Hop til indhold

Så blev det min tur - min hvalp er blevet født !!!!


Dorte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 161
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Klüssendorf

Hvor spændende, at gå den søde ventetid i møde, hvor man ikke kan tænke på andet end den lille nye hvalp. Og købe sig fattig i hvalpetilbehør :blink:

 

Stort tillykke :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor spændende, at gå den søde ventetid i møde, hvor man ikke kan tænke på andet end den lille nye hvalp. Og købe sig fattig i hvalpetilbehør :blink:

 

Stort tillykke :-D

 

Jeg har en del ting på min "skal-købe" liste, men har ville vente til jeg var helt sikker på, at der kom en til mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Juhuu!! Fantastisk! SÅ godt at der var en lille tæve til dig :-D

 

Jeg har en del ting på min "skal-købe" liste, men har ville vente til jeg var helt sikker på, at der kom en til mig

Hvad skal du have?

 

Har selv bestilt ekstra stort underlag i dag, så der er plads til 2 hunde på det :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Juhuu!! Fantastisk! SÅ godt at der var en lille tæve til dig :-D

 

 

Hvad skal du have?

 

Har selv bestilt ekstra stort underlag i dag, så der er plads til 2 hunde på det :lun:

 

Liva har rigtig meget udstyr, så meget af det kan også bruges til lillesøster, men jeg skal have et dobbelt-bur, en ekstra kurv, ekstra sæt madskåle, babyseler m.v.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Jeg har en del ting på min "skal-købe" liste,

 

:5up:

 

Vi har hvalpe lige nu, hvor min søster beholder én. Selv om vi også har en masse hundeudstyr, som alle hundene bruger af, uafhængig af hvilken hund det oprindeligt blev købt til, så skal den lille ny Frigg skam også have sine egne ting af hundekurv, madskål, legetøj osv.... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en del ting på min "skal-købe" liste, men har ville vente til jeg var helt sikker på, at der kom en til mig

 

Årh, jeg vil også snart være sikker på der kommer en hvalp til mig:fornaermet:

 

Men det er da altid noget at der er så mange andre som skal have hvalpe før mig, så kan man jo snylte lidt på jeres nuttede hvalpe-billeder:klap::lun:

 

Du må love at overspamme med billeder, så jeg har noget at få tiden til at gå med!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med hvalpen, Dorte.

 

Har du valgt et navn?

 

Kaldenavnet er på plads = Maggie, men jeg kæmper stadig med et sejt stamtavle-navn. Jeg har prøvet at google interessante indianerkvinder, men de fleste steder hedder de bare f.eks. "Big Chief's Woman" :stupid:

 

kæmpe stort tillykke, glæder mig allerede til billeder, hvalpeskarnstreger og selvfølgelig at hun skal med på træf:klap:

 

Selvfølgelig skal hun med på træf :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer hjem fra rally-stævne til trist trist opdatering på opdrætters FB

 

"er så frygtelig ked af det.... hvalpene dør for os, og vi ved ikke hvorfor? De sutter ikke og vil ikke tage imod sutteflaske heller - hvorfor er verden så uretfærdig?"

 

Mere ved jeg ikke og jeg vil ikke lige ringe til hende - hun er jo sikkert hænderne fulde

 

:megaked::megaked:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer hjem fra rally-stævne til trist trist opdatering på opdrætters FB

 

 

"

er så frygtelig ked af det.... hvalpene dør for os, og vi ved ikke hvorfor? De sutter ikke og vil ikke tage imod sutteflaske heller - hvorfor er verden så uretfærdig?"

 

Mere ved jeg ikke og jeg vil ikke lige ringe til hende - hun er jo sikkert hænderne fulde

 

 

:megaked::megaked:

 

:ae::ae::ae: Ej, hvor forfærdeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer hjem fra rally-stævne til trist trist opdatering på opdrætters FB

 

"er så frygtelig ked af det.... hvalpene dør for os, og vi ved ikke hvorfor? De sutter ikke og vil ikke tage imod sutteflaske heller - hvorfor er verden så uretfærdig?"

 

 

Mere ved jeg ikke og jeg vil ikke lige ringe til hende - hun er jo sikkert hænderne fulde

 

 

:megaked::megaked:

 

Åh nej, for helvede da :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer hjem fra rally-stævne til trist trist opdatering på opdrætters FB

 

"er så frygtelig ked af det.... hvalpene dør for os, og vi ved ikke hvorfor? De sutter ikke og vil ikke tage imod sutteflaske heller - hvorfor er verden så uretfærdig?"

 

 

Mere ved jeg ikke og jeg vil ikke lige ringe til hende - hun er jo sikkert hænderne fulde

 

 

:megaked::megaked:

 

Nej for fanden da.. Åh nej åh nej åh nej:cry::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...