Hop til indhold

Control Unleashed


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Er nået til side 63 i denne bog, og indtil videre elsker jeg den! Jeg er ellers notorisk dårlig til at få læst hundetrænings-/adfærdsbøger, de keder mig generelt voldsomt efter ganske få sider, men hende her virker indtil videre virkelig til at have fat i noget der fanger mig!

 

Andre der har læst den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er nået til side 63 i denne bog, og indtil videre elsker jeg den! Jeg er ellers notorisk dårlig til at få læst hundetrænings-/adfærdsbøger, de keder mig generelt voldsomt efter ganske få sider, men hende her virker indtil videre virkelig til at have fat i noget der fanger mig!

 

Andre der har læst den?

 

 

Ønsker mig den SÅ meget har skrevet den på ønskeseddelen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er nået til side 63 i denne bog, og indtil videre elsker jeg den! Jeg er ellers notorisk dårlig til at få læst hundetrænings-/adfærdsbøger, de keder mig generelt voldsomt efter ganske få sider, men hende her virker indtil videre virkelig til at have fat i noget der fanger mig!

 

Andre der har læst den?

Ja bogen er fantastisk!

Den første DVD skuffer voldsomt, men så bliver de gode.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke, om du så mit indlæg i Alt og intet, men jeg er også ved at læse den. :-D Jeg er vist nået til side nogen-og-90, og indtil videre er jeg ret begejstret (også selvom jeg ikke har en hund, der som sådan er kandidat til programmet). :5up:

 

Jeg tænker, at øvelserne er meget velegnede til en Sally-type hund. :slem:

 

 

En af trænerne i agilityklubben har en af dvd'erne (den første, tror jeg) og synes, at den er ualmindelig kedelig. Hun fik den aldrig set færdig, da hun var ved at falde i søvn undervejs. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er 4 stk. i en endnu uåbnet pakke :genert: købte dem for et år siden, da jeg tænkte, det måtte være lige noget for Jacki, men jeg har endnu ikke fået sat mig ned og set dem :genert: :damn:

:lol: vi har en masse hundebøger, som jeg har åbnet midt i, læst 20 sider og så lagt væk igen, eller har læst kapitlerne hulter til bulter, og jeg kan ikke huske hvad der stod... :lol: men en dvd tror jeg nu godt jeg ville kunne tage mig sammen til :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: vi har en masse hundebøger, som jeg har åbnet midt i, læst 20 sider og så lagt væk igen, eller har læst kapitlerne hulter til bulter, og jeg kan ikke huske hvad der stod... :lol: men en dvd tror jeg nu godt jeg ville kunne tage mig sammen til :lol:

 

Me too :genert: eller så stopper jeg inden midt i en bog, fordi forfatteren bliver "dum" :fornaermet: og kommer med nogle holdninger, jeg slet ikke kan stå inde for, og derfor ikke gider spilde min tid på at læse :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Me too :genert: eller så stopper jeg inden midt i en bog, fordi forfatteren bliver "dum" :fornaermet: og kommer med nogle holdninger, jeg slet ikke kan stå inde for, og derfor ikke gider spilde min tid på at læse :lol:

for mig er det mest fordi jeg synes det bliver kedeligt.. :genert: altså vi ved f.eks godt allesammen at lad os sige operant conditioning er godt... men en hel bog hvor ALT er operant eller ALT er noget andet, eller tredje, så bliver det altså kedeligt. Det jeg godt kan lide ved denne bog, er at hun tager udgangspunkt i det videnskabelige (alle de forskellige videnskabelige begreber) og samtidig i hundens følelser! Følelserne er der ligesom ingen af de andre der hiver med ind over, og det bliver ofte lidt sådan at "hunde lærer sådan og sådan færdig bum", og det har jeg det svært med.. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må komme an på en prøve, har endnu aldrig set en hundetrænings DVD :lol: MEN hvis jeg på forhånd ved at det bliver bedre senere hen, vil jeg da bestemt se den helt færdig, bare for at være sikker på ikke at gå glip af noget der bliver refereret til senere :mrgreen:

 

Altså, hende jeg fortalte om, som ikke kunne komme igennem dvd'en, hun ELSKER ellers hundetrænings-dvd'er, så jeg tror, at den virkelig må være kedelig, når hun ikke kunne komme igennem den. Men fair nok, du kan jo give dem en chance. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

En af trænerne i agilityklubben har en af dvd'erne (den første, tror jeg) og synes, at den er ualmindelig kedelig. Hun fik den aldrig set færdig, da hun var ved at falde i søvn undervejs. :lol:

 

Hov, det er vist mig der tales om her :oops:

 

Jeg er aldrig kommet igennem alle videoerne, selv om jeg har forsøgt at starte forskellige steder, flere gange. Falder simpelthen i søvn :gab:

 

Bogen er meget bedre. DVD'erne er filmet af et seminar og det virker ikke som om der er klippet i det. Derudover er damen ikke meget tv-egnet.

 

Og som Sonja siger, så er jeg stor fan af andre hunde DVD'er, særligt Susan Garretts, som jeg ser igen og igen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, det er vist mig der tales om her :oops:

 

Jeg er aldrig kommet igennem alle videoerne, selv om jeg har forsøgt at starte forskellige steder, flere gange. Falder simpelthen i søvn :gab:

 

Bogen er meget bedre. DVD'erne er filmet af et seminar og det virker ikke som om der er klippet i det. Derudover er damen ikke meget tv-egnet.

 

Og som Sonja siger, så er jeg stor fan af andre hunde DVD'er, særligt Susan Garretts, som jeg ser igen og igen :klap:

 

Jep, det er dig, jeg sagde jo, at jeg bagtaler dig herinde. :mrgreen:

 

Men ja, bogen er super god (i hvert fald so far). :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...