Hop til indhold

Min hund har bidt idag...


Gæst RikkeP
 Share

Recommended Posts

men med den travle vej vi bor på nu, ville jeg aldrig lade mine hunde gå fri i en have bag kun 80 cm hegn :genert:

Det er nemlig lige præcis pointen med hegn....at finde ud af, om det skal sættes for at markere for andre, at her bor vi altså eller om det er for at sikre sine egne hunde mod fx trafik.

 

Så finder man nok bedst højden på det hegn. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nogle gange går det lidt stærkt for os alle, når vi skriver og du var kommet til at sige, at du hegnede din grund ind "med løse hunde".

 

Vi ved da alle godt, hvad du mente, men undertiden kommer man til at grine ved sådanne billeder. :vuf:

:5up: Og så kan man jo bare grine, også af sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...
Gæst milder batmusen

jeg er enig i det er uansvarligt og have hunde uden opsyn i en uhegnet have , håber du får den hegnet ind så der ikke kan ske noget i

 

 

har selv oplevet flere gange hvor hundene enten ikke er låst forsvarligt inde i haven og de stormer ud og næsten overfalder ens hund eller lign pga den har følt sig provokeret på en måde

Redigeret af milder batmusen
forkert formuleret
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er enig i det er uansvarligt og have hunde uden opsyn i en uhegnet have , håber du får den hegnet ind så der ikke kan ske noget i

 

 

har selv oplevet flere gange hvor hundene enten ikke er låst forsvarligt inde i haven og de stormer ud og næsten overfalder ens hund eller lign pga den har følt sig provokeret på en måde

 

Har du læst hele tråden ;-) Tråden er ½ år gammelt og TS har skrevet, at hun får hegnet haven ind, så det er den nok forlængst blevet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Har du læst hele tråden ;-) Tråden er ½ år gammelt og TS har skrevet, at hun får hegnet haven ind, så det er den nok forlængst blevet :-D

 

nej må indrømme jeg ikke har læst hele tråden :damn: looool

:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Kan du se noget mellem linierne ? jeg kan ik :vedikke:

 

Hvis nogen her bilder sig noget ind så er det da vist dig ! Jeg har kun læst det der står skrevet ikke en dyt mere eller mindre.

Du ser spøgelser hvor der ingen er og når nogen lige kan sætte en finger på det du har skrevet så fluks er man efter dig og dine fingere går i krampe på tasterne.

 

Læs dog det du har skrevet.... at hegne sin have ind med lose hunde. :shock:

Jeg plejer at hegne med hegn, meeen såååen er vi så forskellige.

 

Nææe den danske sprog er en svær en, men den blir goér og goér jo langere vi kommer !!

 

Jeg er klar over saetningen blev skruet forkert sammen. Saadan gaar det tit for mange herinde naar det skal gaa hurtigt. Derfor behover man ikke goere grin med folk og vaere nedladende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...