Hop til indhold

HVALP SØGER AKUT NYT HJEM


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Hold da kæft nogle hjerteløse mennesker :evil:

 

ÈN dag.... Bare én dag, så var der en chance for han ikke skulle udsættes for noget så traumatisk som et internat. Tænk sig, at man kan være så egoistisk og kold :megaked:

Forhåbentlig bliver det bare som et lille pensionsophold, fordi det er så "nemt" at omplacere hvalpe, fremfor voksne hunde.

 

Krydser fingre for at bettemanden for en hjem der værdsætter ham lige om lidt :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet er jo bare, at han nok skal igennem adfærdstests og sådan, før internatet vil sende ham videre. Det er selvfølgelig også godt, men hvis der var en familie med forstand på hunde, som kunne give ham et trygt hjem, kunne han jo have sluppet for alt det hurlumhej..

 

Vidste familien godt, at du havde en ny familie klar Helle? For så kan jeg simpelthen ikke fatte, hvordan man kan være så dum i hovedet! Kan sørme godt forstå, at de ikke selv ville annoncere med hunden! De må have været klar over, at den nok ville ende på internat...

 

ØV!

 

images?q=tbn:ANd9GcSYpgaT7mUlI_6Erdoes9IXaMfa7UMAkN0iirR8UIG_3xzKe191

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Årh hvor ser han bare lækker ud!

 

Nogen gange kan det bare bliver for stor en håndfuld.. Selvom vi mange gange er efter folk der omplacere deres hunde, så synes jeg også at man skal huske at nogen gange får man altså også bare noget man "ikke havde tænkt sig" f.eks. en hund som løber hjemmefra, og hvis man har tiltænkt sig at han skulle løbe frit rundt i haven så er det jo ikke smart.

 

Havde han kunne komme til Holland havde jeg virkelig overvejet det :lun: Gud hvor ser han bare dejlig ud! Og det er garanteret en hund med masser at arbejde med! (Her tænker jeg BCen giver en masse muligheder for en lækker samarbejdsvillig hund)

 

Ej hvor er jeg bare solgt :lun: Håber du kan hjælpe dem med at finde en god ejer som kan arbejde med ham :-)

 

 

Han kan sikkert godt komme til holland - man skal bare undersoge reglerne og saa en tur m. flyver:mrgreen:

 

Hilsen os, med hund til dk og fra dk til usa og fra tyskland til usa og texas til californien:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fatter simpelthen ikke, at man får en person til at sætte himmel og jord i bevægelse for at finde et nyt hjem og derefter bare vælger at sende hunden på internat alligevel :vedikke:

Der var åbenbart flere muligheder for en ny familie, hvis jeg forstår det rigtigt? Og det giver da ingen mening, så :confused:

 

Nu sidder der jo også en familie, der havde glædet sig til måske at få hund, som så ikke kan få det alligevel, fordi de ikke kunne vente en dag mere.. Det virker underligt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fatter simpelthen ikke, at man får en person til at sætte himmel og jord i bevægelse for at finde et nyt hjem og derefter bare vælger at sende hunden på internat alligevel :vedikke:

Der var åbenbart flere muligheder for en ny familie, hvis jeg forstår det rigtigt? Og det giver da ingen mening, så :confused:

 

Nu sidder der jo også en familie, der havde glædet sig til måske at få hund, som så ikke kan få det alligevel, fordi de ikke kunne vente en dag mere.. Det virker underligt..

 

Jeg er helt enig! Det er simpelthen så utaknemmeligt! Og hvor meget er det så liiiige hunden betyder for familien, hvis de ikke engang kan beholde den ÉN dag længere. HVAD HAVDE DE REGNET MED?!? :vedikke: Det er jo ikke fordi, det er den eneste labradorblanding på 6 måneder, som er til salg her i Dk... :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt enig! Det er simpelthen så utaknemmeligt! Og hvor meget er det så liiiige hunden betyder for familien, hvis de ikke engang kan beholde den ÉN dag længere. HVAD HAVDE DE REGNET MED?!? :vedikke: Det er jo ikke fordi, det er den eneste labradorblanding på 6 måneder, som er til salg her i Dk... :megaked:

Nej, det virker helt godnat at sende hunden på internat, når der allerede er fundet en familie.. :vedikke:

 

Og lige præcis - der er jo virkelig mange hunde til salg.. Tror bare de skal være glade for, at det rent faktisk lykkedes at finde en familie, der kunne være villige til at overtage ham..

 

Ja, jeg forstår det sgu ikke :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de vidste det skam - der var et hjem, og hvis de sagde nej, så var der to pleje-muligheder indtil vi fandt et hjem.... Jeg talte frem og tilbage med dem - lå næsten på mine knæ - men det er jo deres hund....

 

Jeg har arbejdet med dyrevelfærd i mange år efterhånden, og hjulpet en del dyr til nye hjem - den værste følelse af dem alle er nok, når man er så TÆT på, og så mislykkes det....

 

Jeg undrer mig uendeligt over, hvad den hast skulle til for? Min kollega tror der har været noget galt med hunden, som de ikke har fortalt. Det er næsten den eneste mulige forklaring.

 

Jeg ønsker den lille fyr bliver hentet snart og får et kærligt nyt hjem. Vi må jo holde øje med om han dukker op i Brande... Det er DB....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ps ja man tænker en dag fra eller til..... Men vi måtte give op. Jeg overvejede selv at hente ham - men uha... sådan en lille fyr ind mellem Hugo og fem katte... og mig, der skulle på job i dag og hvad så?

 

Jeg valgte jo netop en hvalp fra fordi det var håbløst (Hugo er med på job nu:-)), så forsøgte vi at få en anden til at hente ham, men da var bilen kørt til Brande....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de vidste det skam - der var et hjem, og hvis de sagde nej, så var der to pleje-muligheder indtil vi fandt et hjem.... Jeg talte frem og tilbage med dem - lå næsten på mine knæ - men det er jo deres hund....

 

Jeg har arbejdet med dyrevelfærd i mange år efterhånden, og hjulpet en del dyr til nye hjem - den værste følelse af dem alle er nok, når man er så TÆT på, og så mislykkes det....

 

Jeg undrer mig uendeligt over, hvad den hast skulle til for? Min kollega tror der har været noget galt med hunden, som de ikke har fortalt. Det er næsten den eneste mulige forklaring.

 

Jeg ønsker den lille fyr bliver hentet snart og får et kærligt nyt hjem. Vi må jo holde øje med om han dukker op i Brande... Det er DB....

 

 

Han er kommet ind på deres hjemmeside, men jeg kan ikke linke til det da jeg har under 50 indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
al respekt for folk der finder ud af at de alligevel ikke har tid & overskud til en hund og så forsøger at omplacere den . Håber det lykkes !

 

INGEN RESPEKT til folk, som afleverer deres hvalp på et internat, selvom de VED, at det kan undgås ved at vente én eneste dag!! :evil:

 

Kan se, han ikke er på siden mere, så det betyder vel, at han har fået et nyt hjem?? :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...