Hop til indhold

Julibilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 366
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ihhh, kan han ikke lære Tyson det? :klap:

 

Det kræver nok nogle flere ture i skoven - men det må vi jo bare arbejde på:mrgreen: Det er helt vildt mærkeligt at han pludselig synes det er så fedt (selvom han stadig piber lidt de første par gange pinden kommer lidt langt ud). Men det kræver stadig, at pinden han skal hente har en vis størrelse - en lille gren dur åbenbart ikke:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, altså det skal lige siges (eftersom alle måske ikke følger med i alle tråde på H-F - udover Jeanette :mrgreen:), at han er blevet kastreret i sidste uge og ikke har været så god til at holde sig fra såret i nat. Så nu har han sgu' fået en babybody på.

 

hvilken str body bruger han? Jeg har en masse lyserøde liggende i str 50 og 56 hvis han mangler :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha jeg gemmer et par i str 62 til ham når hun er vokset ud af dem:klap: jeg har en med små hunde på hvis det frister ham :mrgreen:

 

Forhåbentlig er han "vokset ud af dem" til den tid... Selvom den med hunde lyder topsød :mrgreen:

 

De kostede 12,50 kr. i Tøj & Sko - nok ikke den blødeste kvalitet, men rimelig meget billigere end sådan en fancy operationsbody fra dyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Forhåbentlig er han "vokset ud af dem" til den tid... Selvom den med hunde lyder topsød :mrgreen:

 

De kostede 12,50 kr. i Tøj & Sko - nok ikke den blødeste kvalitet, men rimelig meget billigere end sådan en fancy operationsbody fra dyrlægen.

 

ja det må man da sige. og så er han noget smartere at se på :cool:

 

han ville ellers være yndig i den :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...