Dogue1 Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Vi kunne ikke forstå hvad der blev af alle æblerne på de nederste grene..Meeen NU har jeg taget tyven på fersk gerning:sjov: Ej for...Lexus kunne du da i det mindste ikke vente til de var blevet modne:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Hehe, bette Lexus altså Hver sin smag, Møffe er vist ikke så begejstret igen for æbler Tror jeg nok... Nogle ting kan han ligesom lide den ene dag - men ikke den næste dag. Og så kan det spises igen næste dag igen :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dogue1 Besvaret Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Hehe, bette Lexus altså Hver sin smag, Møffe er vist ikke så begejstret igen for æbler Tror jeg nok... Nogle ting kan han ligesom lide den ene dag - men ikke den næste dag. Og så kan det spises igen næste dag igen :stupid: Ja-ja. Altså der er så mange til vi mennesker ikke forstår...SOM for eksembel hvad der er spiseligt på hvilke ugedage:lol::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Hi hi, sikke en sød tyv! Jeg har også tyve i haven, hindbærtyve... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Ja-ja. Altså der er så mange til vi mennesker ikke forstår...SOM for eksembel hvad der er spiseligt på hvilke ugedage:lol::blink: Præcis :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 Det gør Aslan også nede ved svigerne :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 Hvor er han nuttet Bo plukkede også grønne æbler - og ribs, solbær, stikkelsbær. Hn var en rigtig frugthund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 Hej, Mine hunde plukker også bær fra mine frugtbuske og de kan stå og nippe bærrene af i lang tid;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 Altså æbler skal jo være syrlige, så jeg forstår udemærket godt Lexus Hvor er han bare sød:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 Mine springer også op eller står på bagbenene og er æbletyve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 Hov -glemte lige et foto: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 Den tyv må godt komme ind i min have:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 Herligt med lidt ekstra grønt Mine forældres gamle gravhund plukkede selv jordbær og hev gulerødder op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
msici Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Her er billeder af min kirsebærtyv. Hun synes nu også de er bedst når de ikke er modne :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Hvor er han skøn . Her fangede jeg Obelix i at stjæle jordbær... møg hund . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts