Hop til indhold

Gamle ting til internater e.l.?


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Nu er Dumles nye kurv kommet hjem... så står jeg med den her gamle kurv og vil egentlig bare smide den ud... men kan alligevel ikke helt lade vær med at tænke... ja, den er slidt og ikke specielt pæn længere, men kan der være internater e.l. der kan have brug for sådan noget?

For vi har vist også et par gamle seler liggende, lidt legetøj o.l. er der nogen steder man kan aflevere sådan noget... der i vores øjne er gammelt ragelse, men som jo egentlig stadig kan bruges?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lavet stor oprydning et par gange, og de ting jeg ikke finder egnede til salg af forskellige årsager, dem kører jeg ud til det nærmeste internat med, og de tager imod med kyshånd :blink: og det kan både være kurve, tæpper, halsbånd, seler, liner, skåle, foder mm.

 

Så det kan du sagtens gøre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aina og jeg tog på et tidspunkt ud til det nærmeste internat og afleverede en stor kasse med legetøj, tæpper, snore, halsbånd o.l., som vi ikke længere selv skulle bruge. Vi havde mailet på forhånd og spurgt, om de ville have det, og det ville de meget gerne, vi skulle bare komme forbi med det i åbningstiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lavet stor oprydning et par gange, og de ting jeg ikke finder egnede til salg af forskellige årsager, dem kører jeg ud til det nærmeste internat med, og de tager imod med kyshånd :blink: og det kan både være kurve, tæpper, halsbånd, seler, liner, skåle, foder mm.

 

Så det kan du sagtens gøre :blink:

 

Jeg plejer bare at køre derud i åbningstiden, uden aftale inden, det er der som regel ingen problemer i :-D de bliver bare glade for alt det jeg kommer slæbende med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lavet stor oprydning et par gange, og de ting jeg ikke finder egnede til salg af forskellige årsager, dem kører jeg ud til det nærmeste internat med, og de tager imod med kyshånd :blink: og det kan både være kurve, tæpper, halsbånd, seler, liner, skåle, foder mm.

 

Så det kan du sagtens gøre :blink:

Orv ja.. vi har da også skåle og tæpper. Super. Det vil jeg prøve så :-D

 

Ja genbrugsbutikker vil måske gerne have det, men ellers ville jeg da prøve at ringe til det nærmeste internat og høre om det var noget de var interesseret i ;-).

 

Når ja, vi har da hende fra Brande internat oppe i klubben... og jeg har god tid til køreturen for tiden. Skal da helt sikkert høre hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

For nogle år siden organiserede jeg en indsamling af hundeting i min klub. Det gik til gadehunde i Polen, og de var meget glade for det. Jeg tror stadig de modtager ting, især hundesenge og tæpper, fordi der er så koldt om vinteren, og hundene bor i uisolerede skure.

 

Ja det tænkte jeg nemlig også lidt på... men hvor er det lige man afleverer det henne så? Syntes det er lidt svært at finde rundt i nogengange :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror alt dette kan bruges både her og i udlandet.Især Warshavainternatet i Polen har manglet alt. se www.gadehunde.dk

Græske hunde , spanske internater osv Dankas i exjuguslavien, det er bare at finde en i nærheden der samler ind.

 

Okay. Ja specielt de gamle dækner tænker jeg ikke de danske internater har specielt brug for :lol:

 

Hvordan finder jeg så en i nærheden der samler ind?

 

Edit... arh nu fandt jeg noget... Aalborg og omegn... der er alligevel noget stykke vej... på den anden side... har da en veninde der studerer i Aalborg, måske hun kunne tage det med :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay. Ja specielt de gamle dækner tænker jeg ikke de danske internater har specielt brug for :lol:

 

Hvordan finder jeg så en i nærheden der samler ind?

 

Edit... arh nu fandt jeg noget... Aalborg og omegn... der er alligevel noget stykke vej... på den anden side... har da en veninde der studerer i Aalborg, måske hun kunne tage det med :hmm:

Ved Tingskoven tager mod legetøj, vi har afleveret alt det Groa ikke gider mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...