Hop til indhold

En elleranden sver øvelse


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

jeg velle godt træne tulle til et elleranet gerne let halvsvert vor man er nød til at sette delmål i trænings processen, det er megt lenge siden jeg sist har forsøgt mig med at lære hinne noget mest fordi hun kan nesten alle di der praktiske ting vent sit stop ,i ved.

 

 

så vis i har nogle forslag så skrev enlig.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg velle godt træne tulle til et elleranet gerne let halvsvert vor man er nød til at sette delmål i trænings processen, det er megt lenge siden jeg sist har forsøgt mig med at lære hinne noget mest fordi hun kan nesten alle di der praktiske ting vent sit stop ,i ved.

 

 

så vis i har nogle forslag så skrev enlig.:-)

 

Hvad med at kigge i de der månedens-tricks-tråde? Der er sikkert flere ting du kunne prøve.

 

Ellers synes jeg jo at en ting som apport er en rigtig god ting. Der kan du virkelig sætte delmål i processen. Der ligger en rigtig god beskrivelse af hvordan du gør HER.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med at kigge i de der månedens-tricks-tråde? Der er sikkert flere ting du kunne prøve.

 

Ellers synes jeg jo at en ting som apport er en rigtig god ting. Der kan du virkelig sætte delmål i processen. Der ligger en rigtig god beskrivelse af hvordan du gør HER.

 

jeg tror ikke det virker den skriver noget med,,

 

Oops! Internet Explorer could not find hundogtræning.dk

 

jeg velle virklig gerne slippe for at stelle det spørgsmål men vilken boweser brugte du til at lekke linket ud med??. Fire Fox?.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror ikke det virker den skriver noget med,,

 

Oops! Internet Explorer could not find hundogtræning.dk

 

jeg velle virklig gerne slippe for at stelle det spørgsmål men vilken boweser brugte du til at lekke linket ud med??. Fire Fox?.

 

Ja, firefox? Hvad hvad hvad??? Fungerer det ikke, så? Har Mac, så har kun firefox eller Safari...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, det kunne det være.

 

Og den mindre hund kunne sætte sig på stolen efter at have gået slalom mellem dens ben, i slow - det ville jeg gerne se, jeg ville i det hele taget gerne se hunde arbejde i slowmotion, det kræver sin hund :-D

 

haha ja slowmotion kunne være fedt men må virkelig være svært man ku selvøflgelig lære sin hund at gå i sniger eller hyrdemood men stadig lidt svært hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

haha ja slowmotion kunne være fedt men må virkelig være svært man ku selvøflgelig lære sin hund at gå i sniger eller hyrdemood men stadig lidt svært hehe

 

Meget svært, men et godt tiltag som impulskontrol :-D

 

Jeg kender hundeejer med en "sniger hund", en bc forstås, ejeren kunne dirigere ham ud i hvilke retninger hun ville og i det tempo hun ønskede, skridt, trav og galop. Det var blæret at se på.

 

Hun blev da også udtaget til VM i hyrdning da de var supergode sammen til at hyrde

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget svært, men et godt tiltag som impulskontrol :-D

 

Jeg kender hundeejer med en "sniger hund", en bc forstås, ejeren kunne dirigere ham ud i hvilke retninger hun ville og i det tempo hun ønskede, skridt, trav og galop. Det var blæret at se på.

 

Hun blev da også udtaget til VM i hyrdning da de var supergode sammen til at hyrde

 

woauw imponerende, kunne være man sku prøve at eksperimentere lidt i det samme kunne være så genialt til dog dancing, og en god måde at underbygge musikkens tempo på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Du får en udfordring som kræver delmål:

 

Lær Tulle at gå frem til en stol, rundt om den en gang hver vej og komme tilbage og stille sig ved din HØJRE side

Alt sammen på et signal når det er færdigindlært.

 

:-D

 

vi prøver men det er meget tvivlsomt om det kommer til at virke,

 

skal det video dukomenterses?.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg velle godt træne tulle til et elleranet gerne let halvsvert vor man er nød til at sette delmål i trænings processen, det er megt lenge siden jeg sist har forsøgt mig med at lære hinne noget mest fordi hun kan nesten alle di der praktiske ting vent sit stop ,i ved.

 

 

så vis i har nogle forslag så skrev enlig.:-)

 

Hej :o)

Vi træner 'spor' med vores GD James. Godt med pølse-guffer i lommen, sæt hunden af sammen med en hjælper. Din hund skal se at du laver noget spændende :o)

Gå med små skridt i lige linje og kast en pølsebid - I begyndelsen med meget kort afstand mellem gufferne. Tilbage til hunden, fat i snoren, brug kommando 'søge' og hjælp din hund i starten ved at pege på jorden...

James synes det er en FEEEEST! :banan:

Med tiden kan du udvide med længere afstand mellem gufferne osv...

Go' fornøjelse

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...