Hop til indhold

Må jeg se dit halsbånd og din snor?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Knot-a-just har jeg også - brugte dem før de der safe-t-stretch som "hjemmehalsbånd" fordi de også kan komme ud af dem. Safe-t-stretch virker bare bedre, synes jeg - dog er de møgirriterende, hvis man lige har brug for at tage fat i halsbåndet uden en line i - vupti, så er hunden ude :mrgreen:

 

Jeg bruger mine til når vi kører ud på engen, og de bare bliver sluppet derude, så de bærer hundetegn. Og så har de dem på, når de bliver passet, for de ødelægger ikke pelsen og der er refleks i ;-)

 

Id-halsbåndet er også sådan et sikkerhedshalsbånd, uden noget til at fæstnelinen i. Det skal bruges på jagt, så han bærer hundetegn, men kan komme fri hvis han sidder fast

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 194
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uh, de er også fine :5up:

 

Jeg har faktisk også en sort flettet line med sølv perler, som Malene (hvor blev hun egentlig af????) har lavet.... Vilya er bare alt for hvid til en sort line.

 

Og Luna er for brun til en hvid:-D

 

Jeg vil ikke ha en brun næste gang.. Det er besværligt at finde udstyr, der passer til farven:roll::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Udstillingsoutfit:

 

20959_1347369084157_1229191878_31075920_2149750_n.jpg

 

Helt tynd (knækker hvis den bliver stram) tæt sølvkæde og Stjernetosse line i hvid med sølv og lyserøde perler :lun: Synes den er SÅ yndig, at jeg tit har lyst til at bruge den til LP prøver også :mrgreen:

 

 

:hjerte::hjerte:

 

 

 

(sorry for off topic :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hersom

Hmm ja jeg har disse halsbånd til mine i forskellige farver selvfølgelig:http://www.kødben.dk/shop/ezydog-halsbaand-688p.html

 

Lyserød meleret til Blaze

Rød til pipi og Blå til Bamse.

Jeg synes de er super skønne til træning da de er kraftige og holder fasonen..:5up:

 

Til hygge nygge brug har Blaze så lige fået dette halsbånd med matchende snor :

 

 

 

 

Og disse liner er dem jeg bruger mest til træning, gåture eller hvad vi lige skal :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha! Mange af Ninjas ting er gemt væk i et skab så kæresten ikke opdager dem :genert: Tror kun han kender til 10% af hvad jeg køber ind til hende når det omhandler hundeudstyr som der ikke er livsnødvendigt (ifølge ham!). Stod det til ham havde Ninja ét halsbånd og én line .. Tsk!

 

Er bestemt ikke færdig med at købe ind til Ninja, og planen er da også at hun en dag har lækre læderliner der matcher alle hendes læderhalsbånd :engel:

 

[ATTACH]44273[/ATTACH]

 

Det blå Hunter halsbånd med de finde kødben faldt jeg over til 69kr sat ned fra 215kr :shock: Så kunne jeg altså godt se gennem fingre med den blå farve, som faktisk er så tilpas lys at jeg synes den passer bedst til en tæve. :blink:

 

[ATTACH]44274[/ATTACH]

 

I brunt. Lækker kvalitet, og nemt at smide i vaskemaskinen efter en tur i mudder og vand.

 

 

[ATTACH]44275[/ATTACH]

 

Købt idag på udsalg :mrgreen:

[ATTACH]44276[/ATTACH]

 

Købt idag på udsalg :mrgreen:

 

[ATTACH]44277[/ATTACH]

 

Både i brun og sort. Købt for laaaang tid siden på udsalg.

 

[ATTACH]44278[/ATTACH]

 

Også købt for lang tid siden. Synes virkelig den er lækker, og er utrolig øm overfor den, så har desværre ikke fået den brugt så meget, endnu :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blå Hunter halsbånd med de finde kødben faldt jeg over til 69kr sat ned fra 215kr :shock: Så kunne jeg altså godt se gennem fingre med den blå farve, som faktisk er så tilpas lys at jeg synes den passer bedst til en tæve. :blink:

 

 

Det har jeg til Splint i brunt - og det er faktisk overraskende lækkert og i fantastisk god kvalitet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha! Mange af Ninjas ting er gemt væk i et skab så kæresten ikke opdager dem :genert: Tror kun han kender til 10% af hvad jeg køber ind til hende når det omhandler hundeudstyr som der ikke er livsnødvendigt (ifølge ham!). Stod det til ham havde Ninja ét halsbånd og én line .. Tsk!

 

Er bestemt ikke færdig med at købe ind til Ninja, og planen er da også at hun en dag har lækre læderliner der matcher alle hendes læderhalsbånd :engel:

 

[ATTACH]44273[/ATTACH]

 

Det blå Hunter halsbånd med de finde kødben faldt jeg over til 69kr sat ned fra 215kr :shock: Så kunne jeg altså godt se gennem fingre med den blå farve, som faktisk er så tilpas lys at jeg synes den passer bedst til en tæve. :blink:

 

[ATTACH]44274[/ATTACH]

 

I brunt. Lækker kvalitet, og nemt at smide i vaskemaskinen efter en tur i mudder og vand.

 

 

[ATTACH]44275[/ATTACH]

 

Købt idag på udsalg :mrgreen:

[ATTACH]44276[/ATTACH]

 

Købt idag på udsalg :mrgreen:

 

[ATTACH]44277[/ATTACH]

 

Både i brun og sort. Købt for laaaang tid siden på udsalg.

 

[ATTACH]44278[/ATTACH]

 

Også købt for lang tid siden. Synes virkelig den er lækker, og er utrolig øm overfor den, så har desværre ikke fået den brugt så meget, endnu :genert:

 

Er den sidste line en fra Kenjan???

For så skal den bare bruges, og slides... De bliver bare så meget lækre med alderen, og er ikke til at slide op... Har to liner liggende som er 12 år gamle, og de er bare så lækre ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg til Splint i brunt - og det er faktisk overraskende lækkert og i fantastisk god kvalitet!

 

Ja, det er faktisk rigtig lækkert på trods af det ikke er læder !

 

Jeg lavede dog store øjne da jeg modtog det, og så den gamle pris på pricetagget ... :shock: Jeg havde personligt aldrig givet 215kr for et halsbånd der ikke var af læder. Nu ved jeg ikke hvad du gav for dit ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Er den sidste line en fra Kenjan???

For så skal den bare bruges, og slides... De bliver bare så meget lækre med alderen, og er ikke til at slide op... Har to liner liggende som er 12 år gamle, og de er bare så lækre ;-)

 

Den er fra Kenjan, men er købt brugt :blink: Så den er allerede lidt forarbejdet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep :5up: Jeg kan rigtig godt lide, at hundetegnet ikke skal sidde i den ring som linen fæstnes i, og så at de er så slidstærke :5up:

 

Har også deres Chain Reaction Collar i den der maze (rød/gul), knot-a-just i kornblå (til dem begge) og id-halsbåndet også i kornblå :engel:

 

Det er bare en skam, at klikspændet ikke kan holde :damn: Har flere gange oplevet, at det er gået op, når tøsen har sat turboen til :shock: Så vi bruger KUN kæde (HS rustfri) - undtaget til svømning, hvor hun har et billigt webbing på i rødt :slem:

 

Liner har vi liiiiidt flere af :genert:

K9 har vi 1, 2, 3, 5 og 10 meter - og bruge dem aldrig, de brænder ad H til, når turboen sættes til :???:

Kenjan læder liner uden ringe og håndtag, har vi 3 af i forskellige længder og bredder - dem bruger vi heller aldrig :oops:

Derudover har vi lidt andet blandet, som vi heller aldrig bruger :oops:

 

Til gåture og træning bruger vi i stedet disse i 1, 2 og 3 m armeret gummi :5up: De brænder ikke, og de glider ingen steder :klap: eneste ulempe er, at 3 meteren er lidt tung :???:

250b_m.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...