Hop til indhold

Tæve-navne


Gæst P-K-J
 Share

Hvilket hunnavn synes I er bedst?  

29 stemmer

  1. 1. Hvilket hunnavn synes I er bedst?



Recommended Posts

Bahh - dumme translate :stupid:

 

Når man siger aika til engelsk:

Ordbog

 

 

  1. navneord

    1. time
    2. period
    3. date
    4. term
    5. hours
    6. age
    7. era
    8. day
    9. while
    10. appointment
    11. time frame
    12. span
    13. space
    14. stretch
    15. spell
    16. course
    17. standing
    18. tillægsord

      1. quite a
      2. some
      3. enough
      4. right
      5. quite some

       

      Sgu da også træls :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst cecilie-claudia

Astrid

Asti

Pamella

Coco

Chili

Molly

Abbie/Abby

Bailey

Barbie

Andrea

Aqua

Angel

Champagne

Chanti

Chanel

Armani

Diamond

Diesel...

 

-Det var lige hvad jeg havde:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cecilie-claudia

Vi står selv og har lige fået et kuld hvalpe, så vi har heller ikke andet i hovederne end hundenavne ;)

Asti

Audi

Astrid

Armani

Chili

Bailey

Chanti

Champagne

Diamond

Flirt

Flower

Chanel

Angel

Eyes

Soya

Dreamer

Blondie

- lige hvad jeg kunne komme på, men prøv at se denne hjemmeside: c h i j a s . d k, man kan ikke skrive link så når du skriver det i søgefeltet så er det UDEN alle de der mellemrummer :lol: he he

Redigeret af cecilie-claudia
mangler tekst
Link til indlæg
Del på andre sites

Aika (betyder smuk på finsk)

Gaia

Mali (betyder lille på kroatisk/makadonsk)

Parva (betyder lille på latin)

Mala (betyder lille på slovensk)

Mei (kinesisk, fonetisk, for skønhed)

 

Har en tysk kammerat der hedder Mali, så det er hel klart et drengenavn... :blink: Han var dog ikke ligefrem lille med mindre 198 cm er lille... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Butterfly

Vi skal hente en lille chi tæve her d. 8. Det var ret simpelt ang navnet. Jeg foreslog et enkelt navn, manden og børn sagde ok. :mrgreen:

 

Hun kommer så til at hedde Kiwi (som i frugten-agtigt).

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes en af de vigtigste ting man skal overveje, når man navngiver sin hund er om det ville være flovt at kalde på den :engel: Altså kan godt se at et navn som Nuser og pussehund og lillefis eller fifi er nogle væældig fine navne og søde og såen...men når du står og kalder på lillefissen eller fifi foran andre mennesker, vil du så føle dig lidt flov? :engel:

 

Tænker fx. sådan noget som navnet Pixie. VIRKELIG et sødt og kært navn :lun: men ville du føle dig lidt for sukkersød eller lillepige agtig? :hmm: Siger det ikke for at kritisere nogen navne, siger det bare mere for din selvtillids skyld :lol: min selvtillid holder fx. ikke til at have en puddel, det så bare mig men sådan er der jo nogen ting. Og de er da værd at tage med i overvejelserne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes en af de vigtigste ting man skal overveje, når man navngiver sin hund er om det ville være flovt at kalde på den :engel: Altså kan godt se at et navn som Nuser og pussehund og lillefis eller fifi er nogle væældig fine navne og søde og såen...men når du står og kalder på lillefissen eller fifi foran andre mennesker, vil du så føle dig lidt flov? :engel:

 

Tænker fx. sådan noget som navnet Pixie. VIRKELIG et sødt og kært navn :lun: men ville du føle dig lidt for sukkersød eller lillepige agtig? :hmm: Siger det ikke for at kritisere nogen navne, siger det bare mere for din selvtillids skyld :lol: min selvtillid holder fx. ikke til at have en puddel, det så bare mig men sådan er der jo nogen ting. Og de er da værd at tage med i overvejelserne :blink:

 

Ej, lillefissen ville jeg nok heller ikke have lyst til at kalde på. :mrgreen: Hvorimod jeg ville have det fint med at kalde på lillefisen. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, lillefissen ville jeg nok heller ikke have lyst til at kalde på. :mrgreen: Hvorimod jeg ville have det fint med at kalde på lillefisen. :blink:

 

Jeg kender en hund, der hedder Fitte. Egentlig meget sødt, selv om jeg trak lidt på smilebåndet første gang, jeg hørte det. Damen som har den (rimelig oppe i årene) tror jeg aldrig har tænkt på det som noget frækt. :vedikke:

 

Jeg kalder Smilla alle mulige sukkersøde kjælle navne foran folk ''kom puttehund, så går vi''. ''Hvad er der, skatte-pige?''. Det har jeg nu ingen problemer med. :blink:Men jeg synes heller ikke det rigtige navn behøver blive alt for nollert, så man selv bliver træt af det. Omvendt bliver det for anderledes kan det også blive lidt upersonligt..:vedikke:

 

Hvilke navne, jeg godt kan lide.:hmm: Pippi (kender jeg en cava, der hedder. Vildt sødt :lun:). Isa kender jeg en anden cava der hedder (vildt smukt :hjerte:). Ellers kan jeg også rigtig godt lide både Pixie og Dixie. Og Abigail (Abby) og Gaya og Ginger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Laika Hunni

Som svensker så sidder jeg og morer mig lidt over navnet Fitte, da det er et grimt ord for det kvindelige kønsorgan :-D

Selv får jeg forhåbentlig et kuld Chi-hvalpe om nogle måneder hvor vi vil beholde en lille tøs, og hun kommer til at hedde Ninja :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...