Hop til indhold

Venskaber på H-F, hvor kommer de fra ???


Audrey
 Share

Recommended Posts

Helt enig - hvorfor kun fynboer???

 

Jeg kører gerne til Fyn til HF-træf (skal jo afsted på torsdag)

 

 

I er skam velkomne, min tanke er bare at folk ikke gider kører til fyn :mrgreen:

 

Hvad skal du på torsdag?

 

Æv at vi ikke er hjemme, kunne godt tåle at nusse liva lidt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke mødt så mange herinde endnu, men håber at mit kørekort kommer til at ændre på det :banan:

Jeg føler at jeg kender rigtigt mange herinde efterhånden og det kunne være sjovt at mødes irl :genert:

 

Jeg vil også meget gerne komme til Nordjylland, når jeg kommer hjem, så kan vi måske også mødes?

 

Drømmer også lidt om et besøg i løvelejren, hvis de har tid. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis de var søstre, ville sønnen så ikke stadig være FOX's nevø?? :hmm::-D

 

Audrey, velkommen til, og jeg håber du møder en masse af de dejlige mennesker herinde.

 

Jeg har ikke selv mødt nogen endnu, men håber at tage gevaldig hævn, næste gang jeg er i DK. Hvis der skulle være nogle træf på det tidspunkt, kommer jeg helt sikkert, og sandsynligvis uden hund, medmindre jeg kan kidnappe en af min søsters greyhounds.

 

 

 

Håber du "tilfældigvis" kommer forbi Holstebro :pift: Du er én af dem, jeg RIGTIG RIGTIG gerne vil møde :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle jeres indlæg indtil videre :klap:

 

Hvordan finder man ud af om folk er på H-F? Spørger man bare??

 

 

Og noget som ikke har med emnet at gøre: Hvad går det der karma og karmapower ud på???

 

(Jeg er vist en værre Spørge-Jørgen :oops:)

 

Det er vist ikke så længe siden at der blev lavet kodesprog :hmm:

 

Kan ikke lige huske det :oops: Men det findes :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle jeres indlæg indtil videre :klap:

 

Hvordan finder man ud af om folk er på H-F? Spørger man bare??

 

 

Og noget som ikke har med emnet at gøre: Hvad går det der karma og karmapower ud på???

 

(Jeg er vist en værre Spørge-Jørgen :oops:)

 

Tit ved man jo hvem, der skal til f.eks. samme konkurrence som en selv, fordi vi har knævret om det herinde. Som regel har vi også set billeder af de andre hunde, så det er dem, man kan kende - ikke menneskerne.

 

Til HF-træffene giver det jo sig selv - der er det kun os, der kommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke mødt så mange herinde endnu, men håber at mit kørekort kommer til at ændre på det :banan:

Jeg føler at jeg kender rigtigt mange herinde efterhånden og det kunne være sjovt at mødes irl :genert:

Du er altid velkommen her.

 

Jeg har haft et par af de andre herinde, som trænere - det var sådan det startede :mrgreen: Været med til en enkelt fest, et foredrag, en del træf, foto-ture, lege hygge for hundene, en anden er min foder-pusher, udstillinger, konkurrencer osv, osv.. :klap:

 

Jeg har vel mødt omkring 20 HF'ere efterhånden :hjerte:

Du er en af dem jeg gerne vil møde.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har mødt rigtig mange herindefra - de fleste rundt omkring i landet til lydighedsprøver, rallyprøver osv. osv. Nogle kendte jeg inden, de kom herind.....

 

Mine bedste veninder kender jeg også herindefra - senere er vi så begyndt at træne på samme træningsplads.... og så har vi jo holdt sådan nogle hyggeaftener med rødvin og den slags.... og inviteret nogle andre...... såeh - pas på, for pludselig bor man sammen med én :genert::mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...