Hop til indhold

Praletråden 2011


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Ihh, jeg vil også være med til at prale. :banan:

 

Tyson har fået et HTM-cert og et Freestyle-cert. :klap::klap::klap:

 

I denne vores første rigtige agilitystævnesæson har han fået to pinde i agility klasse 1 og to pinde i spring klasse 1 samt to DM-udtag i spring og ét DM-udtag i agility. :banan::banan::banan:

 

Og så har han været meget dygtig til at omgås Petrines kat, og vi har dermed fundet endnu en god hundesitter. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kimmi og jeg har været oppe i vores (og min) første-nogensinde rallyprøve!!! Vi fik 96 point, fordi vi kom til at vælte et skilt og en kegle :mrgreen: Men ellers var hun bare SÅ dygtig og nøøøød at være den, der var på igen!

 

Vilya :lun:

 

Vi har været oppe i LP2 7 gange i år, har fået 7 førstepræmier, 6 1. vinder placeringer og 1 3. vinder. Vi er kvalificeret til DM med 3. højeste point og fører pt. konkurrencen om Årets LP2 hund med 13,5 point (de 3 højeste pointtal til Internationale prøver). Derudover er hun blevet Klubmester i LP2 i Border Collie Klubben.

 

Vilya hvis bare man havde pladsen til en border hvapse :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Tillykke til alle med pralerierne.

 

Nu vil jeg også være med...

 

Mit gamle kræ, der vel egentlig aldrig skulle være andet end hyggehund, blev henover sommeren - i en alder af 11,5 år - INTCH(U). Plus hun tilføjede 7 nye nationale udstillingstitler til samlingen. Så får at give den FULDSTÆNDIG pralegas er hun nu:

VWW09 INTCH(U) DKCH PLCH LUCH DEVDHCH ROCH BGCH MECH MKCH MDCH CYCH GECH

 

Og så tog vi jo fat i rally for et lille års tid siden. Efter hun var blevet døv, syntes jeg vi manglede noget træning, hvor jeg kunne arbejde med hende tæt på, så hun kunne "høre" mine signaler. Og nu er vi klar til vores første tur i ekspertklasse lige om lidt...

 

Den lille er knap så sej, men hun er også kun 3 år gammel. Hun har 8 nationale championtitler og JWW09 samt KBHV11 og blev også INTCH(U) her til sommer. Hun har kun haft en enkelt tur i øvet klasse i rally, men skal i gang igen, så snart jeg har fået gjort den gamle færdig.

 

Puha, det føles næsten naturstridigt at blæse sig sådan op...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til alle med pralerierne.

 

Nu vil jeg også være med...

 

Mit gamle kræ, der vel egentlig aldrig skulle være andet end hyggehund, blev henover sommeren - i en alder af 11,5 år - INTCH(U). Plus hun tilføjede 7 nye nationale udstillingstitler til samlingen. Så får at give den FULDSTÆNDIG pralegas er hun nu:

VWW09 INTCH(U) DKCH PLCH LUCH DEVDHCH ROCH BGCH MECH MKCH MDCH CYCH GECH

 

Og så tog vi jo fat i rally for et lille års tid siden. Efter hun var blevet døv, syntes jeg vi manglede noget træning, hvor jeg kunne arbejde med hende tæt på, så hun kunne "høre" mine signaler. Og nu er vi klar til vores første tur i ekspertklasse lige om lidt...

 

Den lille er knap så sej, men hun er også kun 3 år gammel. Hun har 8 nationale championtitler og JWW09 samt KBHV11 og blev også INTCH(U) her til sommer. Hun har kun haft en enkelt tur i øvet klasse i rally, men skal i gang igen, så snart jeg har fået gjort den gamle færdig.

 

Puha, det føles næsten naturstridigt at blæse sig sådan op...

 

Shiiiiit en masse titler, prøv lige at sige dem rigtig hurtigt efter hinanden. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shiiiiit en masse titler, prøv lige at sige dem rigtig hurtigt efter hinanden. :lol:

 

Det fungerer bedst efter fem jordbær daiquiri :slem:

 

Indtil da bruger jeg bare praletitlen multi-svamp!

 

Går nu benhårdt efter en "rigtig" titel - nemlig en arbejds en af slagsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til alle med pralerierne.

 

Nu vil jeg også være med...

 

Mit gamle kræ, der vel egentlig aldrig skulle være andet end hyggehund, blev henover sommeren - i en alder af 11,5 år - INTCH(U). Plus hun tilføjede 7 nye nationale udstillingstitler til samlingen. Så får at give den FULDSTÆNDIG pralegas er hun nu:

VWW09 INTCH(U) DKCH PLCH LUCH DEVDHCH ROCH BGCH MECH MKCH MDCH CYCH GECH

 

Og så tog vi jo fat i rally for et lille års tid siden. Efter hun var blevet døv, syntes jeg vi manglede noget træning, hvor jeg kunne arbejde med hende tæt på, så hun kunne "høre" mine signaler. Og nu er vi klar til vores første tur i ekspertklasse lige om lidt...

 

Den lille er knap så sej, men hun er også kun 3 år gammel. Hun har 8 nationale championtitler og JWW09 samt KBHV11 og blev også INTCH(U) her til sommer. Hun har kun haft en enkelt tur i øvet klasse i rally, men skal i gang igen, så snart jeg har fået gjort den gamle færdig.

 

Puha, det føles næsten naturstridigt at blæse sig sådan op...

 

Jeg synes det klæder dig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg skulle blære mig med noget så er det vores 2. plads i SP1 til dania cup. Der var trods alt 68 andre hunde der stilte op. Og når klassen bliver vundet af en hundefører der har været flere gange med til dm, så er man da lidt stolt.

 

Men ikke mere stolt end jeg er over at vi ikke en eneste feltfejl har fået i år. Og da jeg startede med at løbe med bassen anede den ikke hvad et felt var. Det mente han bare var spild af tid. :banan:

 

Og så undrer jeg mig jo lidt over at den åbenbart kun kan løbe fejlfrit i de åbne ag-klasser...

 

Forhåbentligt er der mere at blære sig over når denne måned er slut. Den skulle da gerne kunne få et par fejlfrie løb, nu når der trods alt er 17 af dem :blink:

 

Siden jeg skrev det indlæg har Bassen vundet 3 springklasser, har fået sin første pind i AG1 og to i SP1... Han er dælme skøn :blink:

 

Prinsessen styrer for vildt... Skulle bruge bare 5 minutter og så kan hun lave en mølle hvad angår handling. Dog uden pinde... Vi er jo ikke gamle nok til det endnu...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Anne / Holly.
Dagens (ahr, okay årets) rallypral:

 

302458_10150501864392178_784187177_11483036_1933339066_n.jpg

 

Med dagens 97 nåede vi også målsætningen for året: at hun blev DKRLCH. Og ikke en dag for tidligt. Hun er jo kun 11,5... Og en fest!

 

:klap:TILLYKKE :klap:

 

Virkelig, virkelig flot :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Min lille hund sluttede årets sidste stævne - og årets sidste løb af med at rykke op i kl3! Så det er noget af en kurve hun har taget, fra klasse 1 hund da sæsonen startede, til kl3 hund da sæsonen sluttede :klap:

 

og så må jeg prale af min verdens dygtigste hundehvalp, som simpelthen er en fryd at have med til stævner... som ligger time efter time i sit bur uden at kny eller brokke sig og som er sød og charmerende og glad når den kommer ud. Som tager alt postyret til sådan et stævne med knusende ro og snorkbobler midt i larmen når hun er træt

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi nåede årets mål i går. Liva blev rally øvet mester (og 2. vinder på dagen).

dorte-albums-liva-iii-picture72295-001.jpg

 

Liva og mig har haft en forrygende rally-år. Vi startede til træning lige før jul sidste år og var ude til første prøve i april måned. Siden da er vi rykket fra begynder til øvet og videre fra øvet i både DKK og DCH. Vi er også blevet inviteret til to DM'er (DCH's godt nok uofficielt), deltaget i det ene og blevet nr. 14.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...