Hop til indhold

Tweesa, LL, SMM, DAMER! HJÆLP!!! Er i modekjolekrise!


Recommended Posts

Nu er jeg bleg som dagen er lang og lidt til, så gul er IKKE min farve :genert:

 

Gul er ALLES farve! :hjerte: jeg er hvid som et lagen, men jeg er ligeglad! Jeg ELSKER gul :lun: ingen skal komme og sige jeg ik må gå i gult! :fornaermet:

 

...og folk lægger mærke til dig i gult :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gul er ALLES farve! :hjerte: jeg er hvid som et lagen, men jeg er ligeglad! Jeg ELSKER gul :lun: ingen skal komme og sige jeg ik må gå i gult! :fornaermet:

 

...og folk lægger mærke til dig i gult :slem:

 

 

 

Synes ikke gult klæder mig...

 

Og jeg behøver egentlig ikke at blive lagt mærke til... eller jow, men det bliver jeg sjældent pga mit udseende, nok mere fordi jeg dummer mig, højlydt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes ikke gult klæder mig...

 

Og jeg behøver egentlig ikke at blive lagt mærke til... eller jow, men det bliver jeg sjældent pga mit udseende, nok mere fordi jeg dummer mig, højlydt :lol:

 

:lol: ja okay, så er sådan en baggrundsfarve måske bedst :mrgreen:

 

Jeg har det med at gå i et med de andre tykke piger :engel: men når jeg er i gult er det som om jeg skinner...eller sådan noget :hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er en 37 :???: men det kunne være super fedt med cardigan :-D jeg kender en genbrugsbutik, hvor jeg kan lede efter et par hvide sko, det tror jeg er planen.

 

5ünf i Elmegade har faktisk nogle ret fine kjoler lige pt - med korte ærmer så man ikke behøver cardigan:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

DXLA01_78440_72004_71_6256.jpg

 

 

Hvad med den her? under samme kriterier som den anden:vedikke:

 

Hvis du virkelig er helt hvis ville jeg nok vælge denne istedet for den anden lyserøde.. Er ikke moderne :blink: Men i min verden dur kridhvidt menneske med lyserød bare ikke :vedikke:

 

Og så er den her kjole bare rigtig sød sys jeg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du virkelig er helt hvis ville jeg nok vælge denne istedet for den anden lyserøde.. Er ikke moderne :blink: Men i min verden dur kridhvidt menneske med lyserød bare ikke :vedikke:

 

Og så er den her kjole bare rigtig sød sys jeg :mrgreen:

 

Jeg siger ja :5up: Jeg har prøvet den, og den er super flot :mrgreen:

 

 

 

:genert:

:shock:

:vedikke:

:hmm:

:genert:

:megaked:

 

I gør mig forvirret!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae::ae:

 

Men den er altså fin! Og jeg var ikke Spanien brun, nok nærmere det modsatte, da jeg prøvede den :mrgreen: Den findes også med grålig overdel, den er også floooot! :lol:

 

Er de i H&M i Nørreportcentret?? :pray:

 

 

Jamen jeg stemmer for den blå :mrgreen:

Nu ved jeg jo ikke hvordan du ser ud, men hvis jeg skulle ha en af dem på blev det den blå :lun:

Den anden har en overdel hvor jeg ville komme til at se heeeelt forkert ud :shock:

 

 

 

Også hvis den øverste del bliver grålig?:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er de i H&M i Nørreportcentret?? :pray:

 

 

 

 

 

 

Også hvis den øverste del bliver grålig?:hmm:

Hmmm... Det tror jeg faktisk ikke :???: Jeg har set den i Herning...

 

De har dog en der minder lidt om den i Holstebro, den er dog stropløs - Men også rigtig fin! Min veninde har prøvet den :mrgreen:

DXLA55_78472_15040_96_7381.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...