Hop til indhold

Hjemmesider


Gæst Jeanet
 Share

Recommended Posts

Gæst Jeanet

Har overvejet en lille privat hjemmeside.

 

kan se at rigtig mange herinde har en også.

 

Har I nogle forslag til hvad jeg skal gøre/vælge.

 

Har været inde på 123hjemmesider, men jeg syntes ikke helt om deres udseende.

 

Har I nogle gode erfaringer med andre?

 

vh

Jeanet

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger selv Bricksite (til Tysons hjemmeside), og det er også godt, synes jeg. Ulempen er, at der er en begrænsning på antal sider, så hvis man vil have flere sider, skal man betale for det.

 

Min er også bricksite, jeg synes nu det er fint nok at man sammensætter den pakke der passer til de behov man måtte have. Men selvfølgelig kan man altid bruge flere sider :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du bruger one.com SKAL du køre internet explorer - den kan ikke redigeres i andre browsere :evil:

 

Kører weebly og er ok tilfreds. Har prøvet bricksite - men der kunne man kun få 3? undersider før man skulle betale - det var ikke nok :mrgreen:

 

Weebly mangler lidt features jeg godt kunne tænke mig, men den er nem at gå til og har en del fine ting indbygget

 

www.karlamalone.weebly.com

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du bruger one.com SKAL du køre internet explorer - den kan ikke redigeres i andre browsere :evil:

 

Kører weebly og er ok tilfreds. Har prøvet bricksite - men der kunne man kun få 3? undersider før man skulle betale - det var ikke nok :mrgreen:

 

Weebly mangler lidt features jeg godt kunne tænke mig, men den er nem at gå til og har en del fine ting indbygget

 

www.karlamalone.weebly.com

 

Haha, nå det har du måske også lært på den hårde måde?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er webmaster på Sannes hjemmeside, og kan KUN rette i den når jeg er på job :stupid: men heldigvis var det da ikke noget jeg selv havde købt og betalt for ;-)

 

Nej det gjorde jeg, da Christoffer brugte det til sit firma... Og de skriver intet(!) om at man kun kan bruge explorer - eller det gjorde det ikke dengang i hvert fald...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det gjorde jeg, da Christoffer brugte det til sit firma... Og de skriver intet(!) om at man kun kan bruge explorer - eller det gjorde det ikke dengang i hvert fald...

 

det gør de stadig ikke - så vidt jeg kan se. Det opdager du først når du forsøger at redigere via Firefox eller Safari. Så kommer der en pop-up og fortæller dig det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er totalt håbløs og ved intet om hjemmeside programmer. Min hjemmeside er lavet med/hos (se selv hvor håbløs jeg er, ved ikke engang hvilke forholdsord jeg skal bruge) weebly.com.

 

Grunden til at jeg valgte det var at det var det Sonja77 har lavet vores hundeklubs hjemmeside i og det virkede sådan rimelig enkelt.

 

Der findes en masse skabeloner, så man behøver ikke selv opfinde sin hjemmeside, men samtidig kan man nemt lave noget der ikke ligner en 123hjemmeside.

 

Min og hundeklubbens hjemmeside:

 

Dansk Agility Forening Kbenhavn - Forside - Dansk Agility Forening Kbenhavn

 

KlikGodbid - Forside

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Hvis du bruger one.com SKAL du køre internet explorer - den kan ikke redigeres i andre browsere :evil:

 

Det er nemlig noget hat! Hvis du er ferm med CS, kan du dog snildt gøre det i Dreamweaver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Jeg har betaler 9 kr i måneden (bliver betalt 1 gang årligt) for et webhotel med plads til 2 domæner..

 

Så betaler jeg 45 kr pr domæne om året til dk-hostmaster

 

Hjemmesiden har jeg før lavet i frontpage, men er nu gået over til Stone's Webwriter 4

 

Jeg uploader til webhotellet via FTP funktionen der er i firefox :)

 

http://www.jensenpedersen.dk

 

http://www.dkatli.dk

 

Jeg har min email tilknyttet det ene domæne, så jeg derfor har en emil det ikke står @hotmail eller @google eller lign. ved :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanet

tak for alle jeres svar.

 

Har kigget lidt på mono og one, da de er på dansk så jeg ikke misforstår noget :blink:

 

så er det jo bare at komme igang

 

vh

Jeanet

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...