Hop til indhold

Julibilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

flipsen :hjerte: :lun: elsker hans plettede mave! Ligesom Izzies :lun:

 

Ja.. elsker alle pletterne.... :lun:

- min stedfar siger at den på højre side er en skydeskive og min søster siger at de tre på venstre side er logoet for det der "bevar christiania" :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 366
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst malula
Jo vælg dt lille billed ikon og sæt så url ind i den. Ellers skal du finde img koden istedet

 

Jeg er bestemt ikke nogen computernørd og alt det, du skriver (tak for velviljen til at hjælpe ) er totalt kinesisk og volapyk for mig! :damn:

Men jeg giver ikke op så let, det skal altså lykkes for mig!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Kan man ikke sætte billeder direkte ind? Troede dælme snart jeg havde styr på det, har ellers studeret en masse tråde! :damn::damn:

 

Jo, det er altså nemt :mrgreen: Når du har oploadet til Picassa, så skal du bare sige kopiere, og så sætte det ind her...

 

Tryk på billedet i Piccasa med højre musetast og vælg kopier, så går du herind og trykker på højre musetast og vælger sæt ind :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ååårh Audrey er blevet stooor :hjerte: lille sovetryne :lun: Izzie kan også sagtens putte til 11-12 tiden :slem:

 

Ja hun er så! Kan ikke helt forstå hvor stærkt det er gået, når jeg ser billeder af hende, som 6 ugers... :vedikke:

 

Det passer mig bare SÅ godt, at hun ligger og putter! Er selv en værre snoozer! Og det er altså ikke noget, hun har tilpasset sig med, for allerede 2. nat sov hun igennem, og havde ikke monstertravlt med at stå op, da vækkeuret ringede kl. 6 :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nova har været med ude og passe svigermors hunde i dag... og hun er ovenud tilfreds med livet som havehund :lol:

 

Thimo og Robin:

[ATTACH]46432[/ATTACH]

 

Thimsen:

[ATTACH]46433[/ATTACH]

 

Afslapning i haven:

[ATTACH]46434[/ATTACH]

 

Dronningen troner:

[ATTACH]46435[/ATTACH]

 

[ATTACH]46436[/ATTACH]

 

[ATTACH]46437[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun er så! Kan ikke helt forstå hvor stærkt det er gået, når jeg ser billeder af hende, som 6 ugers... :vedikke:

 

Det passer mig bare SÅ godt, at hun ligger og putter! Er selv en værre snoozer! Og det er altså ikke noget, hun har tilpasset sig med, for allerede 2. nat sov hun igennem, og havde ikke monstertravlt med at stå op, da vækkeuret ringede kl. 6 :fornaermet:

 

Sådan en snooze-hvalp vil jeg også have

Maggie sover bestemt ikke igennem endnu - og hvis jeg ikke er hurtigt med at komme ned og ud med hende, når hun begynder at rumstere omkring, tisser hun ..... i min seng.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lidt liggende på mobilen, som må få lagt over på computeren. Jeg har en plan om at sætte mig ud på græsplænen med kameraet i eftermiddag (hvis det da ikke regner).

 

ja, det blievr spændende og vi kan få en tørvejrsdag :rolleyes: Hun må jo allerede være ved at blive stor, når jeg tænker på med hvilken hast Johna skyder i vejret...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en snooze-hvalp vil jeg også have

Maggie sover bestemt ikke igennem endnu - og hvis jeg ikke er hurtigt med at komme ned og ud med hende, når hun begynder at rumstere omkring, tisser hun ..... i min seng.

 

Jeg har vist bare været superheldig! :drille:

 

 

Jaaaaaaah! Flere Maggie-billeder :klap: :klap: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Nova har været med ude og passe svigermors hunde i dag... og hun er ovenud tilfreds med livet som havehund :lol:

 

Thimo og Robin:

[ATTACH]46432[/ATTACH]

 

Thimsen:

[ATTACH]46433[/ATTACH]

 

Afslapning i haven:

[ATTACH]46434[/ATTACH]

 

Dronningen troner:

[ATTACH]46435[/ATTACH]

 

[ATTACH]46436[/ATTACH]

 

[ATTACH]46437[/ATTACH]

 

Nova:hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lidt liggende på mobilen, som må få lagt over på computeren. Jeg har en plan om at sætte mig ud på græsplænen med kameraet i eftermiddag (hvis det da ikke regner).

 

Weeee:-D Glæder jeg mig til:lun:

 

Vi mødte en lille ny labberhvalp hernede i går.. Luna var ikke imponeret:mrgreen: Jeg blev til gengæld overmøsset:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...