Hop til indhold

PrivateBeskeder


Gæst HannahPigen
 Share

Recommended Posts

Gæst HannahPigen

Jeg er ganske ny her på siden .... jeg skal ærligt tilstå at jeg ikke har sat mig ind i alle finesserne på dette forum :oops:

 

Men jeg må tilstå at 10 PB`s det er sørme ikke ret meget - øh gør jeg noget forkert :?:

 

Ellers vil jeg sige at indholdsmæssigt er HF et rigtig dejligt sted, hvor man som ny bliver godt modtaget :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ganske ny her på siden .... jeg skal ærligt tilstå at jeg ikke har sat mig ind i alle finesserne på dette forum :oops:

 

Men jeg må tilstå at 10 PB`s det er sørme ikke ret meget - øh gør jeg noget forkert :?:

 

Ellers vil jeg sige at indholdsmæssigt er HF et rigtig dejligt sted, hvor man som ny bliver godt modtaget :5up:

 

Hej, HannahPige... Hvad er det for 10PB's du snakker om? Har du SKREVET 10 beskeder? Eller er det 10 beskeder, du har modtaget? c024.gif

 

---Du skriver, at det ikke er ret meget.. Sammenlignet med hvad?

Får du flere private beskeder på andre debatsider?

 

...Nå, jeg har lige kikket: jeg har 8 PB'ere... Og jeg har vist været med længere tid end du har... Så det er helt ok. Du gør ikke noget forkert.. Sådan ER det bare her på siden.

 

Hvis du synes at det er sjovt at få private beskeder, så kan du da bare skrive nogen selv. Så svarer folk nok for det meste.

 

Men velkommen til HF. Det ER et godt sted... Selv om bølgerne kan gå lidt højt indimellem... a130.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst HannahPigen

UHA - det var sørme ikke for at kritisere HF eller medlemmerne herinde .... :(:(

 

Grunden til jeg overhovedet er blevet opmærksom på grænsen er fordi jeg har kommunikeret med en person om private ting, omkring Udbyhøj og opland.

 

 

T_Martinsen - tak for svar og velkomst :5up: En smart måde af admin at gøre det på.

 

 

Jeg beklager at jeg ikke havde læst reglerne, så var jeg sluppet for folkets vrede. Jeg er smuttet igen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

UHA - det var sørme ikke for at kritisere HF eller medlemmerne herinde .... :(:(

 

Grunden til jeg overhovedet er blevet opmærksom på grænsen er fordi jeg har kommunikeret med en person om private ting, omkring Udbyhøj og opland.

 

 

T_Martinsen - tak for svar og velkomst :5up: En smart måde af admin at gøre det på.

 

 

Jeg beklager at jeg ikke havde læst reglerne, så var jeg sluppet for folkets vrede. Jeg er smuttet igen :vinken:

 

Der er da ingen vrede:-)

 

Jeg var blot nysgerrig. Kan godt se, at jeg skulle have smidt nogle smileys ind.

 

Sorry... Men ingen sure miner :-)

 

Kunne du evt slette de første beskeder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst HannahPigen

Nej jeg kan ikke slette indlæg, det er kun admins og redaktører der kan det.

 

Men jeg stillede et spørgsmål af nysgerrighed og har ikke brug for at blive heglet ned eller at få at vide hvordan og hvormange PB`s andre bruger - jeg spurgte af almindelig interesse for forumets opbygning.

 

Jeg lover det ikke sker igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

O--kay... Det vidste jeg heller ikke..... Der er altså et loft på 10 beskeder, når man er ny bruger? Spøjst....

Det er gået hen over hovedet på mig osse... :confused:

 

Man skal vist lære så længe man lever............

 

Står det et eller andet sted i nogle regler?

 

Måske skulle vi foreslå Admin at lave en samlet flok regler for hvordan tingene fungerer her på HF? Altså med hensyn til sådan nogle ting...

 

Den med 50 indlæg har jeg osse først opdaget for nylig...

Måske er der andre mystiske regler:confused::confused:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil så også lige nævne, at der medsendes link i tilmeldingsmailen man modtager, til de vigtigste ting - men det ved i gamle ræve jo ikke :-)

 

Så jeg mener ikke det er usynligt hvad der er af muligheder her på forum, og hvad det kræver af en selv.

 

Aha... Så er det derfor det er gået lidt hen over hovedet på mig...

Og derfor det virker lidt mystisk på mig...

 

Kunne vi andre ikke også få et link til de regler, der findes? F.eks. på forsiden af HF..

Så kunne vi måske osse få noget at vide om, hvad de forskellige betegnelser for brugerne indebærer? :-P

Her tænker jeg på "kongelig", "kejserlig", "adelig" og sådan noget. Men også på titlen "redaktør" og hvad DEN indebærer... :confused:

 

Jeg synes da det er vigtigt at osse gamle brugere kender reglerne. For det er for det meste os de nye brugere spørger, når der er noget de ikke forstår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst HannahPigen
Jeg vil så også lige nævne, at der medsendes link i tilmeldingsmailen man modtager, til de vigtigste ting - men det ved i gamle ræve jo ikke :-)

 

Så jeg mener ikke det er usynligt hvad der er af muligheder her på forum, og hvad det kræver af en selv.

 

Jeg modtog mailen ja, men havde travlt med at komme ind og spørge spørge ... :oops:

 

Men jeg tror det måske er generelt for nye på et forum, det er først nåpr man sidder en sen aftentime og keder sig at man får læst regler og info igennem. Det er en fornemmelse jeg har fra mit eget forum, hvor jeg til tider lige må hive en tråd frem til de nye brugere og vi er ikke så mange som her på HF.

 

Birgitta - der er nok også en tråd om ranks ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Aha... Så er det derfor det er gået lidt hen over hovedet på mig...

Og derfor det virker lidt mystisk på mig...

 

Kunne vi andre ikke også få et link til de regler, der findes? F.eks. på forsiden af HF..

Så kunne vi måske osse få noget at vide om, hvad de forskellige betegnelser for brugerne indebærer? :-P

Her tænker jeg på "kongelig", "kejserlig", "adelig" og sådan noget. Men også på titlen "redaktør" og hvad DEN indebærer... :confused:

 

Jeg synes da det er vigtigt at osse gamle brugere kender reglerne. For det er for det meste os de nye brugere spørger, når der er noget de ikke forstår.

Du kan se her http://www.hunde-forum.dk/diverse/

 

Der burde laves et "forum" kun med regler, så man ikke skal hoppe rundt og lede efter dem (et hint til admin ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...