Riesenfan Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 ....føres efter 1. dag af en ægte klikkertræner Maria Hagström ... GOGOGO Maria!:klap::klap::klap::klap::banan::banan::banan::5up::5up::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Sejt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Ja mega fedt - svensk og holder FEDE kurser! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Ja mega fedt - svensk og holder FEDE kurser! Hvor finder du resultater? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 jeg er FB-ven med hende og hunde sendte foto ind af resultatlisten - jeg har ikke noget link:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 jeg er FB-ven med hende og hunde sendte foto ind af resultatlisten - jeg har ikke noget link:oops: ok:-D Jeg undrer mig altid over at det skal være så svært at finde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 JA! Det er MEGET HEMMELIGT ...af en eller anden grund:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 JA! Det er MEGET HEMMELIGT ...af en eller anden grund:rolleyes: :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Øøøøhhhh.... VM i lydighed er vel ikke startet endnu...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 joo de første øvelser er kørt - vist nok fællesøvelserne ?? Maria skriver: Ylle 301.75, tindra 281.75. En fin start så långt! Inga resultat ännu! (Ylle er Marias hund og hun fører pt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 joo de første øvelser er kørt - vist nok fællesøvelserne ?? Maria skriver: Ylle 301.75, tindra 281.75. En fin start så långt! Inga resultat ännu! (Ylle er Marias hund og hun fører pt) Snakker vi FCI's lydigheds-VM i Paris, så ligger det først i starten af juli. Åsa/Busydogs herindefra er udtaget og skal deltage, og hun er i hvert fald hjemme på Fyn endnu! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Og så skal jeg liiige tillægge: uanset hvilken konkurrence det er, så er det fedt!!! Klikker rules!!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Snakker vi FCI's lydigheds-VM i Paris, så ligger det først i starten af juli. Åsa/Busydogs herindefra er udtaget og skal deltage, og hun er i hvert fald hjemme på Fyn endnu! Æh måske jeg har misforstået? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 det tror jeg at jeg har :oops: Men det er en stor svensk ting ( ja jeg er IKKE LP menneske , sorry) men meeeega lang startliste.. SORRRRRRRRRRRRRRRRRYYYYYYYY Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Æh måske jeg har misforstået? Efter lidt net-surf tror jeg sq det er det svenske mesterskab i lydighed der går i dag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 det tror jeg du har ret i ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Pyt, jeg er imponeret alligevel! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Pyt, jeg er imponeret alligevel! Også mig:stupid::slem::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 jeg tænkte bare : JAAAAAAAAAAA hvor er det fantaaaaaaaaaaaaaastisk flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Men for at hænge mig i det med klikkeren - tror I ikke at de fleste der når rigtig langt indenfor lydighed i dag, bruger klikker/shaping? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Men for at hænge mig i det med klikkeren - tror I ikke at de fleste der når rigtig langt indenfor lydighed i dag, bruger klikker/shaping? Øhm..... sorry, men nej..... Gid det var så vel! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Øhm..... sorry, men nej..... Gid det var så vel! Tror du virkelig ikke? Jeg ved godt at jeg er "forkælet", jeg har aldrig oplevet et træningssted hvor man ikke har brugt positive metoder, og de fleste hundefolk jeg kender bruger klikker... De LP-folk jeg kender, heriblandt en del fra LP-landsholdet, gør også. Meeen, jeg ved da godt at der også eksisterer nogle der ikke gør! Men er det ikke alligevel hovedparten, eller er det ren ønsketænkning fra min side..? Og er der forskel på LP og f.eks. IPO? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Ja mega fedt - svensk og holder FEDE kurser! Findes der en hjemmeside om de kurser ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2011 Findes der en hjemmeside om de kurser ? jeps - kig rundt her Hundkurser med Maria Hagström | Hundkurs, Klickerkurs, Hundträning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2011 Tror du virkelig ikke? Jeg ved godt at jeg er "forkælet", jeg har aldrig oplevet et træningssted hvor man ikke har brugt positive metoder, og de fleste hundefolk jeg kender bruger klikker... De LP-folk jeg kender, heriblandt en del fra LP-landsholdet, gør også. Meeen, jeg ved da godt at der også eksisterer nogle der ikke gør! Men er det ikke alligevel hovedparten, eller er det ren ønsketænkning fra min side..? Og er der forskel på LP og f.eks. IPO? Jeg tror du har ret i at der er en meget stor forskel på klikkertrænings udbredelse i LP og IPO. Og der er sikkert også en forskel på hvordan man træner klikkertræning i LP og IPO (jeg kender i hvert fald nogle som bruger positiv straf selvom de siger de klikkertræner) Hvor mange etc aner jeg ikke men det er bare min personlige oplevelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts