Hop til indhold

Badebassin


noerby
 Share

Recommended Posts

Gæst Katrine

Vi har købt en plastsandkasse fra Bilka. Den er absolut genial, for der kan ikke gå hul, og den er nem at rengøre. Og Hector nyder den i fulde drag!

 

Skal se om ikke jeg kan tage et billede, når jeg kommer hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bare købt et i Jem og Fix, som kostede 90 kr - så kan det holde så længe det kan. Men må være ærlig og sige, at hun på ingen måde bider i det, så regner med det kan holde denne sæson i hvert fald. Det er 186cm i diameter.

 

 

Det er også bare fint og passer perfekt i størrelsen, men Cooper han dræber den i løbet af 2 min. Har haft købt en, den overlevede desværre ikke, men han havde det skide skægt i de få minutter de varede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har købt en plastsandkasse fra Bilka. Den er absolut genial, for der kan ikke gå hul, og den er nem at rengøre. Og Hector nyder den i fulde drag!

 

Skal se om ikke jeg kan tage et billede, når jeg kommer hjem.

 

Jeg har brugt samme trick. Det virker super godt og jeg tror det kostede en 50'er. Lige til at klare!;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm tror jeg må forbi Bilka eller en anden forretning. Bor ude på landet og de der plastik skaller i den nærmeste børneforretning kostede fra 300 og op....det er jeg altså for nærrig til, når det bare er en bunke plastik..:genert:

 

Dorte din løsning ser da rigtig fin ud, må jeg også lige kigge på :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm tror jeg må forbi Bilka eller en anden forretning. Bor ude på landet og de der plastik skaller i den nærmeste børneforretning kostede fra 300 og op....det er jeg altså for nærrig til, når det bare er en bunke plastik..:genert:

 

Dorte din løsning ser da rigtig fin ud, må jeg også lige kigge på :5up:

 

Den har i hvert fald holdt tre somre nu :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Vi købte et stort plastic børnebassin i Bilka og "forede" det med en stor pressenning fra Harald Nyborg (den største de har)

Bassinet står på den ene halvdel af pressenningen, og så er den anden foldet ind over og bundet fast med et stk. snor i øjerne på pressenningen :slem:..det holder fint til Chilli's klør når hun selv springer ind og ud.

 

trine199-albums-chilli-en-blondine-fra-arhus-picture15754-chilli-haven-juli-2010.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi købte et stort plastic børnebassin i Bilka og "forede" det med en stor pressenning fra Harald Nyborg (den største de har)

Bassinet står på den ene halvdel af pressenningen, og så er den anden foldet ind over og bundet fast med et stk. snor i øjerne på pressenningen :slem:..det holder fint til Chilli's klør når hun selv springer ind og ud.

 

trine199-albums-chilli-en-blondine-fra-arhus-picture15754-chilli-haven-juli-2010.jpg

 

Ej hvor smart, og hvor hun fin :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bare købt et i Jem og Fix, som kostede 90 kr - så kan det holde så længe det kan. Men må være ærlig og sige, at hun på ingen måde bider i det, så regner med det kan holde denne sæson i hvert fald. Det er 186cm i diameter.

 

 

Kan godt li' hun dykker på billede 2 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også sådan en plastsandkasse, min er dog fra Kvickly, men. :roll: Den er udformet som en grøn ko.

 

Der er dog ikke meget "badebassin" over den, for den er ikke særlig dyb, men hundene kan godt lide at stå og plaske i vandet, og så er den holdbar som bare pokker, jeg tror faktisk den er umulig at ødelægge. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Herhjemme har vi også en plast-sandkasse fra Bilka - og er vi på varme sommerdage på besøg hos "hunde-folket" har vi gerne sådan et her med :blink: for så ved vi hvor Alto er :5up:

 

6d7c4faecc767cc7bd3a59dfcb18f484_5268.jpg?dl=1255989055

 

Og han har endnu ikke ødelagt nogen :klap:

 

ps. kom lige i tanke om, at jeg jo også havde billede af det fra Bilka :-)

 

aacad7fceaee3f8892d26b65b3fee20f_5267.jpg?dl=1255989055

Redigeret af FOX
indsat ekstra billed
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...