Hop til indhold

Katla - min stjerne!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Dette vil blive tråden om Katla, min smukke brune labrador :lun:

Jeg vil bruge denne tråd som en form for dagbog, hvor jeg skriver om alt, fx hvad vi træner, hvordan hun vokser, små sjove historier, osv...

 

 

Kennelen hvor Katla kommer fra er www.labrander.dk, som også har www.familiehundeskolen.dk :-) Ejerene af stedet er blevet gode venner, selvom de kunne være mine forældre :oops: men de forstår mig og de er nok det tætteste jeg kommer på mentore/guruer i min verden.

Katla bliver udstationeret ved mig, ud fra DKK's udstationeringsordning.

"Målet" er at Katla er at hun skal udstilles og godkendes til avl, bestå brugsprøve, samt kvalifikationsprøve :5up: Ja, det er store mål jeg har for hende og ikke mindst mig selv! *tørre nervøst sved af panden*

 

I dag skal vi ned og besøge hende :klap: Om 2 dage er hun 8 uger :shock: wow tiden er gået hurtig!!

Idag har jeg forestillet mig at vi tager halsbånd på hende, har en masse lækre godbidder i lommen, og så går vi en lille tur, hvor vi lære hinanden bedre at kende og øver lidt tricks :-D

Og så skal vi selvfølgelig nusse og lege en helt masse!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Åh hun er bare SÅ bedårende :hjerte:

Da vi kom kørende ind i indkørslen lå alle hvalpe og sov i solen... Da vi kommer ud og råber "Heeeeeeej" kommer de stormende hen for at hilse :lun:

Nå men de lagde sig så til at sove igen :roll: så vi måtte lige sidde og hyggesnakke med opdrætterne indtil de vågnede igen... Da Katla vågnede tog jeg halsbånd og snor på hende (det har hun aldrig haft før), hun kløede sig lidt i nakken, men gik så med... Vi gik så en lille tur, med masser af godbidder og ros, og vi trænede lidt "plads" og så ikk at trække i snoren og hun var SÅ dygtig :mrgreen:

Vi tager muligvis derned igen onsdag, ellers først når vi henter hende fredag :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg været nede og give Katla et sidste besøg inden jeg henter hende hjem på fredag :klap:

 

Hun kom STORMENDE hen imod os da vi kom ud af bilen. Hun logrede så hun var ved at vælte :lol:

Vi tog halsbånd og snor på hende, fyldte lommerne med trainingbites og gik ud på grusvejen... Katla var helt PÅ og klar til træning. Gik rask fremad og slog rumpetten i jorden, når jeg sagde sit, korrigerede hende så hun sad rigtigt og fik så sin godbid! At hun så var så meget hooked på godbidderne at hun bed mig til blods, er en helt anden sag :megaked::lol:

 

Så fedt!!

 

Glæder mig til fredag!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg været nede og give Katla et sidste besøg inden jeg henter hende hjem på fredag :klap:

 

Hun kom STORMENDE hen imod os da vi kom ud af bilen. Hun logrede så hun var ved at vælte :lol:

Vi tog halsbånd og snor på hende, fyldte lommerne med trainingbites og gik ud på grusvejen... Katla var helt PÅ og klar til træning. Gik rask fremad og slog rumpetten i jorden, når jeg sagde sit, korrigerede hende så hun sad rigtigt og fik så sin godbid! At hun så var så meget hooked på godbidderne at hun bed mig til blods, er en helt anden sag :megaked::lol:

 

Så fedt!!

 

Glæder mig til fredag!!

 

:hjerte: jeg er allerede helt forelsket i hende nu!

 

Ihh hvor lyder hun altså bare dejlig !

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...