Hop til indhold

Det er bare mig


Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Velkommen tilbage begge to :kys:

 

Ulykke :shock::shock::shock::shock::vedikke: Har jeg slet ikk hørt noget om... Må man spørge hvad der er sket?:genert:

Nåå ja ulykke og ulykke.... Det var såmænd bare en teenager på scooter som ikke overholdt sin vigepligt...Slam kurrer tur på asfalten hen over modsatte køreretning og ud i rabatten, ødelagt mc-tøj og styrthjelm, ødelagt MC, kraftig forstuvet fod, lidt hudafskrabninger hist og her, så nu sidder jeg og "hygger" mig i kørestol. Ellers ikke noget voldsomt:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked::fornaermet: ....:lol: Jeg skal tage billeder af ham i morgen :blink:

 

:klap: så skriver jeg velkommen tilbage imorgen :engel::mrgreen:

 

Nåå ja ulykke og ulykke.... Det var såmænd bare en teenager på scooter som ikke overholdt sin vigepligt...Slam kurrer tur på asfalten hen over modsatte køreretning og ud i rabatten, ødelagt mc-tøj og styrthjelm, ødelagt MC, kraftig forstuvet fod, lidt hudafskrabninger hist og her, så nu sidder jeg og "hygger" mig i kørestol. Ellers ikke noget voldsomt:lol:

 

:shock: det var da ellers ikke så lidt - rigtig god bedring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåå ja ulykke og ulykke.... Det var såmænd bare en teenager på scooter som ikke overholdt sin vigepligt...Slam kurrer tur på asfalten hen over modsatte køreretning og ud i rabatten, ødelagt mc-tøj og styrthjelm, ødelagt MC, kraftig forstuvet fod, lidt hudafskrabninger hist og her, så nu sidder jeg og "hygger" mig i kørestol. Ellers ikke noget voldsomt:lol:

 

 

:shock::shock::shock::shock:

Ikke noget voldsomt?? Synes nu nok det lyder voldsomt, specielt når du sidder i kørestol.... :scared:

 

God bedring Frank :ae: Er glad for du er tilbage!! :kys:

 

Jeg har jo fået hvalp mens du har været væk :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock::shock::shock::shock:

Ikke noget voldsomt?? Synes nu nok det lyder voldsomt, specielt når du sidder i kørestol.... :scared:

 

God bedring Frank :ae: Er glad for du er tilbage!! :kys:

 

Jeg har jo fået hvalp mens du har været væk :engel:

Tak :)

Kørestolen er jo kun fordi jeg ikke har funktion i venstre arms Triceps, og derfor ikke kan gå med to krykker.

 

Nååååh.. små hundebasser:lun: må vi komme og kikke dem engang?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :)

Kørestolen er jo kun fordi jeg ikke har funktion i venstre arms Triceps, og derfor ikke kan gå med to krykker.

 

Nååååh.. små hundebasser:lun: må vi komme og kikke dem engang?

 

 

OM?!?!? I gerne SKAL!! :banan::banan::banan::banan: Eeejj håber virkelig, Frank, at når du er på højkant, vil komme forbi med Lexus... Vi møder nemlig ikke mange i hans størrelse og bredde... og så vidt jeg husker, så var Nala iiinn looooove da vi mødtes i Viborg.... :lun:

Og det var jeg egentlig også :lun::lun:

Du er én af de smukkeste hunde jeg NOGENSINDE har set, and that ain't a lie :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

OM?!?!? I gerne SKAL!! :banan::banan::banan::banan: Eeejj håber virkelig, Frank, at når du er på højkant, vil komme forbi med Lexus... Vi møder nemlig ikke mange i hans størrelse og bredde... og så vidt jeg husker, så var Nala iiinn looooove da vi mødtes i Viborg.... :lun:

Og det var jeg egentlig også :lun::lun:

Du er én af de smukkeste hunde jeg NOGENSINDE har set, and that ain't a lie :vuf:

Det skulle da være til at finde ud af.

 

Lexus takker dig for de søde ord! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...