ro og kørte sig selv op, men efter hun har sovet i dag, er hun sig selv igen og er enormt dejlig :lun:

Hun har det med at ruller rundt når hun sover... Altså rulle fra den ene side, hen over ryggen, og så om på den anden side :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby
Tror hun var blevet SÅ overtræt at hun slet ikke kunne finde ro og kørte sig selv op, men efter hun har sovet i dag, er hun sig selv igen og er enormt dejlig :lun:

Hun har det med at ruller rundt når hun sover... Altså rulle fra den ene side, hen over ryggen, og så om på den anden side :hjerte:

 

Det kunne meget vel lyde sådan- Alfred har også fået nemmere ved at lægge sig nu hvor han kender hele huset og lydene :)

Han er heller ikke den mest rolige i sin søvn- sommetider når vi tror han sove, begynder han at ligge og gø ind i sofapuderne :lun: Og så falder han til ro umiddelbart efter igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...