Hop til indhold

Halløj lille Voodoo


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 285
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så prøvede han at samle mod til at snuse til Skipper som lå helt fredeligt, så kom Anders til at flytte på sin hånd, så skreg Voodoo som en stukken gris, Motor dæmpede alt og alle, Skipper rørte sig ikke ud af flækken men spærrede øjnene helt op og gloede efter hvad der mon var så farligt - åh ha da.

 

Vi har været ude og pølle igen!

Ååårrrh Voodoo......ja åårrrh dem alle sammen :lun::bighug::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hvor meget vejer sådan en 8-ugers Voodoo egentlig? Skal han ikke ud at lege med en på sin egen størrelse? :genert::lun: (spørger min kæreste)

 

Jeg tror han cirka vejer sølle 5 kilo, Motor vejede 5,8 så vidt jeg husker. Jo han skal da møde Louie - og noget andet som slog mig, han skal da med og se jer løbe agility så han kan lære at være sådan nogle steder uden at skrige og gø!!! og så kunne Motor måske nogle gange komme med og få øvet bur, så kunne du måske lige holde Voodoo? :engel:

 

Men derudover har vi nu en cocker spaniel på 7 mdr og en rottweiler på 9,5 uge lige ved siden af os :lun:

 

Først skal ham og Motor bare lige blive buddies.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Alle sover tungt og trygt (undtagen mig altså), og jeg prøver ihærdigt at være en tilstedeværende hundemor, plus at det jo er liiiidt svært at tage et billede, når han sidder klistret op af en :lun:

 

Han dufter virkelig, virkelig godt (af gammel tis og brystmælk :mrgreen:). Og de par gange vi har været ude og tisse, så gik han mellem mine ben tilbage, nååårhhh - og han kan godt lide at få ros :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nu skal vi snart sove, Voodoo var lidt overtræt og klagende, men så lagde han sig i skødet med en grøn bamse frø og gnaskede mens han knirkede.. og så faldt han lidt i søvn, men så vågnede han da Motor lagde sig med et suk - nu har han fundet en gammel klov, Motor synes det er lidt skrækkeligt - gav Motor en anden, den ville han ikke have, byttede med den Voodoo lå med... Motor rynkede nærmest på snuden, om jeg troede han spiste hvalpesavl?

 

[ATTACH]45355[/ATTACH][ATTACH]45356[/ATTACH]

 

[ATTACH]45357[/ATTACH][ATTACH]45360[/ATTACH]

 

Her snuste de faktisk lige, læg mærke til Motors udtryk :mrgreen:

[ATTACH]45358[/ATTACH]

 

[ATTACH]45362[/ATTACH][ATTACH]45363[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Nååååeeeee :hjerte: Man bliver helt blød i knæene :lun:

 

Han må da også skulle lære at tage andre hunde fint, så du siger bare til så køre jeg til Kbh, med lille Frigg. Og hvis jeg skal komme inden d. 10. juli, kan jeg også tage Andersand med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...