Hop til indhold

Junibilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 343
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Findus

Duffy har ødelagt vores kamera :evil: Det lå i sofaen og det skulle åbenbart bruges som nyt legetøj, og selvfølgelig har hun bidt knappen af hvor man zoomer og tager et billede.. Nå, men så må man jo lære at lægge sine ting på plads.. Så der går nok lang tid før der kommer nye billeder op af Duffy, øv bøv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom jeg også til vandet :banan: Elvis har ikke ændret sig siden sidste år, så han vil kun dyppe tæerne, så snart man får vand op på maven, uhh nej, det kan man ikke li'.

 

Bemærk forøvrigt kamera-vinklen på det første billede - jeg står ude i vandet for at lokke ham længere ud - uden held :blink:

 

Billede 2: Uhh, nej en bølge! Hvis det vand bare ku' ligge stille, så var det meget nemmere :fornaermet:

 

Billede 3: Så er det altså noget sjovere at rulle sig i sandet :mrgreen:

 

Hvordan lægger i billeder ind, så der er plads til tekst mellem hvert billede?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom jeg også til vandet :banan: Elvis har ikke ændret sig siden sidste år, så han vil kun dyppe tæerne, så snart man får vand op på maven, uhh nej, det kan man ikke li'.

 

Bemærk forøvrigt kamera-vinklen på det første billede - jeg står ude i vandet for at lokke ham længere ud - uden held :blink:

 

Billede 2: Uhh, nej en bølge! Hvis det vand bare ku' ligge stille, så var det meget nemmere :fornaermet:

 

Billede 3: Så er det altså noget sjovere at rulle sig i sandet :mrgreen:

 

Hvordan lægger i billeder ind, så der er plads til tekst mellem hvert billede?

 

Hvor er han skøn :lun:

 

Den pil der er ned ved siden af "klipsen" (den du også trykker på for at uploade billeder)... der kan du vælge et billede og sætte ind før/efter en tekst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han skøn :lun:

 

Den pil der er ned ved siden af "klipsen" (den du også trykker på for at uploade billeder)... der kan du vælge et billede og sætte ind før/efter en tekst.

 

Jeg prøvede lige at lege med mit indlæg, og det virker, tak for det :5up: (rettede bare tilbage igen, for ikke at ændre alt teksten og så ville dit indlæg jo heller ikke give mening længere :blink:)

 

... og tak for de søde ord om min hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Godt nok var det vist ikke i juni vi passede Halfdan - men jeg har ikke fået oprettet en tråd endnu med "pasnings-billeder" :genert: Men en lille smagsprøve skal i dog have :mrgreen:

 

Sookie med hendes krammebamse :lun:

 

Heey sikke du kan :banan: Godt at du endelig fik lært at ligge billeder ind!

Link til indlæg
Del på andre sites

Heey sikke du kan :banan: Godt at du endelig fik lært at ligge billeder ind!

 

:drille: det hedder lægge :engel:

 

og ja, men det var nu fra kameraet til computeren jeg ikke kunne finde ud af :genert: men har fået hjælp fra Berner-Rikke og Priceman, så hvis de bare er på puteren, kan jeg godt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sej præmie! Karla er helt enig med Tyson, det lille blå bløde pivedyr er det bedste af de ting der er at vælge imellem:mrgreen:

 

Vi har tilbragt formiddagen i kolonihaven (igen, igen).... og var sandelig så heldige, at Ella kom på besøg

 

Ella er altså bare for smuk:hjerte: Hvad var det nu hun var mere end border collie?

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna har et eller andet med folk i uniformer.. Især gårdmændene her i bebyggelsen. Den ene af dem, Bodil, giver guffer, men Luna er nu lige så glad for de andre..

 

Her kan I se hendes reaktion, når hun hører og ser gårdmændene:lun: Hun begynder at sætte farten op og går meget målrettet. Vi har på det her tidspunkt gået 7-8 km i meget varmt vejr, men det skal da ikke stoppe hende:mrgreen:

 

th_Lunamdergrdmnd.jpg

 

Det er optaget på mobilen, så undskyld kvaliteten:genert:Måske man skulle sige ja til det gode tilbud fra 3:hmm:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...