Hop til indhold

Julibilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

Kan Martha ikke komme herover og lære mine at bruge deres basin? De tre af dem tror i hvert fald, det bare er en kæmpe vandskål.

Og så kunne Martha jo passende blive boende her. :engel:

 

Hun ville helt sikkert gerne give en lektion i, hvad sådan et bad skal bruges til:mrgreen: - ihhh hvor det ærgeligt, at I bor så langt væk (lidt besværligt at transportere hende helt derover). Men med hjem igen det skal hun altså:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 366
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan Martha ikke komme herover og lære mine at bruge deres basin? De tre af dem tror i hvert fald, det bare er en kæmpe vandskål.

Og så kunne Martha jo passende blive boende her. :engel:

 

Martha skal liiiiige forbi Herning først - jeg har en bamsedreng, der også trænger til at lære at hoppe i bajlen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan heller ikke se den :vedikke:

 

indiske gadehunde:

 

IMG_6510.JPG

 

IMG_6505.jpg

 

IMG_6492.JPG

 

IMG_6454.JPG

 

IMG_6396.JPG

 

IMG_6320.JPG

 

IMG_6247.jpg

 

IMG_6184.JPG

 

IMG_5973.JPG

 

gadehund er vist en lidt flydende betegnelse, de fleste hunde virkede til at høre mere eller mindre til et hjem/en butik/en restaurant. og de var gudskelov i meget, meget bedre stand, end hvad jeg har set i indiens storbyer. vi havde en "ingen kæl med gadehunde"-regel, som kun blev brudt nogle ganske få gange :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den her kunne du godt have taget med hjem til mig. :lun:

 

åhja, han var også en undtagelse fra min regel, fordi han tydeligvis var helt tam og tryg og mere end velnæret og i øvrigt til forveksling lignede en 25kgs long lost tvilling til tyson :mrgreen:

 

min lillebror snakkede længe om muligheden for at tage en af hundene med hjem, hvad det ville koste, hvor traumatisk det ville være, hvem man skulle kontakte osv. jeg måtte virkelig slå ham i hovedet, han nåede endda at navngive den :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Misja har fået nyt legetøj, nærmere bestemt et fyrtårn og det kan man kaste langt med også uden at have bold-arm og så flyder/står den vandret op i vandet :banan: Edder smart, så kan den let ses :klap: Kvaliteten er ikke den bedste, men de kommer på alliuell :-D

 

 

Her fra forleden, uden fyrtårn men med yndlings kaste-tingen:

DSC00360.jpg

 

DSC00359.jpg

 

Er jeg smuk nu?

DSC00358.jpg

 

Med det nye fyrtårn fra i dag:

DSC00386.jpg

DSC00384.jpg

DSC00377.jpg

 

:lun:

DSC00373.jpg

 

 

Og så skal i lige have det her får med, sådan kan man godt sidde så fåret :mrgreen::lol:

DSC00367.jpg

DSC00368.jpg

DSC00369.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Her får i lidt billeder af min dejlige musling taget med vores nye kamera. Jeg mangler stadig lidt færdigheder med kameraet, men pyt elsker jo motivet. :lun:Billederne er fra vores baghave og det lokale fritløbsområde (:oops:)

IMG_0198.jpg

IMG_0517.jpg

IMG_0538.jpg

IMG_0713.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna og jeg gik på stranden i morges.

 

Resterne af en gammel badebro skal undersøges:

 

DSC_1797.jpg

 

DSC_1800.jpg

 

Så tog hun en lille løbetur

 

DSC_1807.jpg

 

DSC_1808.jpg

 

DSC_1814.jpg

 

Posere kan hun også

 

DSC_1802.jpg

 

DSC_1806.jpg

 

Og slutte af med en tonsertur:lol:

 

DSC_1839.jpg

 

DSC_1841.jpg

 

På vej tilbage af stranden (Luna og jeg gik i vandet), kom denne golden og hendes ejer gående. Jeg råbte hun godt måtte komme ud til os, og det gjorde hun så:lun:

 

DSC_1819.jpg

 

DSC_1820.jpg

 

DSC_1823.jpg

 

Disse to var ret langt fra os, så der blev kun dette her

 

DSC_1829.jpg

 

Dejlig start på dagen.. Mine bukser var næsten tørre, da vi nåede hjem igen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...