Hop til indhold

2. gang er lykkens gang


Dorte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 224
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tillykke med din kommende hvalp :-D Bliver spændende at se hvilken en det bliver...

Og selvom ventetiden føles lang, så går det faktisk hurtigt når man besøger hvalpene jævnligt og bruger tiden på at gøre klar/købe ind til lille ny. Så man så får den hjem og får den ind i sin hverdagsrytme, og før man har set sig om, er den 1 år, og har taget ens hjerte med storm - Sådan er det i hvert fald med Gizmo :lun: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hersom

Super godt :klap:

 

Dejligt at du fandt et andet godt sted at få en hvalp fra..:hjerte:

 

Ja du har ret i at det er længe at vente til de er 7 uger før du ved hvilken der bliver din, men jeg vil sige at i vores tilfælde har opdrætteren ramt plet, Blaze passer så godt ind her at det er utroligt..

Hvalpetesten er en god ting synes jeg for den kan forhåbentlig gøre at ikke så mange hvalpe kommer i de forkerte hænder. Altså så man ved lidt om hvad den enkelte hvalp indeholder oghvad man kan regne med..

istedet for at man vælger på udseende og ikke aner hvad man får mellem hænderne.:hjerte:

Måske der er knap så mange omplaceringshunde jo mere udbredt testen bliver :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Awww totalt nuser er de :lun::lun::lun:¨

Jeg havde misset at du ikke skulle have en hvalp fra det første kuld du viste billeder af :oops: Men kæft hvor er de her kære - er helt vild med Moren - syn's hun ser dejlig venlig ud :lun::lun::lun: Og opdrætter lyder da også super ud fra hvad du har beskrevet - pøj pøj Dorte - glæder mig til at følge hvem der bliver Livas nye lillesøster :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Awww totalt nuser er de :lun::lun::lun:¨

Jeg havde misset at du ikke skulle have en hvalp fra det første kuld du viste billeder af :oops: Men kæft hvor er de her kære - er helt vild med Moren - syn's hun ser dejlig venlig ud :lun::lun::lun: Og opdrætter lyder da også super ud fra hvad du har beskrevet - pøj pøj Dorte - glæder mig til at følge hvem der bliver Livas nye lillesøster :hjerte:

 

Nej det gik desværre ikke, men jeg kan mærke dybt nede i min mave, at dette er et rigtigt godt alternativ.

Link til indlæg
Del på andre sites

Liva og mig er lige kommet hjem fra 2. hvalpebesøg.

 

Denne gang havde jeg husket at få kameraet med derop, men glemte det i bilen :stupid::stupid:

 

Hvalpene er blevet lidt mere mobile og er - ifølge opdrætterne - meget fremme i skoene i forhold til tidligere kuld på samme alder. Det kan have noget at gøre med, at tæven gik nogle dage over tid.

 

Da jeg kom, var det tid til at vågne fra middagsluren og lige få tisset og pøllet lidt. De har allerede forstået at trække ud på avisdelen af hvalpegården :-D.

 

Bagefter tog vi dem ud på gulvet, nussede og fik hilst nærmere på flere af dem :lun:

 

Så var det tid til en tår mælk og mor Pona kom ind til os. Efter frokost faldt der ro over flokken, og de væltede om lige hvor de lå.

 

Lille Luna havde fået lagt sig for langt fra de andre, så hun vågnede og gav sig lidt. Hun kom så op til mig og lå og gassede sig i et kvarters tid inden hun synes, at det var på tide at komme ned til sine søskende.

 

Efter Liva havde fået hilst på mormor Nanna og løbet lidt energi af sig efter den lange tur derop og ventetiden i bilen, fik hun lov til at komme ind og hilse på de sovende hvalpe (i hvalpegården). Hun var naturligt nysgerrig, men var vist 100% klar over, at det var en andens tæves hvalpe, så der var ingen direkte kontakt.

 

Vi skal først derop igen om 2 uger. Så tror jeg, at Liva vil være mere interesseret, da hvalpene jo vil være noget mere livlige. Opdrætterne og jeg er meget spændte på, om Liva finder en favorit og derfor selv vælger sin lillesøster. Opdrætter tror meget på (det gør jeg nu også) at lytte til hundene - de (altså hundene) lyver ikke. De observationer, vi gør os omkring Liva og hvalpene vil derfor spille en meget stor rolle, når hvalpene skal fordeles.

 

I går fik hvalpene deres første rigtige måltid

Pona_dag18_01.jpg

 

Man sviner lidt

Pona_dag18_04.jpg

 

Brormand Laban

Pona_dag18_05.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...