Hop til indhold

Katla - min stjerne!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Det kunne meget vel lyde sådan- Alfred har også fået nemmere ved at lægge sig nu hvor han kender hele huset og lydene :)

Han er heller ikke den mest rolige i sin søvn- sommetider når vi tror han sove, begynder han at ligge og gø ind i sofapuderne :lun: Og så falder han til ro umiddelbart efter igen :lol:

 

 

:lol: skøre hund :lol:

 

Har fundet ud af at jeg er nød til at fjerne alle legesager og tyggeting, når hun skal sove... Det er lidt træls, men det skal nok gå :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har fundet ud af at jeg er nød til at fjerne alle legesager og tyggeting, når hun skal sove... Det er lidt træls, men det skal nok gå :blink:

 

Det måtte vi også i starten med Martha - og faktisk stadig en gang imellem, hvis hun er helt overgearet:oops:.

 

Sikke dejlige billeder:lun::lun::lun: - også dejligt at se Nala-tøsen igen:lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det måtte vi også i starten med Martha - og faktisk stadig en gang imellem, hvis hun er helt overgearet:oops:.

 

Sikke dejlige billeder:lun::lun::lun: - også dejligt at se Nala-tøsen igen:lun::lun::lun:

 

 

Men tænker, at hvis det er det der skal til for at hun får hendes søvn, så er det sgu okay ;-)

 

Jaaa de er bare SÅ søde sammen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag har Katla været alene hjemme i en god time :klap: Det er bare gået SÅ godt! Ingen ynk (havde overboen på standby, hvis hun blev helt ulykkelig) og ingenting ødelagt... kun 1 lille tissetår, that's it...

Vi har skippet træning i dag, for jeg har haft lige rigeligt om ørerne... Men tager enten til lydighed eller ringtræning på torsdag...

 

I weekenden var vi i sommerhus. Nala blev passet, da hun ikke er god til sådan nogle omstillinger, men Katla var med. 30 min efter vi havde låst døren op, sov hun trygt og godt. Hun er så omstillingvillig (hedder det det?). Det er SÅ fedt, specielt når jeg ser på Nala, der ellers ville have vadet rundt i et par timer, før hun fandt ro.

Hele weekenden blev nydt med svigerfamilien. Katla nød opmærksomheden og at brandmanden og jeg sov på madrasser på gulvet. Hun lå i smørhullet :lun:

Lørdag aften skulle vi ud og spise og jeg sagde at hvis vi vejret ikke var til at sidde ude, så blev jeg hjemme (trods lidt sure miner fra svigermor), men vi spurgte restauranten om hun måtte ligge under bordet imens vi var der. Og det måtte hun :banan: De var bare SÅ søde! Blev dog spurgt da vi kom, om hun skulle steges eller koges :fornaermet::lol: De fandt vand frem til hende og hun blev nusset :hjerte:

Hun lå stille (eller dvs hun snorkede så resten af gæsterne grinede) og sov hele måltidet igennem, mors stjerne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst malula

Hvor er hun dog bare en herlig tøs :lun:

Det er ikke til at stå for :hjerte:

Det ser jo ud til at de er faldet rigtig godt i hak, begge to.

Det må være skønt med sådan en "baby" i huset

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle lige til at spørge.. For jeg går jo selv og overvejer, om jeg stadig skal gå og håbe på at få en hvalp, eller om Luna er blevet for gammel og øm.. :genert:

 

 

 

Altså Nala har vist smerter én gang siden vi fik Katla og det var ikk pga hende, men fordi hun skulle hjælpe gravide Pona med at grave huler :roll:

Hun er livet op på en helt anden måde, og jeg har, sådan rent Nala, ikke fortrudt at have fået Katla en eneste gang...

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk ..... jeg vil også ha' sådan en lille chokoladeflødebolle igen !

 

Og Nala ... altså, hvor skal man finde sig i meget :roll: Er vild med de billeder hvor Katla tilsyneladende synes Nalas kinder er til for hendes hvalpetænder :lun:

 

 

 

Og det utrolige er faktisk at Katla ikk tager ret hårdt fat. Det ligner hun bider til, men hun passer på hendes storesøster :lun:

Elsker min lille brune bisse :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været til skue i dag. Det gik super fint. Vi var 8 der stillede op i Baby-klassen og vi fik SL (særdeles lovende, som er det bedste man kan få som baby) og vi blev 2. vindere.

 

Her er Katla's kritik:

14 uger gl. tæve. Meget velbygget. Retskåret hoved med godt stop. Lidt for lyse øjne i dag. Stærk og kompakt stop. Lige ryglinje. Velansat hale. Velvinklet for og bag. Stærke og kraftige velstillede lemmer. Sunde, regelmæssige bevægelser. Velfremført.

 

 

 

Er SÅ stolt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været til skue i dag. Det gik super fint. Vi var 8 der stillede op i Baby-klassen og vi fik SL (særdeles lovende, som er det bedste man kan få som baby) og vi blev 2. vindere.

 

Her er Katla's kritik:

14 uger gl. tæve. Meget velbygget. Retskåret hoved med godt stop. Lidt for lyse øjne i dag. Stærk og kompakt stop. Lige ryglinje. Velansat hale. Velvinklet for og bag. Stærke og kraftige velstillede lemmer. Sunde, regelmæssige bevægelser. Velfremført.

 

 

 

Er SÅ stolt!

 

Kæmpestort tillykke med debut'en :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...