Hop til indhold

De første billeder med nyt kamera


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Så fik jeg endelig programmet til at virke.. Mange af billederne er slettet, disse er de eneste der bare holder en anelse.. Jeg er dog ikke helt sikker på farverne:hmm::vedikke:

 

Here goes..

 

Anton, vores faste morgenlufterven:

 

DSC_0052.jpg

 

DSC_0064.jpg

 

DSC_0072.jpg

 

Luna.. jeg legede med fokus, så det lille glas foran er meningen

 

DSC_0082.jpg

 

Jazz

 

DSC_0138.jpg

 

Doggie

 

DSC_0180.jpg

 

Cookie kom desværre ikke løs, da det endelig var hans tur, var det åbenbart tid for fodboldtræning:cry:

 

I morges:

 

DSC_0230.jpg

 

DSC_0240.jpg

 

Fårene er lettere "afpillet"

 

DSC_0244.jpg

 

Hårdt at være model *suk*

 

DSC_0250.jpg

 

Hvad synes I?

Link til indlæg
Del på andre sites

hold da magle - hvor er de bare super go'e:banan:

 

Lækre billeder :hjerte:

 

Tusind tak, begge to:-D

 

Det er dælme noget af et skridt, sårn rent teknisk, jeg har taget:shock: Jeg beholder det gamle lidt endnu, som back-up. Har et par arrangementer, hvor tingene bare ikke skal gå galt, så må jeg bruge det gamle, hvis det nye ikke helt vil samarbejde:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

DSC_0052.jpg

En lille smule uskarpt ? Eller er det lyset ?

 

 

DSC_0064.jpg

Ser rigtig godt ud, men en smule overbelyst måske.

 

 

DSC_0072.jpg

Det samme her :hmm:

 

 

DSC_0082.jpg

Det virker tilgengæld knald godt imø

 

 

DSC_0138.jpg

 

DSC_0180.jpg

Ser begge ok ud, men en smule kedelige hvilket jeg tror skyldes lyset :hmm:

 

 

DSC_0230.jpg

Rigtigt godt lide dette her og at fokus er ude på spidsen af blomsten :5up:

 

 

DSC_0240.jpg

Fantastisk motiv men virker uskarpt inde i centrum.

 

 

DSC_0244.jpg

Ser fint nok ud, men svært lys du har valgt at tage billeder i tror jeg ;-)

 

 

DSC_0250.jpg

På trods af lyset er jeg helt vild med det her billede, men ville dog fjerne støj fra handes pande og øjne omgivelser hvis det var mig - men det er jo bare lidt efterarbejde :blink:

 

 

Altså nu har jeg taget mine mest kritiske briller på J, det håber jeg er okay :genert: motiverne fejler ikke noget og heller ikke dine evner, du skal bare forsætte det du har gang i nemlig at skyde helt vildt meget løs på al verdens forskellige motiver og lys :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu har jeg taget mine mest kritiske briller på J, det håber jeg er okay :genert: motiverne fejler ikke noget og heller ikke dine evner, du skal bare forsætte det du har gang i nemlig at skyde helt vildt meget løs på al verdens forskellige motiver og lys :5up:

 

Jamen det skal du da oss, ellers lærer jeg jo ikke noget:-D

 

Anton er mere eller mindre taget i skygge. Borderne er også taget i dårlig lys i går eftermiddag..

 

Ja, jeg er også selv ret vild med græsstrået:-D

 

Fårene var egentlig lidt i modlys

 

Jeg synes jeg har en kamp med farverne.. OG at fange fokus, så jeg har et kæmpe arbejde foran mig.. Lige nu afprøver jeg ET fokuspunkt (jeg har mange mange valgmulighedet:shock:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det skal du da oss, ellers lærer jeg jo ikke noget:-D

 

Anton er mere eller mindre taget i skygge. Borderne er også taget i dårlig lys i går eftermiddag..

 

Ja, jeg er også selv ret vild med græsstrået:-D

 

Fårene var egentlig lidt i modlys

 

Jeg synes jeg har en kamp med farverne.. OG at fange fokus, så jeg har et kæmpe arbejde foran mig.. Lige nu afprøver jeg ET fokuspunkt (jeg har mange mange valgmulighedet:shock:)

Jeg tvivler ikke på at du har givet dig selv "kam til dit hår" med dit nye kamera og jeg tager hatten af for dit mod til at prøve og afprøve, sådan du! :5up::5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, sådan et fint, dyrt et!

 

Jeg havde en Canon-ekspert med ude og købe mit, og så har familien en lang tradition med Canon bag sig, så der var ligesom ikke noget at rafle om :blink:

 

Nu skal jeg bare lære at bruge det ordentligt..

 

Hehe ja jeg havde et Nikon D40 som jeg købte for 4 år siden. Trængte til en opdatering.. Men må indrømme, jeg synes det er en ret kraftig opdatering:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er altså bare lun på Luna :lun:

 

Hvor må det være dejligt, at have en model med respekt for kameraet! Audrey kommer styrtende ind i linsen, hver gang jeg sætter mig på hug med det. :stupid:

Åh jamen Luna er kedelig.. Hun sidder bare og sidder.. Jeg vil jo gerne øve mig på løbende hunde:lol:

 

Sikke nogle smukke billeder, portrætterne af hende er rigtig fine :lun: Hvad gav du for kameraet?

 

Tusind tak:-D Jeg gav 7295 kr for huset. Så købte jeg et hukommelseskort på 8 GB til 349 kr. Snydt blev jeg.. har set dem på nettet til 199 kr:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jamen Luna er kedelig.. Hun sidder bare og sidder.. Jeg vil jo gerne øve mig på løbende hunde:lol:

 

 

 

Tusind tak:-D Jeg gav 7295 kr for huset. Så købte jeg et hukommelseskort på 8 GB til 349 kr. Snydt blev jeg.. har set dem på nettet til 199 kr:fornaermet:

 

Arhmen så MÅ vi altså komme forbi en dag. Så kan du øve dig på Audrey og jeg kan øve mig på Luna :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...