Hop til indhold

FORDOMME


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Tusind tak for dette indlaeg. Det var rart lige at faa genlaest dette, som jeg iovrigt folger selv til punkt og prikke.

 

 

Ejjjj.... du har jo humor :sjov::sjov::sjov::nar:øver mig i brugen af smilys

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 630
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Altså det med stort er det der bliver fremhævet (råbt højt) - og når man ser på dine overskrifter

 

FORDOMME

UNDERLIGE hundeejere

UDEN NAVNESKILT - hvor DUM kan man være

 

Især den sidste - der siger du allerede i overskriften, at hvis man ikke har navneskilt på, så er man dum eller ?. Det vil jeg mene er en fordom at have - især fordi der kan være mange gode grunde til ikke at have navneskilt på - men dem overhører du - og så henviser jeg til hvad du skriver i overskriften :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Det var lissom ikke det der var pointen...

 

 

 

Kig på det igen:

 

"Hvor er din hund sød! :badr:"

 

Hvordan læser du det?

 

 

Du har lavet en negativ ironisk skrivelse.

 

Jeg foretraekker personligt altid selv, at bruge positive smileys , ogsaa for blodgoere en maaske kritisk skrivelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det vil jeg mene jeg har. Laest venligst etikette igen:

 

"

Du skal ikke skrive HELE DIN BESKED MED STORE BOGSTAVER SOM DENNE LINIE. Dette betyder at man råber på internet sprog, og er ikke velset. "

Jeg har heller ikke skrevet hele mine beskeder med stort.

 

"Brug ikke farver, understregning, fed eller kursiv, til hele beskeden. Centrering eller benyttelse af større skriftstørrelse bør kun bruges til dele af en besked, for at fremhæve de vigtige ting."

Netop, hvad jeg selv gor. Jeg fremhaever den del af en besked, jeg synes er vigtig.

 

Synes lige du skal læse en gang til, og så prøve at se de ord du skriver med STORT i dine overskrifter på bl.a. noget med DUM.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
:vedikke: Forstår jeg ikke, er der ikke mange i denne tråd der burde ryge så, eller er der skrevet noget virkeligt slemt der måske er væk nu :hmm:
PM for man må jo ikke diskutere den slags...
Link til indlæg
Del på andre sites

:vedikke: Forstår jeg ikke, er der ikke mange i denne tråd der burde ryge så, eller er der skrevet noget virkeligt slemt der måske er væk nu :hmm:

 

Det var skrevet i en anden tråd. Og tonks havde nogle advarsler i forvejen, derfor hun er røget i fjorten dage :-( ! (dog kan hun følge med fra sidelinjen, hun kan dog ikke skrive i tråde osv) :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har lavet en negativ ironisk skrivelse.

 

Ja, nemlig!!

 

Jeg foretraekker personligt altid selv, at bruge positive smileys , ogsaa for blodgoere en maaske kritisk skrivelse.

 

Ja, det er helt sikkert din intention. Men det bli'r læst på samme måde som mit eksempel - som en negativ ironisk skrivelse!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har lavet en negativ ironisk skrivelse.

 

Jeg foretraekker personligt altid selv, at bruge positive smileys , ogsaa for blodgoere en maaske kritisk skrivelse.

 

Hvad synes du så om denne:

 

"Synes du skulle tage dig sammen:5up:"

 

Ville du ikke læse det som ironisk?

 

Hvis du mener at det du skriver er for kritisk eller negativt, så tror jeg du kommer længere med at omformulere det, en smily som signalere det modsatte af sætningen, gør bare at den i mange tilfælde vil blive opfattet som flabet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Hvad synes du så om denne:

 

"Synes du skulle tage dig sammen:5up:"

 

Ville du ikke læse det som ironisk?

 

Hvis du mener at det du skriver er for kritisk eller negativt, så tror jeg du kommer længere med at omformulere det, en smily som signalere det modsatte af sætningen, gør bare at den i mange tilfælde vil blive opfattet som flabet.

 

 

Nej, ikke nodvendigvis.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes bare du skal læse lidt om net-etikette. Der kan du bl.a læse om brug af store bogstaver, og om brug af smileys. Jeg mener faktisk at der står noget om brug af store bogstaver i reglerne for forummet..? :hmm: Kan ikke helt huske det...

 

Så kan jeg lige fortælle dig at det må der gøre, da jeg har fået en advarsel for at have kommet til at skrive i en tråd med caps på:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
At DU kalder os andre dumme - syntes du det er ok`??

 

 

Nej, jeg kalder holdningen er dum. det har jeg ogsaa forklaret til hudloshed i paagaeldende traad og nu igen i denne. Det er nu sidste gang jeg onsker at kommentere dette yderligere, da jeg har svaret paa dette sporgsmaal mange gange. Haaber andre vil respektere dette fremover og laese traaden igennem inden de sporger til det samme.

Paa forhaand tak.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

JEG vil have Tonks tilbage.... (her er det MIG og min mening)

 

JEG vil have Tonks tilbage.... (her forlanger jeg det)

 

JEG vil have Tonks tilbage.... (her kan det virke som et kampråb og en måde at få flere med på vognen.)

 

Blot min fremhævning giver flere meninger og udtryk... eller hva ?

 

Kan blondiner have en medfødt genfejl der gør at de ikke er blonde men bare dumme ? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg kalder holdningen er dum. det har jeg ogsaa forklaret til hudloshed i paagaeldende traad og nu igen i denne. Det er nu sidste gang jeg onsker at kommentere dette yderligere, da jeg har svaret paa dette sporgsmaal mange gange. Haaber andre vil respektere dette fremover og laese traaden igennem inden de sporger til det samme.

Paa forhaand tak.:hjerte:

IGEN! At kalde andres holdninger for dum er NEDLADENDE.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat

Jeg tror at afganskmynde i virkeligheden er admin, der keder sig :5up:

eller måske en som får penge :hjerte: for at spille en der har en holdning der er dum :klap:..Som kun skal drive alle på hundeforum :slem: ud på vanvidets rand :lun: Det er snart lykkedes at gøre mig sindsyg:banan: og min iq er ikke engang middel :drille:.

Måske er det i virkeligheden en computer der svarer :blink: derfor det kun er enkelte ord der blvier hevet ud af teksten og besvaret :roll::engel:

Faktsik sidder alle moderatorer:hjerte: og admin:lun: og drikekr små grå/blå/gule og skriger af grin :sjov: :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
JEG vil have Tonks tilbage.... (her er det MIG og min mening)

 

JEG vil have Tonks tilbage.... (her forlanger jeg det)

 

JEG vil have Tonks tilbage.... (her kan det virke som et kampråb og en måde at få flere med på vognen.)

 

Blot min fremhævning giver flere meninger og udtryk... eller hva ?

 

Kan blondiner have en medfødt genfejl der gør at de ikke er blonde men bare dumme ? :vedikke:

:sjov::sjov:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...