Hop til indhold

Vis mig din labrador


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chocolate Labrador

Hej :-)

 

Sikke en god tråd - og sikke fantastiske hunde. Bruger "desværre" mest HF fra min tlf. så har ikke prøvet det med at uploade billeder før, men nu prøver jeg lige med et par stykker af Muslingen.

IMG_0411.jpg

IMG_0713.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har Audrey på 17 uger. Hun er en blanding af labrador retriever, F1 og flatcoat. Hun er så fuld af gåpåmod og hviler enormt meget i sig selv, hvilket gør, at hun tager de fleste ting med en imponerende ro for så ung en hund. Hun har et virkelig godt hundesprog, og elsker at lege, og så er vand hendes yndlingselement. Man er vel flabrador... :engel:

 

IMG_1778.JPG

 

IMG_1547.JPG

 

IMG_1496.JPG

 

IMG_1678.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen
Uh han ser skøn ud. Går og overvejer om min næste hund skal være en lab eller en bordercollie.

 

Her er et billed af min lab, som jeg er vild med.

 

Det ser s** ud til at være en skønner hund, du har :-D

 

Vi går også til agility. Dupond har en dejlig fordel i border collien, når det kommer til hundehop. Han kan jo vende på en 10'øre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var også lidt i tvivl, men så kom der andre bastarder på banen, og så længe man ikke er den eneste, som får skæld ud såeh... :slem:

 

det er min tråd og jeg vil gerne se jeres bastarder :hjerte: så ingen skæld ud herfra :-D

 

det er jo også sjovt at se hvor meget eller lidt labrador delen skinner igennem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst aycasa
der er noget i hans dejlige ansigtsudtryk der minder meget om min Charles, som er rottweiler/ Rh. ridgeback blanding :-D

 

 

Havde ellers tænkt lidt på en Dalmatiner. Sammy smiler tit, sådan at folk tror, han er sur og derfor viser tænderne... Og smilen har jeg indtil nu kun set ved Dalmatiner...:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er min tråd og jeg vil gerne se jeres bastarder :hjerte: så ingen skæld ud herfra :-D

 

det er jo også sjovt at se hvor meget eller lidt labrador delen skinner igennem :-D

 

I dag fik jeg at vide, at det var meget tydeligt, at Audrey var renracet labrador... :slem:

 

Selv er jeg ikke helt enig.... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde ellers tænkt lidt på en Dalmatiner. Sammy smiler tit, sådan at folk tror, han er sur og derfor viser tænderne... Og smilen har jeg indtil nu kun set ved Dalmatiner...:vedikke:

 

Vores gamle lab smilede også:genert: Og hed af den grund Smiley hos dyrlægen:lol::lol:

 

I dag fik jeg at vide, at det var meget tydeligt, at Audrey var renracet labrador... :slem:

 

Selv er jeg ikke helt enig.... :engel:

 

Det er jeg heller ikke:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg heller ikke:-D

 

Nej vel :blink:

 

Skulle nok have holdt min kæft, men det røg bare ud af mig, at hendes hoved ellers er meget flatterpræget, og så er jeg heller ikke sikker på, at labberhvalpe har sådan nogle lange stankelben. :hmm:

Tror dog ikke damen blev fornærmet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej vel :blink:

 

Skulle nok have holdt min kæft, men det røg bare ud af mig, at hendes hoved ellers er meget flatterpræget, og så er jeg heller ikke sikker på, at labberhvalpe har sådan nogle lange stankelben. :hmm:

Tror dog ikke damen blev fornærmet..

 

Så lige du har skrevet at hun er blanding af labrador retriever, F1 og flatcoated.

 

Du ved godt at F1 også er en labrador retriever, ikk?:genert: Man kan kun sige, det er en F1'er, hvis den har engelske/irske blodliner. Men det er også en lab.. Så hun er "bare" blanding af lab og flatter:-D Og en dejlig en af slagsen:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så lige du har skrevet at hun er blanding af labrador retriever, F1 og flatcoated.

 

Du ved godt at F1 også er en labrador retriever, ikk?:genert: Man kan kun sige, det er en F1'er, hvis den har engelske/irske blodliner. Men det er også en lab.. Så hun er "bare" blanding af lab og flatter:-D Og en dejlig en af slagsen:lun:

 

Årh tak :kys:

 

Helt ærligt, så nej det vidste jeg ikke :genert:. Det jeg har fået at vide er, at der er to "grene" af labradoren; retrieveren som er den klassiske udgave, og F1 som er en mindre/mere spinkel udgave, som er fremavlet til jagtbrug. Er godt klar over, at det er samme race, men troede mand delte dem op på den måde.. :stupid: Aner ikke en fløjtende fis om hendes fars blod (men skulle måske spørge ejeren :hmm:). Jeg er jo bare sådan en useriøs skændsel, som elsker gadekryds. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh tak :kys:

 

Helt ærligt, så nej det vidste jeg ikke :genert:. Det jeg har fået at vide er, at der er to "grene" af labradoren; retrieveren som er den klassiske udgave, og F1 som er en mindre/mere spinkel udgave, som er fremavlet til jagtbrug. Er godt klar over, at det er samme race, men troede mand delte dem op på den måde.. :stupid: Aner ikke en fløjtende fis om hendes fars blod (men skulle måske spørge ejeren :hmm:). Jeg er jo bare sådan en useriøs skændsel, som elsker gadekryds. :blink:

 

Du kan evt læse mere om det her: www.labrador-retriever.dk og så gå under "racen", der vil du kunne læse om bla. formel1 :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hold da op nogle fine labber i har :-D

 

Jeg er relativ ny her på forum, hedder Anette og er 28 år gammel. Men jeg vil da lige præsentere min dejlige "lille" labradorhvalp.

Han hedder Rufus og er i skrivende stund ca. 5½ måned gammel og 25 kg tung :shock: (Han er ikke fed, men bliver bare meget stor....dyrlægen skyder ham til at ramme en vægt omkring de 40 kg).

 

Det er første gang min mand og jeg har hund, men han er et pragteksemplar.

Vi fik ham hjem da han var 10 uger og han har været renlig fra starten og lærte meget hurtigt hvad nej betyder, så han har været rimelig nem at have med at gøre.

 

Vi går til hvalpetræning hver uge og han er suveræn til at lære! Så det er en fryd at træne med ham.

 

Men i får da lige et par billeder også ;-)

 

Dette var første gang vi så ham hos opdrætteren:

 

Rufus 1.jpg

 

Og her er lidt fra den tid vi har haft ham indtil nu:

 

Rufus 8.jpg

 

De giver bare så mange glæder sådanne små hundehvalpe :-D

Rufus 3.jpg

Rufus 4.jpg

Rufus 6.jpg

Rufus 7.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...